A „fogas kérdés”: a budapesti romkocsmák sikerének vizsgálata a Fogasház marketingstratégiáján keresztül

Garbacz Gréta (2014) A „fogas kérdés”: a budapesti romkocsmák sikerének vizsgálata a Fogasház marketingstratégiáján keresztül. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT_Garbacz_Gréta.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Kopcsay LászlóUNSPECIFIEDegyetemi docenskopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Romkocsma, Turizmusmarketing, Fogasház, Versenyelemzés, Marketingstratégia
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:17
Last Modified: 2015. Oct. 15. 11:48

Actions (login required)

View Item View Item