Tudományterület szerző szerint " Nagy Dóra"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 10.

Nagy Dóra (2020) Az érzelmi intelligencia szerepe a mentorálásban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Nagy Dóra (2022) Családi vállalkozások generációváltáshoz kapcsolódó kihívásainak elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

Nagy Dóra (2020) Családi vállalkozások sajátosságai és az utódlás folyamatának bemutatása egy hazai borászaton keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Dóra (2015) Jól működő bank minőségirányítási rendszer nélkül, fókuszban a Lean menedzsment - a Raiffeisen Bank példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Dóra (2021) Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Dóra (2020) Rendezvényszervezés a Hagyományok Házában: a Kárpát-medencei Táncházzenészek Találkozója. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Dóra (2017) A közösségi média marketing hatása a sport világában. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Dóra (2021) A mesterséges intelligencia és a robotika forradalmának hatása napjainkra és a munkaerőpiacra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Nagy Dóra (2021) A vásárlói magatartás új tendenciáinak bemutatása a Tesco hipermarketek példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Dóra (2013) A lakáspiac statisztikai elemzése Magyarországon 2001-2012. Pénzügyi és Számviteli Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2024. March 29. 02:42:57 CET.