Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | I | J | K | L | N | S | T | V
Találatok száma: 26.

B

Bodnár Zita (2015) Szolgáltatási színvonal fejlesztésének lehetősége a Yusen Logistics Hungary Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

C

Csűrös Dénes (2015) Az ellátási folyamatokhoz kapcsolódó logisztikai kontrolling rendszer bővítési lehetőségeinek vizsgálata a Paksi Atomerőmű Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

D

Dudás Klára (2015) The effects of womenomics on the japanese economy. Külkereskedelmi Kar.

E

Erdélyi Veronika Judit (2015) The European Union's foreign policy and diplomatic relations after the Lisbon Treaty. Külkereskedelmi Kar.

I

Imre Ádám (2015) A Balaton mint márka fejlesztési lehetőségei és korlátai. Külkereskedelmi Kar.

J

Juhász Nóra (2015) A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése. Külkereskedelmi Kar.

K

Kalán Abigél Anikó (2015) Logisztikai folyamatok elemzése a Vibracoustic CV Air Springs Magyarország Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Keszeg Ádám (2015) Egy webáruház mérhetőségének fontossága és a legújabb online hirdetési platformok bemutatása a Taskam.hu webshopon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Barbara (2015) Az online személyes márkaépítés. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Krisztina (2015) A különböző generációk karriertervei : Léteznek-e Magyarországon generációs különbségek munkaerőpiaci elvárásokkal kapcsolatosan. Külkereskedelmi Kar.

L

Leczfalvi Arianna-Renata (2015) Online szolgáltatások, kutatások kivitele a román piacra : Esettanulmány: compari.ro árösszehasonlító oldal. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Tibor (2015) Szakdolgozat. Külkereskedelmi Kar.

S

Sinka Gábor (2015) Migratory tendencies in Hungary nowadays and their effects. Külkereskedelmi Kar.

Szabari Krisztina (2015) Az Európai Unió előtt álló kihívások az új évezred elején, különös tekintettel a brit válaszokra. Külkereskedelmi Kar.

Szekeres Anna (2015) Turkish minority in Germany: how Turkish political transnationalism affects the German welfare state. Külkereskedelmi Kar.

Szilágyi Annamária (2015) Mivé váltatok nők? Hova lettetek férfiak? Akkor most ki is hordja a nadrágot?:Nemi diszkrimináció, betiltott és szexista reklámok. Külkereskedelmi Kar.

Szuromi Andor (2015) Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e? Külkereskedelmi Kar.

T

Tollingász Nóra (2015) Szerbia úton az Európai Unióba. Külkereskedelmi Kar.

Tolnai Bernadett (2015) Rendezvények szerepe egy lapkiadó életében. Külkereskedelmi Kar.

Tímár Sarolta (2015) Egy védelmi beszerzési eljárás, mint speciális beszerzési tevékenység sajátosságainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Tóth József Dániel (2015) A Visegrádi Négyek, mint szubregionális országcsoport Európai Unión belüli együttműködésének néhány kérdése, különös tekintettel a közös fellépésekre, kezdeményezésekre. Külkereskedelmi Kar.

V

Varga Árpád (2015) A fiatal gazdák kommunikációs szokásai Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Varga Bálint (2015) Egy Európai Uniós ajánlati felhívás és egy magyar pályázat fordítása. Külkereskedelmi Kar.

Varró Nóra (2015) Fogyasztói magatartás vizsgálata a belföldi wellness turizmus területén. Külkereskedelmi Kar.

Vastag Lilla (2015) A Hays Hungary online marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Vékony Balázs (2015) A Normaflore probiotikus gyógyszer marketingkommunikációjának és az alkalmazott reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata, valamint a probiotikus gyógyszerek fogyasztói megítélése a magyarországi piacon. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:03:35 CEST.