Vissza |
Fehér Anita (2016) Az MR.C Ügyviteli Rendszer bemutatása az IBUSZ értékesítési folyamatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Szandra (2016) A Royal Spa bemutatása az ESPA-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Nóra (2016) Vendégszegmensek az Ibis Budapest Centrumban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Oleszka Katinka (2016) Rendezvényszervezés a LaContessa**** Kastélyhotel és Rendezvényközpontban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pucsinszki Péter (2016) Belső kommunikáció ismertetése egy kormányzati szervnél, illetve a profiling rendszer és az egyéni cselekvési terv vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Schuck Kata (2016) AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Steier Bálint (2016) Az egészségturizmus jelentősége, és a Prémium Hotel Panoráma fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szentpéteri Alexandra Mónika (2016) A kommunikáció jelentőségének elemzése egy egészségügyi intézmény példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szidor Melinda (2016) Speciális marketing eszközök az idegenforgalom és a vendéglátás területén. A marketingkoncepciót megalapozó piaci helyzetfelmérés és arculatalkialakítás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Táborosi Boglárka (2016) A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vaszari Virág Zsuzsanna (2016) AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLY EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGA TESTMOZGÁS SZEMPONTJÁBÓL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.