Vissza |
Bereczki Rolnad (2018) FIATAL PÁLYAKEZDŐK LAKÁSVÁSÁRLÁSI LEHETŐSÉGEI MAGYARORSZÁGON. Külkereskedelmi Kar.
Czellecz Roland (2018) Az Arab-öböl gazdasági és politikai dilemmái. Külkereskedelmi Kar.
Lelekács Tamás Zsolt (2018) A japán foglalkoztatási rendszer alakulása a XXI. században. Külkereskedelmi Kar.
Lévay Fruzsina (2018) Textil- és ruhaipar a globalizálódó világ tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Magyar Márk Bence (2018) Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján. Külkereskedelmi Kar.
Majer Benjamin (2018) Oroszország országtanulmány-különös tekintettel az energiaágazatra. Külkereskedelmi Kar.
Németh Babett (2018) A lovastusa Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Pap Dávid (2018) Volvo Életérzés Avagy a prémium kategória túlélési esélyei. Külkereskedelmi Kar.
Pászti Márió (2018) Alsó-Szászország tartomány gazdasági-társadalmi elemzése és gazdasági kapcsolatai Magyarországgal. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Tamás (2018) A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve. Külkereskedelmi Kar.
Várhegyi Thanh Hoa (2018) Vietnam gazdasága és Magyarországgal való diplomáciai és gazdasági kapcsolatai. Külkereskedelmi Kar.