Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z
Találatok száma: 52.

A

Albert Nikolett (2014) Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Antal Ágnes Viktória (2014) Kastélyok turisztikai hasznosítása különös tekintettel a Loire völgyének turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bejczi Annamária (2014) Imázsfilmek szerepe a külföldi fiatalok Magyarországról kialakított képében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benkő Emese (2014) Spirituális zarándoklat - A Szent Jakab-út fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodri Zsuzsa (2014) Az Őrség és a Szlovén vidék örökségturizmusban betöltött szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Burus Georgina (2014) Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csenki Dóra (2014) Pénzügyi teljesítmény elemzése a hazai utazási irodai szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csertő Judit (2014) Brazília bemutatása és a 2014-es labdarúgó világbajnokság hatásai a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiger Dóra (2014) A mezőkövesdi gyógyturizmus fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dankó Fanni (2014) Turizmus és a magyarországi sportrendezvények kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dankó Réka (2014) A Budapestről légi úton elérhető desztinációk alakulása az elmúlt 10 évben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Darányi László (2014) A falusi turizmusra ható turisztikai trendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Darányi László (2014) A falusi turizmusra ható turisztikai trendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dudás Hedvig (2014) A Dunán közlekedő úszó szállodák szerepe és jelentősége Budapest beutaztató turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dózsa Péter (2014) Magyar Turizmus Zrt. külképviseletének tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Erdős Júlia (2014) A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fabók Zsófia (2014) A divatipar szerepe a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferenczi Flóra Beáta (2014) A magyarországi lovas turizmus tendenciái és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferenczi Éva (2014) A turizmusmarketing szerepe Szeged turisztikai fejlődésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fáczán Brigitta (2014) A kazincbarcikai Kolorfesztivál hozzájárulása Kazincbarcika és kistérsége fejlődéséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gacs Flóra (2014) Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyergyai Bernadett (2014) Debrecen turisztikai vonatkozású megvalósult, tervezett és lehetséges fejlesztései, és hatása a várost felkereső utazóközönségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Győri Virág (2014) A gyógyturizmus fejlődésének bemutatása Bács-Kiskun megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Göcző Ádám (2014) Budapest,Bécs,Prága versenyben az amerikai turistákért. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Göndöcs Zsófia (2014) Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajduk Eszter (2014) "Egészségére!" - Lehet-e a pálinka a vidékfejlesztés alapja egy panyolai példán keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hajner Anett (2014) Sátoraljaújhely sportcentrumának idegenforgalmi hasznosíthatósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kasztner Fanni (2014) A magyarországi apartmanszállodák piaci helyzetének elemzése a Bliss Hotel and Wellness apartmanszálloda tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Katzenbach Klaudia (2014) Színház a turizmusban – turizmus a színházban? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kollár Erika (2014) A Gyöngyös-Farkasmály pincesor turizmusfejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Bianka (2014) Egy kastélyszálló perspektívái Tokaj-hegyalján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Kinga (2014) A tengeri hajóutak turisztikai jelentőségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kozma Fatima (2014) Mexikó turizmusának fejlődése és biztonságpolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kozári Melinda (2014) A spanyol borok Spanyolország turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kutrucz Emese (2014) A turizmus szerepe a dél-franciaországi Provence-Alpes-Côte d'Azur régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Köblösová Gréta (2014) A turizmust élénkítő beruházás Zemplén szívében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lajszner Lívia (2014) Európai uniós megvalósult pályázatok Gyöngyös közigazgatási területén található kereskedelmi szálláshelyeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lakatos Károly (2014) Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Metz Nadine Barbara (2014) Budai Vár rekonstrukció rövid távú illetve hosszú távú gazdasági hatása a Hilton Budapest szállodára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Orsolya (2014) Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Orsolya (2014) Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nebojsza Zsófia (2014) A gyógyturizmus helyzete, szerepe, főbb fejlesztései az elmúlt 5 évben, Zala megyében A megye országos és regionális fürdőinek vizsgálata az elmúlt 5 év fejlesztései tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyerges Vivien (2014) Kiskunmajsa turizmusának története, jelene és a fejlődés lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pataki Dóra (2014) A turizmus gazdasági szerepe és hatása, annak szocio-kulturális vetülete Olaszországban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Poszovecz Eliza (2014) Réspiac feltárása a délkelet-ázsiai régióban - kiemelten Thaiföld önkéntes turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rajnai Richárd (2014) Egy sportrendezvény jelentőségének bemutatása Magyarországon a Gyulai István Memorial atlétikai verseny példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sipos Eszter Edit (2014) A Duna-Gerecse térség turisztikai fejlesztéseinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Tibor (2014) Munkaerő-ösztönzés a magyarországi luxusszállodai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tarjányi Réka (2014) A lovardák és lovastúra-vezetés helyzete Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Urbán Emese (2014) Falusi vendéglátás a Tisza- tavi régió Heves megyei térségében, különös tekintettel Poroszló, Sarud, Újlőrincfalva, Tiszanána és Kisköre településekre- A poroszlói „Nagymama vendégház” bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vigh Dóra Krisztina (2014) Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zubora Katalin (2014) Campania régió turisztikai keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:22 CEST.