Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | G | H | J | K | M | P | S | V | Á
Találatok száma: 34.

B

Baráth Beatrix (2015) A gyógyturizmus helyzete és lehetőségei Magyarországon, Budapest példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Breitenbach Angéla (2015) A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bujdosó Helga (2015) "...áll a bál...". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csohány Nikolett Mária (2015) Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület desztinációs marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dógi Réka (2015) Esztergom szálláshely-szolgáltató létesítményeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gyurin Natália (2015) Fogas kérdés: A fogászati turizmus helyzete és lehetőségei Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hovanyecz Lilla (2015) Történelmi emlékhelyek és építészeti remekek, mint turisztikai vonzerők az USA belföldi turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hulman Roland (2015) A budapesti közösségi közlekedés idegenforgalommal is kapcsolatos fejlesztései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hunyadi Zsófia (2015) Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Juhász Veronika (2015) Egységes Pilis-Börzsöny Zöld Régió létrehozása az ökoturizmus fejlesztésével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kapás Nikolett (2015) Két hetes gyógytúra szervezése az Észak-alföldi régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karajz Zsófia (2015) Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Noémi (2015) Budapest ékszerdobozai A boutique, design és lifestyle hotelek kialakulása, elterjedése és népszerűsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Szilvia Gréta (2015) AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kucerová Anikó (2015) Szlovákia kulturális turisztikai kínálatának bemutatása a magyar történelemhez kapcsolódó vonzerők és turisztikai látványosságokon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuklis Benjamin (2015) MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kézér Nóra (2015) Magas színvonalú vendéglátóhelyek a hazai turisztikai piacon (A POSH minőségi drinkbár tervezése és üzemeltetése). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Muzslai Brigitta (2015) A Balaton kiemelt üdülőkörzet életciklusa és stratégiái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Partl Veronika (2015) Szórakoztató szolgáltatás bevezetésének hatása az eredményre vendéglátó egységben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patai Krisztina Regina (2015) Egy egységes szállodai besorolási rendszer lehetősége az Európai Unióban, a Hotelstars rendszer vizsgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perényi Zita Cintia (2015) Fürdőfejlesztési alternatívák Heves megyében, konkrét példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pesti Botond (2015) A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Prokopics Sarolta (2015) Az ökofalvak szerepe Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Prokopics Sarolta (2015) Az ökoturizmus szerepe Magyarországon - az ökofalvak vizsgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pásztor Tímea (2015) Turizmusmarketing szerepe a Tisza-tó régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Scharnitzky Lilla Eszter (2015) A karácsonyi vásárok szerepe a turizmusban, Budapest és Bécs példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Soponyai Klaudia (2015) Svájc szállodaiparának összehasonlító elemzése nyelvterületenként. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakály Andrea (2015) A wellness és konferencia specializáció bemutatása egy budapesti szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Ildikó (2015) A magyar nyelvű turisztikai szakképzés helye és fejlesztési lehetőségei Romániában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Széman Szidónia Eszter (2015) A nyári olimpiai játékok hatása a turizmusra Barcelona és London példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szó Bálint (2015) Budapest lehetőségei az ezer fő feletti rendezvények befogadására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Veres Szimonetta (2015) Alternatív energiaforrások turisztikai hasznosítása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ábel Eszter Tímea (2015) A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ádám Tamara (2015) A nagy NAP Mindent a hazai esküvői szokásokról, tradíciókról. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 23:27:59 CEST.