Vissza |
Debreczeni Kinga Katalin (2018) Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Erdei Ramóna (2018) Szerencsejáték a turizmusban Las Vegas példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Erdős Edina Anett (2018) Magyar motorosok és a turizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Anita Zita (2018) Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gavrilovits Tímea Nóra (2018) Tematikus rendezvények megszervezése és lebonyolítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Halász Nóra (2018) Fenntartható turizmus a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság védett területein. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Halász Réka (2018) Online szállodai értékesítés értékelő elemzése 2012-2017 között a ceglédi Hotel Aquarell**** szálloda bemutatásával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Juhász Renáta (2018) St. George Residence Hotel tevékenységének bemutatása, vizsgálata és értékelése a gazdasági mutatók alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kardos Dóra (2018) Turisztikai online aggregátorok elemzése napjainkban, konkrét példákon keresztül bemutatva: TripAdvisor, Booking.com, Skyscanner. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Schmutzer Vivien Brigitta (2018) Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szamosvári Flóra (2018) A Sharing Economy hatása a turisztikai keresletre és kínálatra Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ádám Tamara (2018) A munkaerőhiány csapdájában Van-e megoldás a turizmus-vendéglátásban tetéző munkaerőhiányra? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.