Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | G | H | K | L | M | N | P | R | S | T | V
Találatok száma: 51.

A

Almáshegyi András (2016) A 2008. évi gazdasági világválság és annak hatásai az amerikai és európai gépjárműgyártási szekorra. Külkereskedelmi Kar.

Aszódi Anna (2016) Az európai uniós és a magyarországi életminőség és élelmiszerfogyasztás jellemzése. Változások a XX. században és az elmúlt tíz év adatai. Külkereskedelmi Kar.

B

Bakos János (2016) Önkéntes nyugdíjpénztári megtakarítás, valamint a hozzá kapcsolódó hitelefelvételi lehetőségek az OTP Bankcsoport gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

Barócs Dávid (2016) A követeléskezelési módszerek elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Benedek Bernadett (2016) A közút-vasút, illetve közút-folyam kombinált fuvarozás vizsgálata Konstanza-Göd viszonylaton. Külkereskedelmi Kar.

Benkő Zsuzsanna (2016) A Harman Becker Kft. csomagolóanyag logisztikája. Külkereskedelmi Kar.

Berger Kitti Cintia (2016) A globalizáció hatásai a 2008-as pénzügyi válságra. Külkereskedelmi Kar.

Boda Zalán (2016) Az Iszlám Állam kialakulása és eszmei alapjai. Külkereskedelmi Kar.

Bodor Péter (2016) Fiatalok vállalkozási kedve, vállalkozási szándéka. Külkereskedelmi Kar.

Bodó Emese (2016) Magyarország keleti nyitás stratégiájának bemutatása, különös tekintettel Kínára. Külkereskedelmi Kar.

Borbély Anna Kata (2016) Az Európai Unió kultúrpolitikájának megvalósulása a magyarországi könyvtárak tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Burány Bettina (2016) A digitális világ kihívásai a számítógépes bűnelkövetés terén. Külkereskedelmi Kar.

Bátyity Nikolett (2016) Kutatás-fejlesztés és innováció helyzete Magyarországon és nemzetközi viszonylatban. Külkereskedelmi Kar.

C

Csapó Roland (2016) A LED filament lámpa piaci bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

Csavajda Kinga (2016) A munkáltatói márkaépítés általános bemutatása és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. munkáltatói értékajánlatának felmérése. Külkereskedelmi Kar.

Csukás Klaudia Bernadett (2016) Az európai uniós támogatások felhasználása 2010 és 2015 között, különös tekintettel a kis- és középvállalkozások fejlődésére az EU-27 országaiban. Külkereskedelmi Kar.

D

Domonkos Vilmos (2016) GCI vagy SSC? A magyar gazdasági versenyképesség és a tőkevonzás kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

Dániel Márton (2016) Az olimpia, mint befektetés. Külkereskedelmi Kar.

E

Eisrich Márta Mária (2016) The conformation of Germany's economic and social situation before and after the reunification. Külkereskedelmi Kar.

G

Gál Priscilla (2016) A Robert Bosch Automotive Steering Kft. beszállítói számláinak kezelése. Külkereskedelmi Kar.

H

Herczeg Bianka (2016) A hamisított termékek kereskedelme. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Ádám (2016) Futball Pénzügyek, a Financial Fair Play bemutatása és hatásai. Külkereskedelmi Kar.

K

Kerese Ádám (2016) A tengeri konténeres szállítmányozás és annak gyakorlata Magyarországon az Eurosped Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Norbert Zsolt (2016) Testvérvárosi kapcsolatok és azok jelentősége az uniós támogatásban. Külkereskedelmi Kar.

Kun Kálmán Alex (2016) Magyarország és Kína politikai, gazdasági és kereskedelmi kapcsolatai. Külkereskedelmi Kar.

Kúsz Rita (2016) Privatizáció hatása a magyar agrárgazdaságra 1990-től napjainkig. Külkereskedelmi Kar.

L

Laczkovics Dániel (2016) A budapesti startup ökoszisztéma vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Latorre Cecilia Natalie (2016) A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre. Külkereskedelmi Kar.

Lukács József (2016) Az egykulcsos személyi jövedelemadó bevezetésének gazdasági hatásai Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Lőcsei Viktória (2016) Effet de l'immigration sur l'économie européenne. Külkereskedelmi Kar.

Lőrincz Tamás (2016) A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

M

Maczali Jenifer (2016) Feketegazdaság - Kiemelt adócsalások. Külkereskedelmi Kar.

Medved Nikolett (2016) Projektbeszerzés a Siemens Zrt. Csepeli telephelyén. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Zsófia (2016) Az UNIX Autó Kft. beszerzési rendszerének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Müller Zita (2016) Női egyenjogúság a XXI. század eleji európai munkaerő-piacon. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Nikolett (2016) A generikus gyógyszerpiac elemzése, különös tekintettel Magyarországon betöltött szerepére. Külkereskedelmi Kar.

Németh Nóra (2016) A japán foglalkoztatási rendszer: Változások a buborékgazdaság kipukkanása után. Külkereskedelmi Kar.

P

Palotai Krisztián (2016) Az SAP cloud-üzletágának fejlődési mechanizmusa értékesítési szempontból és a kapcsolódó support jelentősége. Külkereskedelmi Kar.

Pető Anna Andrea (2016) Fenntartható-e a magas államadósság? A japán példa. Külkereskedelmi Kar.

Popovics Gábor (2016) A közúti áruszállítás kockázatai Az európai közúti bűnözés kockázatai. Külkereskedelmi Kar.

R

Ritvay Tamás Tibor (2016) "Hogyan élénkíthető az unió gazdasága egy speciális fejlesztési csomaggal a nemzetközi válság után" (gazdasági elemzés). Külkereskedelmi Kar.

Ruszcsák Ádám (2016) IT biztonság a pénzügyi szektorban egy vállalati példán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Rózsa Cintia (2016) Globális értékláncok Magyarországon a szolgáltatások területén. Külkereskedelmi Kar.

S

Szamosközy Tamás (2016) Az elektronikus kereskedelmet érintő problémák megoldásai. Külkereskedelmi Kar.

Szamosközy Tamás (2016) Az elektronikus kiskereskedelmet érintő problémák megoldásai. Külkereskedelmi Kar.

Szarka Daniella (2016) A T-Systems Magyarország Zrt. értékesítési folyamatának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Szilágyi Gergely Gábor (2016) Bitcoin and the blockchain: A new payment system. Külkereskedelmi Kar.

Sátori Vivien (2016) A Swarovski vállalati stratégiájának átalakítása a válság után. Külkereskedelmi Kar.

T

Tomes Anita (2016) A közösségi gazdaság térnyerését befolyásoló tényezők. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Krisztina (2016) Az Európai Unió és az Eurázsiai Unió lehetséges együttműködése. Külkereskedelmi Kar.

V

Viszkok Fruzsina (2016) A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 15:43:30 CEST.