Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | D | G | H | K | L | M | O | P | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 27.

C

Csipő Koppány (2015) The use of CRM strategies and its performance measurement systems. Külkereskedelmi Kar.

D

Dobos Fruzsina (2015) Developing the appropriate market strategy to the Hungarian market for Arlon Graphics. Külkereskedelmi Kar.

Draskovics Dávid (2015) Packet as an export product in China. Külkereskedelmi Kar.

G

Gutai Dóra (2015) A Katalán Autonóm Közösség a függetlenné válás útján. Külkereskedelmi Kar.

H

Herczeg Máté (2015) A Visegrádi Négyek gazdasági krízise és kezelésére tett kísérletek. Külkereskedelmi Kar.

Herczeg Máté (2015) A Visegrádi Négyek gazdasági krízise és kezelésére tett kísérletek. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Réka (2015) Adóelkerülések hatása a gazdaságra, és az ellenük folyó küzdelem nemzeti és nemzetközi szinten. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Brigitta Mónika (2015) Az elektronikus kereskedelem jövője. A B2C megjelenési forma az Európai Unió három tagországában. Külkereskedelmi Kar.

K

Kiss Dávid Fernidánd (2015) A tengeri olajszállítmányozás kötbérrendszerének optimalizációs lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Zoltán (2015) Better participation and conversion of Hungarian prospects in the life of a B2B trading platform. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Bálint (2015) Developing a tool for tracking customer satisfaction of DNA United Forwarders B.V. Külkereskedelmi Kar.

L

Lajtos Gitta (2015) Exportösztönzés és exportösztönző rendszerek Afrikában. Külkereskedelmi Kar.

Lampé Lilla (2015) What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales? Külkereskedelmi Kar.

M

Mink Bernadett (2015) A magyar-orosz külkereskedelem, különös tekintettel az agrár-és élelmiszeripari termékekre. Külkereskedelmi Kar.

O

Oláh Bettina (2015) L'activité télémarketing auprès d'une des plus grandes entreprises multinationales en Hongrie. Külkereskedelmi Kar.

Orbán Gergely (2015) Le changement du role des banques centrales pendant la crise financiére de 2008. Külkereskedelmi Kar.

P

Papp Judit (2015) Kisvállalkozók gazdaságszociológiai elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Petyus Anita (2015) Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai. Külkereskedelmi Kar.

Práger Dorina Edina (2015) Psychologie publicitaire: influence et manipulation dans le marketing. Külkereskedelmi Kar.

Péntek Beatrix (2015) A hazai kis- és középvállalakozások helyzetének áttekintése, egy franchise rendszerben tevékenykedő mikrovállalkozás működésének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

R

Rákosi Kristóf (2015) The outbrake causes of the greek debt crisis, with special regard to effects of the 2004 Athens Olympics Games. Külkereskedelmi Kar.

S

Szilágyi Péter (2015) Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers. Külkereskedelmi Kar.

T

Tóth Diána (2015) How can MetrixLab increase participation of companies located in France and Germany in the website of the Year Award? Külkereskedelmi Kar.

V

Varga Marietta (2015) Service Improvement at Tenerife Top Training : Exploring the factors which lead to a positive shift in occupancy rate. Külkereskedelmi Kar.

Varju Zita (2015) A külföldi közvetlen tőkebefektetések hatásai, középpontban a német autóipari beruházások Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Vinnai Dalma (2015) Internet of things - monitoring businesses and consumers. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zalai Eszter (2015) Smart city: különös tekintettel Zalaegerszeg fejlesztési lehetőségeinek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:39 CEST.