Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Ö
Találatok száma: 114.

A

Adriány Dalma (2014) Changing channels in the automotive industry: a research study on Nissan's new retail concept. Külkereskedelmi Kar.

Agárdi Enikő (2014) Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia viselkedéstechnikai sajátosságainak összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

András Nóra (2014) Az atipikus foglalkoztatási formák elterjedése és támogatása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Antal Tomás (2014) A magyarországi befektetési alapok vizsgálata, különös tekintettel az abszolút hozamú alapokra. Külkereskedelmi Kar.

B

Balázs Eszter (2014) Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft. Külkereskedelmi Kar.

Baranyai Jenő (2014) A megújuló energiaforrások helyzete és támogatási formái az Európai Unióban. Külkereskedelmi Kar.

Baranyai Tamas (2014) Cillit's entry mode strategy in China. Külkereskedelmi Kar.

Bede-Fazekas Lőrinc (2014) Banki partnerkockázat-kezelés hazai gyakorlata az OTP Bank tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Bekecs Dorottya (2014) A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

Bencsik Enikő (2014) Strategy to implement FEEFO independent review system to Drive South Africa. Külkereskedelmi Kar.

Bocsi Dóra (2014) Az olasz vállalatok magyarországi pályafutása a rendszerváltás után - a gazdaság és a kultúra befolyásoló szerepe. Külkereskedelmi Kar.

Boudry Mathilde (2014) La discrimination des femmes au travail. Külkereskedelmi Kar.

Bán Nándor István (2014) A HANtech ZRt. kereskedelmi folyamatainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Bánpataki Alexandra (2014) A kávé világkereskedelmének bemutatása, különös tekintettel az ezredforduló kávéválságára és hatásaira, valamint a Fair trade mozgalom jelenlegi helyzetére és főbb problémáira. Külkereskedelmi Kar.

C

Camer Tim (2014) Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking. Külkereskedelmi Kar.

Csizmár András (2014) Tipikus reklamáció-fajták és azok kezelése a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. ügymenetében. Külkereskedelmi Kar.

Czető Dóra (2014) Külföldiek befektetési céllal történő lakásszerzése Budapesten legfőképpen franciák és oroszok szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

D

Dominkó Anna (2014) A helyi vidékfejlesztés jelentősége az Európai Unió politikájában. Betekintés egy LEADER Helyi Akciócsoport fejlesztési tevékenységébe. Külkereskedelmi Kar.

E

Eiler Nelli (2014) A jegybankok szerepe a vállalati hitelezésben. Külkereskedelmi Kar.

F

Falusi Ákos (2014) Magyarország és Oroszország kereskedelmi kapcsolatai a rendszerváltás után, különös tekintettel az energiahordozókra. Külkereskedelmi Kar.

Farkas Alexandra (2014) A foglalkoztatás és migráció bemutatása két ország viszonylatában. Külkereskedelmi Kar.

Fodor Edit (2014) Termékdemonstrációs folyamat európai szintű centralizálása a GE Healthcare-nél. Külkereskedelmi Kar.

Fogarasi János (2014) A beszerzés, a stratégia és a szervezeti struktúra vizsgálata egy magyarországi multinacionális vállalat szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

Funk Ádám (2014) A Shared Service Centerek előnyeinek és tevékenységeinek bemutatása egy kiválasztott cég példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

Féderer Csaba (2014) Evolution of e-documentary payments (from e-UCP to BPO). Külkereskedelmi Kar.

Földi Hajnalka (2014) A magyarországi Fiskars vállalat stratégiájának elemzése a kezdetektől napjainkig. Külkereskedelmi Kar.

Fülöp Klaudia (2014) Vállalatirányítási rendszerváltás egy adott cégen belül. Külkereskedelmi Kar.

G

Gazsó Barbara (2014) Külföldi tőkebefektetések regionális hatásai - Magyarország és Szlovákia példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Geisz Réka Anita (2014) Konfliktuskezelés és kommunikáció a multinacionális vállalatok körében. Külkereskedelmi Kar.

Gondi Szabina (2014) Elektronikus beszerzési rendszerek: beszerzési aukciók a DHL vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

Gréczi Diána (2014) Német működőtőke-befektetések Magyarországon különösen az autóipar viszonylatában. Külkereskedelmi Kar.

Gyimóthi Viola (2014) A Horvátországba áramló közvetlen külföldi működőtőke-befektetések változása a rendszerváltástól az uniós csatlakozásig. Külkereskedelmi Kar.

Gösswein Csaba (2014) A jövedelmi egyenlőtlenségek alakulásának globális és magyarországi trendjei. Külkereskedelmi Kar.

H

Hajdu Attila (2014) Fehéroroszország a 21. század politikai és gazdasági kihívásaival szemben. Külkereskedelmi Kar.

Harasztosi Martin István (2014) What steps need to be taken by Fyber to implement successful Knowledge Management? Külkereskedelmi Kar.

Hargitai Márk (2014) A Ceres Sütőipari Zrt. komplex termékelemzése, valamint a vállalat pénzügyi-, és marketingelemzése. Külkereskedelmi Kar.

Hauber Eszter (2014) Felvásárlások finanszírozása - A fizetési módokat meghatározó makrogazdasági tényezők az európai piacon. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Annamária (2014) Elektronikus egészségügy - Hatékonyságnövelési lehetőségek infokommunikációs megoldások segítségével. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Gabriella (2014) Az energia hatékony fényforrások hatása a világítástechnikai iparra. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Zsófia (2014) A Kaga Logistique Kft. logisztikai folyamatainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Héder Anita Bianka (2014) A Premium-Gast Kft. 2010-2014. évi kereskedelmi, logisztikai tevékenységének értékelése. Külkereskedelmi Kar.

J

Juhász Balázs (2014) International export promotion in the sight of Hungary. Külkereskedelmi Kar.

Juhász Dóra (2014) Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka. Külkereskedelmi Kar.

József Anett (2014) Románia aktuális gazdasági és társadalmi problémái, különös tekintettel a munkaerő-piaci helyzetre. Külkereskedelmi Kar.

K

Kandi József (2014) Az üzemanyagkártyákkal történő útdíj fizetés jövője Európában, valamint az ezekhez tartozó marketing tevékenységek bemutatása a MOL kártyákon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kaskötő Zsanett Tímea (2014) A sikeres vezető kulcskompetenciáinak vizsgálata magyar, francia, illetve olasz vállalati kultúrákban. Külkereskedelmi Kar.

Kaszás Borbála (2014) Pszichológiai tőke a felsőoktatásban. Külkereskedelmi Kar.

Kecskeméti Zsófia (2014) How to optimize warehouse management and the inventory level in the fast moving fashion industry - focusing on the effect of inventory system and warehouse management system at Sun Enterprises? Külkereskedelmi Kar.

Kiss József Péter (2014) Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market: Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing. Külkereskedelmi Kar.

Kiss-Simon Áron (2014) A 2008-as gazdasági világválság kialakulása az amerikai pénzügyi eszközök és szabályozó rendelkezések tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Koczka Dániel (2014) Az EP választások tapasztalatainak elemzése a Visegrádi országokban. Külkereskedelmi Kar.

Komáromy-Poros Csongor Koppány (2014) Befektetési döntéseink csapdájában. Külkereskedelmi Kar.

Kostyák Nóra (2014) Az európai uniós és magyar jövedéki szabályozás változások és azok hatása a hazai szeszipar alakulására. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Alexandra (2014) Svájc és az Európai Unió gazdasági kapcsolata 2008 után. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Boglárka (2014) A migráció hatása London gazdaságára. Külkereskedelmi Kar.

Krcsma Patricia (2014) Állami tulajdonú nagyvállalatok pénzügyi elemzése - a MÁV-START Zrt., a Budapesti Közlekedési Zrt. és a Volánbusz Zrt., mint közszolgálatot ellátó vállalatok összehasonlító elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Krisztik Erika (2014) Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában. Külkereskedelmi Kar.

Kürtösi Brigitta (2014) Transzferárak kialakítása:Transzferár-kampány a Schneider Electric-nél. Külkereskedelmi Kar.

L

Lampé Lilla (2014) Target group selection by psychographic segmentation ‘Who are Donny Craves’ online target consumers in the Netherlands in the cookie segment?’. Külkereskedelmi Kar.

Lelkes Dóra (2014) Speciális szállítmányok optimalizálása a Robert Bosch Elektronika Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

Lengyel Viktória (2014) Vállalati társadalmi felelősségvállalás a magyar bankszektorban. Külkereskedelmi Kar.

Lipták Anett (2014) Az EU és a MERCOSUR közötti külgazdasági kapcsolatok jellemzői és annak hatása Magyarországra. Külkereskedelmi Kar.

László Tímea (2014) A fordítóipar helyzetének alakulása az elmúlt évtizedben - különös tekintettel a kereslet, és a piaci szereplők pozícióinak változásaira. Külkereskedelmi Kar.

Lőrincz Petra (2014) Városfejlesztés európai uniós támogatások tükrében. Nagykanizsa megyei jogú város fejlesztése. Külkereskedelmi Kar.

M

Magyar Márk (2014) Az exportfinanszírozás kialakulása Magyarországon és az Eximbank tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Mócza Eszter (2014) A Horizont 2020 program, fókuszban a KKV-kat támogató eszközök. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Dalma (2014) A Nyugat-Balkán útja az európai integrációba, különös tekintettel Horvátország csatlakozására. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Eszter (2014) A BUDAPESTI CONTINENTAL VÁLLALAT LOGISZTIKAI KÖLTSÉGÉNEK HATÉKONYSÁGNÖVELÉSE. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Kristóf (2014) Az Informatikai Audit szerepe a Pénzügyi Auditban. Külkereskedelmi Kar.

Naphegyi Fruzsina (2014) A devizahitel-válság, annak hatásai és kezelése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Nyitrai Kata (2014) How to obtain more freight requests as a freight forwarder introducing a new courier service? Focusing on the implementation of direct marketing in order to achieve customer attraction. Külkereskedelmi Kar.

Németh Regina (2014) A kávépiac és a Fair Trade magyarországi helyzete. Külkereskedelmi Kar.

O

Offenbacher Emese (2014) Izland: válság után megerősödve? Külkereskedelmi Kar.

Orosz Gergo (2014) Process simplification in pharmaceutical logistics. Külkereskedelmi Kar.

Ostorházi Gréta (2014) A maastrichti konvergencia-kritériumok kritikus elemzése a globális válság utáni gazdasági környezetben kiemelt figyelemmel a fiskális kritériumok teljesítésére. Külkereskedelmi Kar.

Osztrogonácz Viktória Éva (2014) A T-Systems Magyarország Zrt. vállalati stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Ozsvári Csaba Ágoston (2014) A mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozásának bemutatása a Magyar Fejlesztési Bank hitelprogramjain keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Ozsváth Gábor (2014) Mit tegyen a vállalkozás, ha lassan mozgó készletei vannak? Készletértékelési eljárások és a vállalkozások jövedelmi helyzetére gyakorolt hatásuk a lassan mozgó készletek esetében. Külkereskedelmi Kar.

P

Paku Dénes (2014) A lecsökkenő banki kamatkörnyezet hogyan érintette a hazai megtakarítási trendeket? Külkereskedelmi Kar.

Peresics Rita (2014) Risk management in the practice of Raiffeisen Bank PLC. : Credit risk management through the case study of Lotus Hungary Ltd. Külkereskedelmi Kar.

Polka-Percze Éva (2014) Jogdíj és licencdíj a vámérték szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

Puskás Panna (2014) Folyamatoptimalizálási projekt bevezetése a FUX Zrt.-nél a beszerzés és készletgazdálkodás területén. Külkereskedelmi Kar.

Pusztai István (2014) Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line. Külkereskedelmi Kar.

Pálvölgyi Máté (2014) How to improve customer retention for Plinga's social farming games? Külkereskedelmi Kar.

Páncél Dávid (2014) Az exportösztönzés eszközrendszerének bemutatása Kína stratégiáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Péterfi Csaba (2014) Az elektronikus kereskedelem nehézségei, problémái, avagy a Retro Jeans webáruházának fellendítése. Külkereskedelmi Kar.

R

Radó Katalin (2014) A Római Klub múltja, jelene és jövője. Külkereskedelmi Kar.

Rohr Bence (2014) How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe. Külkereskedelmi Kar.

Rédei Kinga (2014) Az offshore-jelenség tényleges megjelenési formái, gazdasági jelentősége és az "aranykor" vége. Külkereskedelmi Kar.

S

Seres Milán (2014) How to increase Ritchie Bros Auctioneers’ competitive advantage against Euro Auctions. Külkereskedelmi Kar.

Sipos Dorina (2014) Milyen okok miatt változott az államadósság finanszírozási szerkezete az elmúlt 10 évben hazánk és Belgium esetében? Külkereskedelmi Kar.

Skultéti Lilla (2014) A környezet- és egészségtudatos életmód fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása: A LOHAS fogyasztók. Külkereskedelmi Kar.

Somogyi Dániel (2014) A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Ildikó (2014) A Balanced Scorecard kialakítása az Alstom Hungária Zrt. Erőműszerviz üzletágánál. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Zoltán (2014) A 21. század új típusú kockázatai. Külkereskedelmi Kar.

Szentgyörgyi Tímea (2014) Zeneipari változások az internet korában. Külkereskedelmi Kar.

Szettele Zsuzsanna (2014) Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Szlovák Gábor (2014) Nagyvállalatok növekedési politikájának vizsgálata, a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Székely Zsuzsa (2014) XXI. századi mezőgazdaság európai uniós tagországként. A növényvédő szerek felhasználásának változása, a biogazdálkodás térhódítása. Külkereskedelmi Kar.

Székely L. Szilárd (2014) Technológiai innovációk szükségessége és terjedésük: háromdimenziós lézeres felmérő műszerek licencei. Külkereskedelmi Kar.

Szöllősi Zsófia (2014) Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján. Külkereskedelmi Kar.

Szörnyi Márta (2014) Szolgáltató központok Magyarországon az 1990-es évektől kezdve és munkavállalói megítélésük napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Szőr Vivien (2014) A Bázel II. szabályozás gyakorlati megjelenése a K&H Bank Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Szűcs Eszter (2014) Felsőoktatási intézmények marketingtevékenysége, különös tekintettel a gazdaságtudományok képzési területre. Külkereskedelmi Kar.

T

Tar Dorottya Rozália (2014) How can product compliance be improved in Mid Ocean Brands? Külkereskedelmi Kar.

Tóth-Kodolányi Noémi (2014) Demográfia a nők, a családok és a támogatások tükrében. Külkereskedelmi Kar.

V

Varga Klaudia (2014) "Szelek szárnyán" - Összehasonlító elemzés Magyarország és Spanyolország megújuló energiapolitikájáról, fókuszban a szélenergiával. Külkereskedelmi Kar.

Varga Réka Rita (2014) A nők helyzete és szerepe a munkaerő-piacon. Külkereskedelmi Kar.

Varga Zsófia (2014) Az európai uniós támogatások pénzügyi szempontú hatásvizsgálata, különös tekintettel a magyarországi kis- és középvállalkozásokra. Külkereskedelmi Kar.

Vaszi Emőke (2014) Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Vereczkey Zoltán (2014) The background of European and domestic electronic payment systems. Külkereskedelmi Kar.

Vörös Kinga (2014) A közbeszerzések szabályozása az Európai Unióban. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zsetkó Nikolett (2014) A CE jelölés szerepe az áruk szabad mozgásának szabályozásában a belső piacon. Külkereskedelmi Kar.

Ö

Ördög Orsolya (2014) A bankok felelőssége az akkreditívben. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 06:42:15 CEST.