Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | S | T | V | W | É
Találatok száma: 96.

A

Andó Réka (2015) A kockázatmenedzsment alkalmazásának hatástanulmánya a Láng Kereskedelmi Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

B

Bagdi Gabriella (2015) A 2011. márciusi természeti- és atomkatasztrófa hatása Japánra. Külkereskedelmi Kar.

Bakk Ádám (2015) Nyíregyháza gazdaságának elemzése, különös tekintettel a városban jelen lévő külföldi multinacionális vállalatokra. Külkereskedelmi Kar.

Balogh Csenge (2015) The present and the future of e-commerce: online marketing tools at DHL. Külkereskedelmi Kar.

Balogh Attila István (2015) Az okoseszközök hatása az internetes kereskedelemre. Külkereskedelmi Kar.

Balogh Dániel (2015) Az Európai Unió és Oroszország külkereskedelmi kapcsolata 1990 és 2014 között. Külkereskedelmi Kar.

Bihari Fanni Eszter (2015) Játékfilmek nemzetközi kereskedelme. Külkereskedelmi Kar.

Bittner Borbála (2015) La responsabilité sociale des entreprises. Külkereskedelmi Kar.

Bokodi Ferenc (2015) Innováció és kutatás-fejlesztés az Európai Unióban és Magyarországon, különös tekintettel a nagyvállalatok fejlesztésére. Külkereskedelmi Kar.

Bozsó Domonkos (2015) Vállalatirányítási információs rendszerek a Danubius Hotels Groupnál. Külkereskedelmi Kar.

Bucsi Eszter (2015) A bioetanol termelési folyamatához szükséges beszerzési tevékenység és a kapcsolódó logisztikai folyamatok vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Busi Krisztina Ágnes (2015) A WTO kezdeményezése a nemzetközi kereskedelem hatékonysága érdekében, megállapodás a kereskedelmi eljárások egyszerűsítéséről. Külkereskedelmi Kar.

Bálint Lilla (2015) A franchise magyarországi helyzetének bemutatása a Hertz autókölcsönző és az Update működésén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Bánki Nikolett (2015) A mobilfizetési rendszerek és Németország - A német gazdaság szereplőinek viszonyulása a XXI. század forradalmi pénzügyi szolgáltatásához. Külkereskedelmi Kar.

Bárány Beáta (2015) The effects of the changing economic and social environment on gender issues in Japan. Külkereskedelmi Kar.

Bíró Gergő Tamás (2015) Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya. Külkereskedelmi Kar.

Bódogh Barbara Rita (2015) Fogkrém vásárlási szokások vizsgálata hazánkban. Külkereskedelmi Kar.

Böhm Krisztina (2015) Visszutas logisztikai folyamatok elemzése, optimalizálási lehetőségek. Külkereskedelmi Kar.

Bürgés Barbara Noémi (2015) Pénzügyi döntéseink és a reklámpszichológia találkozása, avagy mindennapi illúzióink csapdájában. Külkereskedelmi Kar.

Bürgés Bettina Dóra (2015) Az EKÁER- Megoldás, vagy mégsem? Külkereskedelmi Kar.

Bődy Marcell (2015) Mutual benefits in BPO. Külkereskedelmi Kar.

C

Csuzy Fanni (2015) Elektronikus fizetési rendszerek. Külkereskedelmi Kar.

Csáki Roland (2015) Az eurózóna válsága és kísérletek a kezelésére, különös tekintettel a mentőcsomagban részesült tagállamokra. Külkereskedelmi Kar.

Császár Dorina (2015) A fiatal diplomások helyzete, lehetőségei, motivációi, illetve a velük szembeni elvárások a foglalkoztatók részéről, különös tekintettel a Nokiánál. Külkereskedelmi Kar.

Csóti Vivien (2015) A japán vállalatok helyzete Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

D

Diószegi Dániel (2015) A Federal Reserve System 2007-2009-es válságra adott monetáris politikai válaszai. Külkereskedelmi Kar.

Dobi Gabriella Katalin (2015) Lobbying in the European Union: What is behind the success of corporate lobbying? Külkereskedelmi Kar.

Dóbiás Lilla (2015) A női vásárlói magatartás vizsgálata. A vásárlásfüggőség pszichológiai háttere. Külkereskedelmi Kar.

F

dr. Fabinyi Zsolt (2015) A tulajdonjog átszállásának problematikája a nemzetközi áruadásvételi szerződésekben. Külkereskedelmi Kar.

Frikker Attila (2015) Üzletfejlesztés (Közösségi és export piacok). Külkereskedelmi Kar.

G

Galló Dalma (2015) L’analyse du comportement de la clientéle chez Robert Bosch GMBH. Külkereskedelmi Kar.

Gellén Gabriella (2015) L'importance du niveau du service de client au sein de la prestation logistique: en particulier la filiale hongroise de la société ABC Ricard. Külkereskedelmi Kar.

Gombaszegi Lilla (2015) Egészségügyi kiadások hatásai a lakosság egészségi állapotára. Külkereskedelmi Kar.

Gremsperger Marco (2015) The financial crisis, particularly the situation of the Italian real estate market between 2007-2014. Külkereskedelmi Kar.

Gur Réka (2015) Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media. Külkereskedelmi Kar.

Gábor Dániel (2015) Az árfolyamkockázat elemzése és kezelése a vállalati vezetés tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

Gáspár Gábor (2015) Milyen módszerekkel őrzi meg egy multinacionális vállalat a költséghatékonyságát és versenyképességét a globális piacon A GE Lighting költséghatékonyságát és versenyképességét növelő módszerek és azok fejlődése. Külkereskedelmi Kar.

H

Horváthy Dániel (2015) Az elektromos gépjárművek világa és a japán autóipar. Külkereskedelmi Kar.

Huczek Alexandra (2015) Külkereskedelmi anomáliák a nemzetközi gyakorlatban/A Vodafone-nál, mint Shared Service Centernél felmerülő számlázási kihívások. Külkereskedelmi Kar.

Huszerl Bence (2015) Les innovations d'Apple dans le domaine des produits et du marketing. Külkereskedelmi Kar.

Héjja László (2015) Take-over processes in franchise systems in the hospitality industry. Külkereskedelmi Kar.

I

Ilyés Levente László (2015) Lehet-e Magyarországon húzóágazat a mezőgazdaság? Külkereskedelmi Kar.

Incze Farkas Szilveszter (2015) A magyar adórendszer egyes jellemzői és kapcsolata a feketegazdasággal. Külkereskedelmi Kar.

J

Juhász Réka (2015) Kína piaci térhódítása különös tekintettel a magyar gyógyászati segédeszközöket forgalmazó kis- és középvállalkozásokra. Külkereskedelmi Kar.

K

Keresztes Dóra (2015) What are the causes of the euro crisis? Külkereskedelmi Kar.

Kiss Máté János (2015) Hatékony együttműködés a globális értékláncban : A GS12. váltóvezérlő termékcsalád relokációs esettanulmánya. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Zsófia (2015) Hamburg és Magyarország társadalmi-gazdasági kapcsolatrendszere. Külkereskedelmi Kar.

Kohut Attila (2015) Online szerencsejátékok helyzete Magyarországon, kitekintés a nemzetközi piacra. Külkereskedelmi Kar.

Korsós Balázs (2015) Mikro vállalatok informatikai hálózati kialakításának sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Lilla Júlia (2015) Olaszország külgazdasági kapcsolatrendszere és annak változásai a válság hatására, különös tekintettel a mediterrán államokkal való kapcsolatra. Külkereskedelmi Kar.

L

Laczovics István (2015) IKEA Lakberendezési Kft. gazdasági elemzése a vállalkozás pénzügyi beszámolói alapján. Külkereskedelmi Kar.

Lendvai György (2015) Az elektromos autókban rejlő lehetőségek Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Lugosi Dániel (2015) The outbreak of the european debt crisis and its impact on the member states - with special regard to Spain and Greece. Külkereskedelmi Kar.

Lukács Gyula (2015) A magyarországi mikro vállalkozások stratégiájának bemutatása a Kamino Kkt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Lőrincz Ákos (2015) A V4-ek külföldi közvetlentőkevonzó képességének alakulása a rendszerváltástól napjainkig. Külkereskedelmi Kar.

M

Magyar Dávid (2015) Veszteségmenedzsment alapjainak megteremtése egy nagyvállalat működésében. Külkereskedelmi Kar.

Magyar M. Gréta (2015) A terméklokalizáció fontossága a nemzetközi piacon, általánosságban és egy saját fejlesztésű szolgáltatás tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

Markó Éva (2015) Az elektronikus közbeszerzés integritásának fenntartása. Külkereskedelmi Kar.

Martonfalvay Dorina (2015) A globalizáci hatása a latin-amerikai integrációk kialakulására. Az integrációs törekvések lassulásának okai és befolyása az Európával folytatott kereskedelemre. Külkereskedelmi Kar.

Mezőtúri Petra (2015) A görög gazdasági ágazatok potenciáljának vizsgálata a válság időszaka alatt. Külkereskedelmi Kar.

Mikósdi Nóra Edit (2015) What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary? Külkereskedelmi Kar.

Molnár Andrea (2015) A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján. Külkereskedelmi Kar.

Mák Gabriella Andrea (2015) Éleződő légifuvarozói verseny, a Farnair Hungary Kft. sikerének titkai. Külkereskedelmi Kar.

Mátyus Máté (2015) Use of European Union funding: tendering and public procurement. Presentation of the project 'extension, development of the wastewater treatment plant in the agglomeration of Révfülöp'. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Dalma (2015) Fogyasztók és vállalatok a környezettudatosság jegyében. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Eszter (2015) A Budapesti Continental Automotive Hungary Kft. működési hatékonyságának növelése a logisztikai költségének csökkentésével. Külkereskedelmi Kar.

Názon Dóra (2015) Emotional intelligence and leader performance in the 21st century workplace. Külkereskedelmi Kar.

Németh Angelika (2015) A CPFR technika bemutatása a T-Systems Magyarország Zrt. tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

O

Orbán Anett (2015) A közraktározási hitelezés kialakulása és működése, lehetőségek és veszélyek. Külkereskedelmi Kar.

Osgyáni Angéla (2015) Fejlesztési bankok és fejlesztési intézmények az Európai Unióban és azok hatásai Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

P

Prázmári Anita (2015) A pályakezdő fiatalok munkavállalási célú elvándorlása. Külkereskedelmi Kar.

S

Sallai Ivett (2015) Pizza vagy gulyás? Az olasz és a magyar élelmiszeripari szabàlyozàsok összehasonlítása, ezen országok termékeinek piaci helyzete. Külkereskedelmi Kar.

Soltay Péter (2015) Külföldön üzembe helyezett magyar gyártmányok szavatossága és jótállása. Külkereskedelmi Kar.

Supka-Kovács Damján (2015) Elektronikus fizetések, mobilfizetések. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Krisztián (2015) A közúti fuvarozás és szállitmányozás sajátosságai és problematikái operativ szemmel. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Lujza (2015) A felemelkedő Afrika jelentősége Magyarország külkereskedelmében. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Réka (2015) Magyarország helyzete az outsourcing piacon. Külkereskedelmi Kar.

Szakács Gyula (2015) Sport klubok gazdasági tevékenységei. Külkereskedelmi Kar.

Szentes Zsófia (2015) A toborzás és kiválasztás sarokpontjai tanácsadói szemszögből a magyar IT munkaerőpiacra fókuszálva. Külkereskedelmi Kar.

Szentpéteri Zsófia (2015) A luxus kategóriás divattermékek és azok hamisítványainak bemutatása a Michael Kors luxusmárkán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Szolnoki Lilla (2015) A magyar és a német közbeszerzési rendszerek ismertetése hasonlóságaik és különbségeik elemzésével. Külkereskedelmi Kar.

Szépfalvi Zsuzsanna (2015) A Vodafone válasza a globalizációs kihívásokra. Külkereskedelmi Kar.

Szöllősi Eszter (2015) Finding a global marketing communication strategy to the Offshore department of Bosch Rexroth. Külkereskedelmi Kar.

Sárosi Éva (2015) A Hungária Veszélyesáru Mérnöki Iroda Kft. stratégiai elemzése és fejlesztési javaslatok. Külkereskedelmi Kar.

T

Takács Anett Stella (2015) Vorstellung der Rechtsvorschriften für Gefahrgüter und Veranschaulichung der gewählten Güter durch die Mercedes-Benz Prozesse. Külkereskedelmi Kar.

Tegyei Dóra (2015) Füstbe ment terv. Külkereskedelmi Kar.

Toma Victoria (2015) The development of fashion online business : How and where is it the most efficient to start an online fashion shop : case study researches. Külkereskedelmi Kar.

Tripolszki Brigitta (2015) A méltányos kereskedelem jelentősége, különös tekintettel a mozgalom európai és magyarországi helyzetére. Külkereskedelmi Kar.

Tusa Katalin (2015) Gazdasági stabilitás és infláció. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Roland (2015) Mogyi Crasssh! Consumer Analysis. Külkereskedelmi Kar.

Török Gergely Bálint (2015) Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University. Külkereskedelmi Kar.

V

Vigh Dóra (2015) Globális értékláncok az Audi Hungaria Motor Kft. tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

Várhelyi Réka (2015) „Alkotó rombolás" - Az állam és a tőkés csoportok szerepe a gazdasági válságokban. Külkereskedelmi Kar.

Vén Dóra (2015) Trade Compliance szabálykövetés a nemzetközi kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.

W

Walther Thomas (2015) Das Kapitalismusmodell von Japan - Das Modell des Entwicklerstaates. Külkereskedelmi Kar.

É

Ézsöly Zoltán (2015) Transatlantic car importation. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 05:24:51 CEST.