Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | E | F | G | H | K | L | M | N | O | P | S | T | V
Találatok száma: 39.

A

Almási Gergő (2015) Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bere Miklós (2015) A gazdaságpolitikai döntések hatása a dohányiparra és az Imperial Tobacco Kft-re. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bocskor Szabolcs (2015) A tőzsdei kereskedelem bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csobot Lujza (2015) A Sanofi Zrt. független patikáknak nyújtott kereskedelmi akcióinak stratégiája az OTC termékek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Ertl Flóra (2015) Intensive Programmes in higher education. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Extra Dániel (2015) Útlemondás biztosítás piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fekete Adrienn (2015) Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Filep-Kasza Judit (2015) Cash management egy kereskedelmi vállalatnál - JTI Hungary Zrt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fábos Lills (2015) A Zilola termék piaci bevezetése saját módszerrel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fónyad Zsuzsanna (2015) A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fülöp Krisztina (2015) A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gyurics Viktória (2015) STRUKTURWANDEL IM UNGARISCHEN TABAKMARKT Die Einführung des Konzessionsrechts im Tabakeinzelhandel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hauzer Ágnes (2015) The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Karina (2015) A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kaczorné Zelenyánszky Anna (2015) A Kika Lakberendezési Kft. marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Király Éva (2015) A "Z" generáció preferenciái a munka világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Adrienn (2015) A kis- és középvállalkozások társadalmi felelősségvállalása- Cellspan Kft. CSR tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kudrjavcev Sándor (2015) Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások. Külkereskedelmi Kar.

L

László Flóra (2015) Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Mayer Dóra Anna (2015) International road freight industry’s profile and its future challenges in the European Union. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mihály Róbert (2015) Társadalmi felelősségvállalás a kis- és középvállalkozások életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Tamás (2015) Az Aegon Magyarország Zrt. sportszponzorációs tevékenységének vizsgálata a Ferencváros-Rail Cargo-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Monori Anett (2015) A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Olívia (2015) Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Orbánné Karaszi Georgina (2015) Egy városismereti játék marketingterve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Panyi Annamária (2015) A Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. tevékenysége és a fogyasztói magatartás elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Papp Nóra (2015) A hitelkártyák használati és vásárlói szokásainak elemzése hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pulay Márton (2015) A General Electric – Alstom Power akvizició elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schmidt Dániel (2015) A Rodent Hungary KFT. termékpolitikájának elemzése, fókuszban az új Jack termékek bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sebes András (2015) A Stratégiai szemlélet kialakítása egy kisvállalkozásnál - A betonEPAG kft stratégiai szemlélete. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Seres Anita (2015) A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó István (2015) A forgalmazási jog változásának hatása az Intercom Zrt. működésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szkiva Lázár (2015) A Budapesti Értéktőzsde bemutatása négy vezető részvény és a BUX-index elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szántai Orsolya (2015) A környezettudatos fogyasztás térhódítása és annak vizsgálata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tanka Tímea (2015) Egy online vállalkozás megjelenése az offline világban - az Indulhatunk Cégcsoport példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Melitta (2015) The Impact of City Branding on the Image of Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Bernadett (2015) A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Dávid (2015) Blind bidding and its effects on the sell-out of cholesterol lowering medications in a specific pharmacy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Krisztina (2015) Az Invitel Távközlési Zrt. vállalati ületágának stratégiai-auditja 2009-2013 között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 23:07:15 CEST.