Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | G | H | I | J | K | M | N | P | S | T | V | W | Z
Találatok száma: 33.

B

Bánhegyi Márk (2016) Az UNION Vienna Insurance Group Zrt. márka aktivációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csató Fanni (2016) E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czakó György (2016) Egy újonnan induló kisvállalkozás üzletpolitikája és üzleti terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dargai Andrea (2016) A folyamatos fejlődés elvének érvényesülése a szolgáltató központok esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fazekas Tamara Anna (2016) A méltányos kereskedelem helyzetének vizsgálata hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gergely Richard (2016) Retail Display Planning as an enabler for efficient stock management. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Horváth Alexandra (2016) A BELSŐ ELLÁTÁS SZEREPE ÉS FOLYAMATA A BÜNTETÉS-VÉGREHAJTÁSI SZERVEZETNÉL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Irmes Máté Benedek (2016) Bankfiók, mint a bankrendszer legkisebb működési egysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Joszt Eszter (2016) Környezettudatos vásárlás vizsgálata, fókuszban az Ecover termékek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kovács Aliz (2016) SQ Gasztro Kft. üzleti terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Ágota (2016) A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kádár Dániel (2016) Egy kereskedelmi vállalkozás létrehozása, és működésének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Mag Levente (2016) Wallis Motor Pest Kft. pénzügyi szemléletű elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Masát Márton (2016) A német diszkontláncok piacbefolyásoló szerepének bemutatása a vásárlói üzletválasztási szokások vizsgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mayer Eszter (2016) BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mozsár Orsolya (2016) Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Munkácsy Anna (2016) A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Andrea (2016) Az Alnatura GmbH. társadalmi felelősségvállalásának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Tamás Albert (2016) A Heliglob Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyékiné Tóth Judit (2016) Kereskedelmi egység létesítése, működtetése, bővítése és annak problémái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Lilla (2016) Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Peták Viola (2016) A tárgyi eszközök szerepének elemző bemutatása az Intertechnika Kft. életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pornói Zsófia (2016) Feltétel Nélküli Alapjövedelem bevezetési feltételeinek megteremtése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Párkányi Zsófia (2016) Salamander Hungaria Kft. pénzügyi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szabó Kristóf (2016) Az outsourcing szervezetfejlesztési megoldás vizsgálata a Schibsted Classified Media Hungary Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szántó Franciska (2016) A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcs Brigitta (2016) Egy kisvállalkozás alapítása és piaci bevezetése (Brigi kávézója). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tóth Etre (2016) Selling techniques and new methods. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vadászi Kitti (2016) A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vittkay Éva (2016) A csomagolás ezer arca - a Manuli Stretch Kft. költségoptimalizálási módszerei a termék- és környezetvédelem tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vizi Orsolya Mercédesz (2016) A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Weil Thomas (2016) Outsourcing: A TATA Consultancy Services. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zsóri Regina Szilvia (2016) A jótállási jegy kezelési folyamatának optimalizálása a Robert Bosch Kft. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:07:34 CEST.