Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | F | G | H | J | K | L | M | N | R | S | V | Z
Találatok száma: 34.

A

Antal Mónika Beáta (2018) Hátrányos helyzetű gyermekek az oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bali Vivien Kamilla (2018) A napenergia felhasználásának helyzetelemzése hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benedekné Móca Krisztina (2018) A kecskeméti Auchan HR tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berhidai Dániel Péter (2018) Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bokori Zsolt (2018) Globus Konzervipari Zrt értékesítési tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bálint Tamás (2018) Új termék bevezetése: Seat Arona. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csordás István (2018) Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csánki Bence Csanád (2018) A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. tevékenysége, fókuszban a munkaerő-szervezés folyamata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csőke Szilvia (2018) Szolgáltató vállalkozás környezeti hatásmechanizmusának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fekete József (2018) Határon túli beruházási lehetőségek vizsgálata a Rustic '96 Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Frank Szilvia (2018) Az energiahatékony passzívházak és azok sajátosságainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Friedreich Sára Kinga (2018) A natúrkozmetikai termékek értékesítési sajátosságainak elemzése, a Manna cégcsoport tevékenysége tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Füri Dorottya (2018) TAnita Lovasboltjánál megvalósuló marketingkommunikációs tevékenység. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Győri Andrea (2018) A bevásárlóközpontok szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel a magyarországi helyzetre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hatvani Brigitta (2018) A marketingkommunikációs tevékenység elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jantyik Orsolya Lidia (2018) A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Alexandra (2018) Az Imagine lovasbolt működési problémáinak feltárása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kovácsné Lovász Henriett (2018) Szintvizsga a duális rendszerű eladó képzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kubaszek Richárd (2018) Raktározási, Árutovábbítási és Szállítmányozási Tevékenységek Feladatinak Megszervezése a Mez Crafts Hungary Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszegi Henrietta (2018) A kereskedelmi szakmák oktatásának módszerei a felnőttképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Legány Krisztina (2018) A T-Systems belső kommunikációs rendszere. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Legény Evelin (2018) A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyarossy István (2018) A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Dorottya (2018) Az ASSUR Kft. CRM rendszerének bevezetése az új és meglévő ügyfelek megszerzése és megtartása érdekében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mundrucz Ráhel (2018) Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Ágnes Klaudia (2018) Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Radó Dávid László (2018) Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rigó Rita (2018) A CIB Bank marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Surányi Szilvia (2018) A franchise rendszerek általános működése és a franchise rendszeren belüli ellentétek a Demmers Teahouse kereskedelmi tevékenységének bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Rebeka Fanni (2018) Környezetvédelmi feladatok, lehetőségek és környezetközpontú irányítási rendszerek a KKV szektorban, bemutatva egy konkrét vállalkozás példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szentes-Tóth Tímea (2018) Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vincze Márk (2018) A Youth Waterpolo Carneval piaci bevezetésének megalapozása marketingkommunikációs szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vu Khanh (2018) A fehéráruk hazai értékesítésének sajátosságai és azok elemzése az LG Electronics Magyar Kft. tevékenysége tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zoványi Zita (2018) Mutassa be és elemezze a gyakorlati képzést nyújtó vállalat által végzett reklámozási tevékenységet. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:07:34 CEST.