Vissza |
Csécsi Izabella (2018) Változatlan értékek egy változó oktatási rendszerben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kis Beáta (2018) Az eladási forgalom vizsgálata viszonyszámok segítségével témakör feldolgozási módja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnárné Szerencsi Ágnes (2018) Kommunikáció a digitális generációval. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagyné Tövsiháti Gyöngyi (2018) Digitális bevándorlók és digitális bennszülöttek, avagy van-e lehetőség a generációk közötti különbségek áthidalására az oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szebehelyi Róbert (2018) A Globatel Kft. kereskedelmi és marketing stratégiájának értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vitányi Annamária (2018) Projekt kontra Mozaik: Módszertani kísérlet. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.