Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | G | H | K | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á
Találatok száma: 30.

B

Borbás Tünde (2017) A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bártfai Dénes (2017) A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csobánczi Nikolett (2017) A Copy General Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csongrádi Fanni Annamária (2017) Closing the Communication Gap between Sales and Marketing to Use CRM more Effective. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Demeter Réka (2017) A DEMAND.HU Kereskedelmi Kft. komplett áruforgalmi folyamatainak és üzemeltetési költségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dósa Alexandra (2017) A Tatár Pékség Kft értékesítési tevékenységének fejlődése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Geng Brigitta (2017) Motiváció a kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

György Éva (2017) A Plast-Ker Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Harsányi Havaska (2017) Y generáció online vásárlási szokásai a divatáruk piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Holló Barnabás (2017) New product launch in the Hungarian medical market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kohlmann Andor (2017) UBM Csoport stratégiai elemzése gabona üzletágon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Major Andrea (2017) ÁRUK LÉGI ÚTON TÖRTÉNŐ TOVÁBBÍTÁSÁNAK BIZTONSÁGI KÉRDÉSEI - A KOMBI VÁLLALATCSOPORT LÉGI SZÁLLÍTÁSRA KIJELÖLT ÁRUINAK KEZELÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Miskei Anita (2017) K&H Bank humánerőforrás gazdálkodása különös tekintettel a toborzás és a kiválasztás területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Evelin (2017) A környezettudatosság és a fenntarthatóság megjelenése és a vásárlók felé történő kommunikációja az IKEA-ban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Orbán Márton (2017) A Deichmann a magyar cipőpiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Peringer Gergely (2017) Egy kiválasztott kereskedelmi raktár technológiájának és munkaszervezésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér András (2017) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pólyik Anna (2017) A La Soleil Kft. kereskedelmi tevékenységének elemző bemutatása a Sun and Eye üzleteken keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rasman Zsolt (2017) A Nagymaros Trade Kft piaci pozíciójának stratégiai lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Riedl Fruzsina Anna (2017) Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rozgonyi Bence (2017) Az Unisys Magyarország Kft. elemzése vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Hallgató Schulteisz Bálint (2017) A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schödl Anna (2017) Termékelhelyezés a képernyőn - nézz,láss,fogyassz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Rita (2017) Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Márta (2017) A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tápai Márk (2017) A RAIL CARGO TERMINAL – BILK ZRT. MŰKÖDÉSE, FÓKUSZBAN A KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Várkonyi Csongor Soma (2017) Adott cég tevékenységének elemzése, fókuszban a termék-, és árpolitika. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Véghelyi Jenő (2017) Termékmenedzser, mint a termékek CEO-ja a LED világítástechnika területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zselencz Áron (2017) Management of a Security Company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ádám Norbert (2017) Az Abaújtej Közös Vállalat tevékenysége, fókuszban a gödöllői raktár. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:21 CEST.