Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | G | J | K | N | R | S | T | V
Találatok száma: 17.

B

Bencze Benjámin (2015) A Kingspan Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bera Katalin (2015) A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berényi Nóra (2015) A MOL Nyrt. működésének vállalatgazdasági elemzése és javasolt stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Galgóczi Gábor (2015) A Fornetti Kft. franchise rendszerének gyakorlati működése, és beolvadása az Aryzta AG a világ harmadik legnagyobb fagyasztottpékárú-forgalmazó vállalatába. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gaszt Máté (2015) A Merida Kft. tevékenységének elemzése, fókuszban a termék- és árpolitikájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jónás Dorottya Klára (2015) Egy könyvkereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemzése (A magyar könyvpiac helyzete,különös tekintettel az Ulpius-ház csődközeli állapotára). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karsai Bence (2015) The situation of Fair Trade in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Levente (2015) Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Nóra (2015) Egy vállalkozás környezetének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Amelita (2015) A Generációváltás aktuális kérdései a Kis- és Középvállalkozások területén /Konkrét családi vállalkozások példáján keresztül/. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Neubauer Katalin (2015) A szakiskolai eladóképzés dilemmái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rab Anita (2015) Bűnmegelőzés az iskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rakovszky Hanna (2015) The Real Estate Market is Refreshing – Potentials for Residential Developers in Budapest at the Time of Economic Recovery. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szerb Mátyás (2015) Action Sport Marketing and Its Effect on Generation Y. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlovicsák Valéria (2015) Penny Market Kft.-nél zajló POPC projekt bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Temesi Zsolt (2015) Az értékesítés lehetőségei és határai az Orkrisz Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Viz Mercedes (2015) Az egészségtudatosság szerepe, mértéke a fogyasztói magatartásunkban az élelmiszer vásárlás során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:03:24 CEST.