Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: | B | D | F | H | N | P | R | S | T
Találatok száma: 16.

Brumárné Frank Erika (2016) Közétkeztetési helyzetkép a szülők és gyermekeik fogyasztói attitűdjének nézőpontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Berecz Krisztina (2016) A magyar bankszektor online lakossági szolgáltatásainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Deák Csaba (2016) A Clean Center Kft. növekedési tényezőinek elemzése stratégia függvényében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dudás Dóra (2016) A Jófogás marketingkommunikációs tevékenysége az OLX felvásárlásához vezető úton. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fridez Olivia (2016) Egy speciális profilú vállalkozás humánerőforrás gazdálkodásának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hevesi-Tóth Kata Eszter (2016) A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Balázs Arnold (2016) Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Némethné Kolozs Viktória (2016) Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pollák Dávid (2016) A startup vállalkozások jellemzőinek vizsgálata konkrét példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pénzváltó Krisztina (2016) A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rotyik Tamás (2016) Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sipőcz Mónika (2016) Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szalai Renáta Rita (2016) SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcsné Salamon Rita (2016) Élelmiszer-kiskereskedelmi trendek Magyarországon az 1990-es évektől napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sárközi Zsófia (2016) Magánszemélyeket és vállalkozásokat egyaránt érintő változások a felnőttképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Teszár Zsolt (2016) A magyarországi dohánytörvények változása és hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:03:24 CEST.