Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | F | L | M | R | S | T | V | W
Találatok száma: 21.

B

Badics Bernadett (2016) A Békás Kft. rendezvényeinek vizsgálata és fejleszhetősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Blesz Viktória (2016) Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában. Külkereskedelmi Kar.

Bors Bence (2016) Az ITSH munkáltatói márkájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Báldogi Richárd (2016) A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Békési Gergely (2016) A napizokni.hu szolgáltatás piaci bevezetése Growth Hacking eszközzel. Külkereskedelmi Kar.

F

Ferenczi Fanni (2016) A BLOGÍRÁS AKTUALITÁSÁNAK ÉS HATÁSMECHANIZMUSÁNAK VIZSGÁLATA. Külkereskedelmi Kar.

L

Lacza Ágnes (2016) A Deichmann online tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Madarász Lilla (2016) Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Nanetta (2016) Talentum Kontakt iroda marketingkommunikációs tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Munz Kinga (2016) A Snowattack sí- és snowboard fesztivál marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

R

Ruttner Tamara (2016) A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

S

Simon Nóra (2016) Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban: A szeretet, mint a márkák éltetője. Külkereskedelmi Kar.

Szakács Noémi (2016) A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Szilfai Judit (2016) A Weboptim Rendszerház Kft. tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlovák Dorottya Mária (2016) A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Trbovics Zóra (2016) "Taste the feeling" - A Coca-Cola új reklámkampánya. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Trombitás Eszter (2016) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tzortzoglou Zoé Róza (2016) Egy kisvállalat marketingtevékenységének bemutatása az English Center nyelviskolán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Rebeka Andrea (2016) A Pannondiák Iskolaszövetkezet arculatának elemzése és átalakítására javaslattétel, annak gyakorlati megvalósítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vasas István (2016) A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Walczer Réka (2016) A No-Spa márka megújítása: Azaz a No-Spa márkafiatalító stratégiájának folyamata. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:37 CEST.