Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 24.

Barancsi Janka (2017) Egy leendő esküvőszervező cég marketingterve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barancsi Janka (2017) Kiállításokon való megjelenési célok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bábel Vivien (2017) A nemzetközi élelmiszerlogisztika és a marketing kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

Garajszki Gabriella (2017) Chunky Chain megvalósíthatósági tanulmány. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Zsanett (2017) Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jávorszki Dávid István (2017) A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kobela Lilla (2017) Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Kinga (2017) Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0. Külkereskedelmi Kar.

Leskó Zita (2017) A krónikus obstruktív tüdőbetegek terápiás együttműködésének fejlesztése. Külkereskedelmi Kar.

Lukács Klaudia (2017) A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Nanetta (2017) A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Péter Márk (2017) Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei. Külkereskedelmi Kar.

Mészáros Beáta (2017) Az Enterprise Group PLM üzletágának vállalati magatartása egy konkrét kampányon keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Krisztina (2017) A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Viktória Dorina (2017) Az Avis Budget Group ügyfélkezelési gyakorlata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Suta Máté Zoltán (2017) A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel. Külkereskedelmi Kar.

Tolnai Anna (2017) Burberry marketingkommunikációja és stratégiája, avagy Burberry, a digitális marketing úttörője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tordai Eleonóra (2017) A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Adél Csilla (2017) A magyar kempingturizmus marketing központú elemzése a Yacht Kemping példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Tótok Barbara (2017) Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

Varga Evelyn (2017) Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Vizi Kinga (2017) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Által Vivien (2017) Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ébert Szilvia (2017) A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 05:28:03 CEST.