Vissza |
Balla Tamás (2018) TEJHELYETTESÍTŐ ALTERNATÍV TERMÉKEK HAZAI VÁLASZTÉKÁNAK, FOGYASZTÓI PREFERENCIÁINAK KUTATÁSA. AJÁNLÁSOK A GYÁRTÓK ÉS A FORGALMAZÓK RÉSZÉRE. Külkereskedelmi Kar.
Kollár Krisztina (2018) A dísznövények kereskedelme- A virág útja a termelőtől a fogyasztóig. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Zsófia (2018) A Legenda Kft. megújuló városnéző szolgáltatásaihoz kapcsolódó kommunikációs stratégia és terv kidolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Oláh Réka (2018) MarilyNails márkaépítés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sulák Ádám (2018) A legendás szolgáltatás. Külkereskedelmi Kar.
Tamás Klaudia (2018) Divat és öltözködési szokások a fast fashion világában – az Inditex céghez kapcsolódóan. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Dóra Csenge (2018) A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.