Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | D | G | K | M | P | T
Találatok száma: 12.

A

Antal Adrienn (2014) Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra. Külkereskedelmi Kar.

B

Barta Anett (2014) A magyar költségvetés fenntarthatósága az Európai Unióhoz való csatlakozás tükrében - elméletek, szabályok, összefüggések. Külkereskedelmi Kar.

Bera Eszter (2014) A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros. Külkereskedelmi Kar.

D

Dóra Máté (2014) A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

G

Gyuris Dóra (2014) A keresőmotor-optimalizálás hatása a vállalati honlapokra, bemutatva a Gyakornokvadász weboldalán. Külkereskedelmi Kar.

K

Kisvarga Ágota (2014) Online Látomás Egy magyar divat kiskereskedés online marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Kurucz Imola Anna (2014) Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában. Külkereskedelmi Kar.

M

Mihalecz Daniella (2014) Az Európai Unió általános etikett és protokoll szabályai. Hasonlóságok és különbségek bemutatása a francia, portugál és svéd nemzeti viselkedéskultúrán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Noémi (2014) A pénzmosás jelenségének nemzetközi és hazai szintű vizsgálata, különös tekintettel a kereskedelmi bankokra. Külkereskedelmi Kar.

P

Pusztai Diána Judit (2014) Az EU-támogatások és a hazai fejlesztéspolitika szerepe a regionális különbségek csökkentésében a 2004-2014 közötti időszakban. Külkereskedelmi Kar.

Pásztor Áron (2014) A magyar bankrendszer helyzete az elmúlt években és az OTP. Külkereskedelmi Kar.

T

Tamássy Gábor (2014) A készletszintet befolyásoló tényezők a Toyota-módszeren alapuló gyártásban. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:29 CEST.