Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | H | K | M | P | R | S | T | V
Találatok száma: 21.

B

Berki Diána (2015) Az eredményszemléletű számvitelre történő átállás hatása a Fővárosi Büntetés-végrehajtási Intézet elemi költségvetésének tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

C

Csépe Dániel (2015) Sikeres forex kereskedés egy hétköznapi magánbefektető szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

F

Fügedi Barbara (2015) Az étrend-kiegészítők fogyasztását befolyásoló tényezők és annak egészségügyi kiadásokra kifejtett lehetséges hatásai. Külkereskedelmi Kar.

H

Hanol Ádám (2015) A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra. Külkereskedelmi Kar.

Heinrich Róbert (2015) A magyarországi franchise üzletág pénzügyi helyzetének vizsgálata, különös tekintettel az FMCG-szektorra. Külkereskedelmi Kar.

K

Katona Orsolya (2015) A Snowattack Sí, Snowboard és Zenei Fesztivál marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Kelemen Balázs Sándor (2015) Németország Észak- Rajna-Vesztfália tartományának társadalmi és gazdasági elemzése a gazdasági- és pénzügyi válság tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Kővágó Dániel (2015) A zenefogyasztás változásának bemutatása fogyasztási szempontból. Külkereskedelmi Kar.

Kővári Botond (2015) A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei. Külkereskedelmi Kar.

M

Major Réka (2015) Gazdasági és közszervezetek kapcsolatrendszere az egyénnel a társadalmilag hatékony működés érdekében. Külkereskedelmi Kar.

P

Pajtók Marina (2015) A közterületi marketing új eszközei a Led falak - A Rabó Plusz Kft. aspektusában. Külkereskedelmi Kar.

Papp Gabriella (2015) Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

R

Rinyu Annemarie (2015) Konfliktuskezelés és kommunikáció a szervezetekben, az IT Services Hungary Kft. DPDHL_BUD nevű csoport példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Rádonyi Péter (2015) A munkanélküliség gazdaságpszichológiai háttere. Külkereskedelmi Kar.

Rózsa Péter (2015) Magyarországi vasúti infrastruktúra fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

S

Silingi Zsuzsanna Veronika (2015) A használt világítótestek inverz logisztikai folyamatainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Szalai Viktor Attila (2015) Csak a pénz motivál? Nem pénz jellegű motivációs eszközök szerepe a munkavégzés során. Külkereskedelmi Kar.

T

Takács Krisztina Kincső (2015) A Trenkwalder Hungary Kft személyzetfejlesztési stratégiája pénzügyi szempontból vizsgálva. Külkereskedelmi Kar.

Tompa Annamária (2015) A startupok és finanszírozási lehetőségeik vizsgálata Magyarországon, különös tekintettel az inkubációs lehetőségekre. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Ágnes (2015) A terrortámadások és az országon belüli konfliktusok hatása a gazdaságra és a turizmusra, különös tekintettel a 2001. szeptember 11-i eseményekre. Külkereskedelmi Kar.

V

Velner Zita (2015) Környezetvédelmi és politikai kommunikáció a legújabb energiapiaci trendekkel kapcsolatban. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:30 CEST.