Vissza |
Berki Diána (2015) Az eredményszemléletű számvitelre történő átállás hatása a Fővárosi Büntetés-végrehajtási Intézet elemi költségvetésének tekintetében. Külkereskedelmi Kar.
Csépe Dániel (2015) Sikeres forex kereskedés egy hétköznapi magánbefektető szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.
Fügedi Barbara (2015) Az étrend-kiegészítők fogyasztását befolyásoló tényezők és annak egészségügyi kiadásokra kifejtett lehetséges hatásai. Külkereskedelmi Kar.
Hanol Ádám (2015) A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra. Külkereskedelmi Kar.
Heinrich Róbert (2015) A magyarországi franchise üzletág pénzügyi helyzetének vizsgálata, különös tekintettel az FMCG-szektorra. Külkereskedelmi Kar.
Katona Orsolya (2015) A Snowattack Sí, Snowboard és Zenei Fesztivál marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
Kelemen Balázs Sándor (2015) Németország Észak- Rajna-Vesztfália tartományának társadalmi és gazdasági elemzése a gazdasági- és pénzügyi válság tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Kővágó Dániel (2015) A zenefogyasztás változásának bemutatása fogyasztási szempontból. Külkereskedelmi Kar.
Kővári Botond (2015) A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei. Külkereskedelmi Kar.
Major Réka (2015) Gazdasági és közszervezetek kapcsolatrendszere az egyénnel a társadalmilag hatékony működés érdekében. Külkereskedelmi Kar.
Pajtók Marina (2015) A közterületi marketing új eszközei a Led falak - A Rabó Plusz Kft. aspektusában. Külkereskedelmi Kar.
Papp Gabriella (2015) Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.
Rinyu Annemarie (2015) Konfliktuskezelés és kommunikáció a szervezetekben, az IT Services Hungary Kft. DPDHL_BUD nevű csoport példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Rádonyi Péter (2015) A munkanélküliség gazdaságpszichológiai háttere. Külkereskedelmi Kar.
Rózsa Péter (2015) Magyarországi vasúti infrastruktúra fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Silingi Zsuzsanna Veronika (2015) A használt világítótestek inverz logisztikai folyamatainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Szalai Viktor Attila (2015) Csak a pénz motivál? Nem pénz jellegű motivációs eszközök szerepe a munkavégzés során. Külkereskedelmi Kar.
Takács Krisztina Kincső (2015) A Trenkwalder Hungary Kft személyzetfejlesztési stratégiája pénzügyi szempontból vizsgálva. Külkereskedelmi Kar.
Tompa Annamária (2015) A startupok és finanszírozási lehetőségeik vizsgálata Magyarországon, különös tekintettel az inkubációs lehetőségekre. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Ágnes (2015) A terrortámadások és az országon belüli konfliktusok hatása a gazdaságra és a turizmusra, különös tekintettel a 2001. szeptember 11-i eseményekre. Külkereskedelmi Kar.
Velner Zita (2015) Környezetvédelmi és politikai kommunikáció a legújabb energiapiaci trendekkel kapcsolatban. Külkereskedelmi Kar.