Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | F | G | K | M | N | P | S | T | V | Z
Találatok száma: 23.

B

Balázs Adrienn (2015) A dohányipar és a CSR kapcsolata a British American Tobacco példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Barna Henrik (2015) Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során. Külkereskedelmi Kar.

Bencsics Márk (2015) Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására. Külkereskedelmi Kar.

Bordács Adrienn (2015) Gondoskodó elbocsátás multinacionális környezetben. Külkereskedelmi Kar.

Buza Balázs (2015) Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése : Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

F

Frisch Andrea (2015) Informatikai programok a cégek kommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.

G

Győri Ágnes (2015) Egy kötszergyártó cég marketingje. Külkereskedelmi Kar.

K

Kalicz Viktória (2015) Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

Kelemen Henrietta (2015) A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Király Alida (2015) Online hírnévmenedzsment a magyar könnyűzene világában. Külkereskedelmi Kar.

Kohán Gergely (2015) A Váci NKSE sportkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Kádár Krisztina Réka (2015) Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

M

Marrosán Lívia (2015) Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján. Külkereskedelmi Kar.

Matiz Dávid (2015) A migráció, és annak megjelenése a médiában. Külkereskedelmi Kar.

Mátyás Zita (2015) A szexuális tartalmú reklámok hatása a társadalomra. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Annamária (2015) A kompetenciák szerepe a Magyarországon található multinacionális vállalatok toborzási és kiválasztási eljárásában. Külkereskedelmi Kar.

P

Pataky János (2015) A vállalati kultúra kapcsolata az elkötelezettséggel az Aon Hewitt példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

S

Sütöri Boglár (2015) A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

T

Taylor Dániel (2015) Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Relinda (2015) A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

V

Vető Dániel (2015) Szimbólumok, A szimbólumok kommunikációs aspektusai. Külkereskedelmi Kar.

Vitéz Magdolna (2015) A pedagógusok társadalmi helyzete napjainkban, Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zábori Boglárka (2015) Az Uniós pályázatok nyilvánosságának biztosítása. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:04:59 CEST.