Vissza |
Csepregi Nóra (2016) A változó cirkusz-A cirkusz kommunikációs és esztétikai sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.
Csizmadia Ferenc (2016) A rádiózás kommunikációs kihívásai az interneten. Külkereskedelmi Kar.
Detvay Lili (2016) Egy önkormányzati és egy magánszínház PR és marketingtevékenységének összehasonlító vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Hagen Erzsébet Edina (2016) A turizmus hírnévmenedzsmentje Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Máté (2016) A testépítés modernkori felfogása, sportolók közösségi médiában elfoglalt szerepe. Külkereskedelmi Kar.
Lantos Dániel (2016) A romák médareprezentációja Magyarországon napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
Stefanovszki Lili Piroska (2016) A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje. Külkereskedelmi Kar.
Vagyóczki Nóra (2016) A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve. Külkereskedelmi Kar.