Vissza |
Pintér Dániel (2017) A celeb-kultusz kialakulása, okai és következményei. Külkereskedelmi Kar.
Pirisi Zsófia Rebeka (2017) CSR alkalmazása az újmédiában: A bizalomépítés új színtere? Külkereskedelmi Kar.
Puskás Réka Barbara (2017) A Rolling Stones és a Sex Pistols médiabotrány-stratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Rebeka Krisztina (2017) A szappanoperák analízise az Éjjel-nappal Budapest alapján. Külkereskedelmi Kar.
Vagyóczki Nóra (2017) Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra. Külkereskedelmi Kar.
Vajda Tibor (2017) Virtuális kormányzás. A menekültválság kormányzati kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
Váczi Lili (2017) A Sportmédia helye és szerepe a magyar sport szervezeti rendszerében. Külkereskedelmi Kar.