Vissza |
Farkas Ádám (2015) Az 1990-2010 közötti politikai retorikai fordulatok a nyilvánosságban, politikai megnyilatkozások a sajtó, média és nyilvánosság tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Galló Tímea (2015) Negatív testkép a médiában. Külkereskedelmi Kar.
Németh Márk Martin (2015) Település és vidékfejlesztés az Őrségi kistérségben, Őriszentpéter várossá nyilvánítása. Külkereskedelmi Kar.
Szakács Sándor Zsolt (2015) Cegléd imázsa, Kossuth városa. Külkereskedelmi Kar.
Szentesi Roland (2015) A montázs mint manipulációs eszköz a tömegkommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
Tar Dániel (2015) Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába. Külkereskedelmi Kar.