Vissza |
Bognár Ákos (2016) A romák helyzete az iskolai oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csiszár Zsoltné (2016) A duális képzés hatása a kereskedelmi és vendéglátóipari szakképzésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fucskó Valéria (2016) A tanítás árnyoldalai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gellért Bence Róbert (2016) Az előítéletesség formai megnyilvánulásai, okai és leküzdésének lehetőségei a magyar pedagógiai gyakorlatban - Vélemények másokról, a „másságról”, a kirekesztés hatásai -. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gergely Margit Erika (2016) Köznevelés az SNI aspektusából a Szegedi SzC Krúdy tagintézményében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dr. Havas Piroska (2016) A zsidó gasztronómia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Brigitta Mónika (2016) Az Arizona program adaptációja avagy a tanórai rend fenntartásának módszere Csepelen az ADU Szakképző iskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss László Ferenc (2016) Kapcsolatok alakulása a szakközép és szakiskolában, szociometriai mérések alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Péterffy György László (2016) Egyházi iskolák Magyarországon a XX-XXI. században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Póla Gábor (2016) Élmény és tanulás - Örökségpedagógia és alkalmazott módszerei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sikó Botond (2016) Az élmény szerepe a pedagógiában és a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.