Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W
Találatok száma: 148.

A

Abdul-Nour Shayan (2016) Egy offshore vállalat komplex átvilágítása, egy projektben felmerülő problémák felderítése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

B

Bakos Dóra (2016) Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere? Pénzügyi és Számviteli Kar.

Bartha István Sándor (2016) A toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Büntetés-végrehajtási Szervezetnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Bata Árpád (2016) A Teqball, mint magyar sportinnováció helyzete a piacon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Becsei Fernanda (2016) Az adócsalás és adóelkerülés Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Bencze Zsófia (2016) Adócsalás és adóelkerülés a vendéglátásban Magyarországon egy étterem működésén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Bencze Júlia (2016) A beszerzés folyamatának elemzése hatékonyság szempontjából a MOL Nyrt. Társasági Szolgáltatások Beszerzés területén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Benedek Gabriella (2016) Egy vállalat pénzügyi tervének összeállítási folyamata, elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Berki Gréta (2016) Az Allianz Csoport társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata esettanulmányokon keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Berki Ádám (2016) A kisvállalkozások marketingtevékenységének jelentősége és lehetőségeinek bemutatása a Mamma Róma étterem kapcsán. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Biró Bernadett (2016) Az egészségbiztosítás rendszere a magyar jogi szabályozás és az uniós rendeletek tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

Biró Lejla (2016) A munkaerőt érintő problémák hatása a vállalati teljesítményre. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Bodzán Lilla (2016) A generációváltás kérdései a családi vállalkozások területén, az utódlás tervezése a Bodzán-Specialtrans Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Bányai Attila (2016) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

C

Cseh Alexandra (2016) Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Csepregi Szilvia (2016) Elektronikus kereskedelem és online fizetési szokások. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Csernai Bence (2016) Összefüggések a coching, mentoring és a konfliktus és stresszkezelés között. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Csernák Szilvia (2016) A Diego Kereskedelmi Kft. marketingkommunikációjának bemutatása, elemzése és értékelése hazai és nemzetközi szinten. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Csesznik Natália (2016) Marketingstratégia: A szervezeti piac sajátosságai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Csikai Dóra (2016) A lean megmentheti a cégeket? Pénzügyi és Számviteli Kar.

D

Dimond Bettina Ibolya (2016) Uniós források felhasználása a magyar vasútfejlesztésben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Diószegi Dávid (2016) Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. Az üzleti modell fejlődése. E-business vállalkozás üzleti modelljének kritikai bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Dobrai Éva (2016) A sikeres projekt alapelemei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Dudás Csongor László (2016) Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása az idősgondozási szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

F

Farkas Olivér Gábor (2016) A Robert Bosch Elektronika Kft. érintetti felelősségvállalásának bemutatása a munkavállalókon, a természeti környezeten és a helyi közösségeken keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Fazakas Szimonetta (2016) Hogyan lehetne népszerűbb a fair trade? A hazai lehetőségek vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Fedor Tamás (2016) Online kereskedelem térhódításának hatása a bevásárlóközpontokra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Fister György (2016) Az ABT Treuhand marketingstratégiájának elemző értékelése és fejlesztésének irányai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Földesi Dóra Mária (2016) A digitalizáció hatása a kereskedelmi bankok működésére, az OTP Bank digitális átalakulása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Füstös Bianka (2016) Nők a munkaerőpiacon, Családbarát munkahelyek. Pénzügyi és Számviteli Kar.

G

Gallwitz Balázs (2016) Banki dolgozók munka-magánélet egyensúlya az infokommunikációs technológiák tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Gaál Péter (2016) Szög a munka koporsóján avagy a Technológiai munkanélküliség jelentősége a 21.században. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Gerencsér Kitti Petra (2016) Szervezeti kommunikáció vizsgálata, elemzése egy szervezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Gorgyejev Rita (2016) Felelős vállalatvezetés a kis- és középvállalkozások körében Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Gál László (2016) A minőségbiztosítás sajátosságai a gyógyszeriparban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Gáncs Nikolett Katalin (2016) Energiairányítási rendszer bevezetése a STRABAG Általános Építő Kft. esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Gór Roland (2016) Elektronikus ügyintézés a NAV-nál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

H

Hadas Lilla (2016) Toborzási stratégiák és ezek hatékonyságának vizsgálata az Y generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Hanyecz Bernadett (2016) A magyarországi kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei, különös tekintettel a banki termékekre. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Hartyáni Lilla Anna (2016) Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Himmer Dávid Ádám (2016) Készletgazdálkodás hatékonyságának javítása a ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Horgász Balázs (2016) A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Horogh Zoltán (2016) Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Horváth Krisztina (2016) A munkaképes korú férfiak és nők közti fizetésbeli különbségek és hatásuk hazánkban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Horváth Zoltán (2016) Biztonságtechnikai rendszer, egyedi fejlesztésű célszoftver kialakítása és kapcsolódó projektmenedzsment az AUDI Hungáriának az L&M Solutions Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

I

Izsáki Zoltán (2016) A fogyasztói magatartás sajátosságai a laktózmentes termékek körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

J

Jakab András Dávid (2016) A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Jakab Guido (2016) Vezetői számviteli módszerek a gyakorlatban A Takafumi Takato Central Europe SA költség- és bevétel elemzési folyamatai és menedzsment riportjai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

K

Kaczor Henrietta (2016) Egy speciális szolgáltatáshoz kapcsolódó marketingstratégia elemző bemutatása a Magyar Telekom-nál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kapovits Ábel (2016) A Sharing Economy múltja és jövője. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kaspár Norbert (2016) Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kassai Dóra (2016) Az Easy Redmine szoftver bevezetése a Prolan Irányítástechnikai Zrt. egy kiemelt projektje számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kasza Fruzsina Mária (2016) A nők helyzete a munkaerőpiacon. Nők és karrier, nők és vezetés. Feminista irányzatok hatása a szervezetek életére. Gender a munkahelyen. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Katkics Levente (2016) MEGTAKARÍTÁSI HAJLANDÓSÁG MAGYARORSZÁGON, A PÉNZÜGYI TANÁCSADÓK SZEREPE A BEFEKTETÉSI DÖNTÉSEK ORIENTÁLÁSÁBAN. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kecsmár Alexandra Dóra (2016) A magyarok elvándorlásának gazdasági hatása hazánkban és az Egyesült Királyságban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kelemen Anita (2016) AZ ESZTERGOMI SZÉKHELYŰ SZOLGÁLTATÓ MIKROVÁLLALKOZÁSOK HANYATLÁSÁNAK ÖSSZEFÜGGÉSE MARKETINGTEVÉKENYSÉGEIKKEL. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kerekes Alexandra (2016) Munkavállalók helyzete Magyarországon A munkaerő-kölcsönzés szerepe a munkaerő-piaci igények kielégítésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Keresztes Csaba (2016) Élmények vonzásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

Keserű Dalma (2016) A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kiss Balázs (2016) Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kiss Bálint (2016) Az e-kereskedelem fejlődési irányai és készpénzkímélő fizetési megoldások használata az online kereskedelemben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kiss Judit Eszter (2016) A fedezetlen hitelezési folyamatok optimalizálása a DMAIC módszertan alkalmazásával. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kiss Márton (2016) Elektronikus fizetések felhasználása és megítélése az „X” és az „Y” generációban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kiss Réka (2016) A Hétforrás Zrt. életút elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

Kocsis Orsolya (2016) Modernkori népvándorlás. A munkanélküliség és a jóléti migráció összefüggései Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Komlóné Dobóczi Valéria (2016) A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Komáromi Gergely (2016) Az Anda Present Kft. CSR teljesítményének felmérése és vállalati kultúrájának vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kondor Krisztián (2016) A vasárnapi zárva tartás jogi szabályozásának hatás a magyar gazdaságra. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

Kontra Barbara (2016) A vezetői utánpótlásképzés módszerei, és a Budapest Bank Alfa Programjának elemzése, fejlesztési javaslatok. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kovács Barbara (2016) Vállalatátszervezés a Dél-Zalai Egyesült Takarékszövetkezetnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kovács Kitti (2016) AZ új generáció motiválása a kisvállalkozások irányába. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kovács Nóra (2016) Fiatal felnőttek hagyományos és tájjellegű élelmiszerekhez kapcsolódó fogyasztói magatartása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kovács Éva Nóra (2016) A nők munkaerő-piaci helyzete a XXI. században. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Králler András Márió (2016) Manapság már a csapból is mobilinternet folyik? Vagy mégsem? Innovációs lehetőségek keresése a mobilinternet fogyasztás növelése érdekében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kulcsár Bianka (2016) A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kurucz Tamás (2016) A nők helyzete a munkaerőpiacon. Nők és karrier, nők és vezetés: gender balance a döntéshozó pozíciókban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kónya Levente (2016) A közösségi finanszírozás (crowdfunding) és annak előremozdítása Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kövesdi Dóra (2016) Az élelmiszerek online vásárlásának helyzete Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

L

Labancz Mátyás (2016) A kisvállalkozás társadalmi beágyazottsága. Családi vállalkozás. Kisvállalkozás tipikus adóügyei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Laczkó Kristóf (2016) Beszerzésmenedzsment módszerei és alkalmazása a Robert Bosch Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Lesták Márk (2016) Uniós források hatása a Garden Juice Kft. vizsgálatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Lukács Daniella Bettina (2016) Az OTP Bank Nyrt., mint társadalmilag felelős vállalat. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Luterán Dóra (2016) Megvalósul-e a nők munkaerő-piaci esélyegyenlősége a mai modern világban? Pénzügyi és Számviteli Kar.

László Edina Andrea (2016) Egy induló kisvállalkozás, az Érdi Kupica Bt. marketingterve. Pénzügyi és Számviteli Kar.

M

Madarassy Tünde Éva (2016) A készletezés - menedzsment támogatása hatékony informatikai megoldásokkal a T-Systems Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Markó Zsolt (2016) Egy valóban felelős vállalat, avagy a magyarországi KPMG társadalmi felelősségvállalása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Matusek Bernadett (2016) Nők a vezetésben? A 20. és 21. századi nők generációinak karrierlehetőségeiés kihívásai-különös tekintettel az Y generációra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Mihályi Zsolt (2016) Az információs és kommunikációs technológiák és a munka-magánélet egyensúlya közötti kapcsolat a GE Power példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Molnai Bernadett (2016) Kis- és középvállalkozások finanszírozása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Molnár Vanessza Evelin (2016) A coaching, mint a vezetőfejlesztés eszköze. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Motyovszki Dóra (2016) Rugalmas munkavégzési formák napjainkban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Mundweil Kinga (2016) Stratégiai váltás hatása az üzleti modellre. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Muskovits Gábor (2016) Az elektronikus kereskedelem trendjei. Fizetési megoldások. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Mázsár Levente (2016) A felsőoktatás McDonaldizációja és kihívásai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Mészáros Ágnes (2016) Az inspiráló munkakörnyezet hatása a Bosch életére és a munkaerőpiacon betöltött pozíciójára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Méth Flóra (2016) Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Mózes Fanny (2016) Beszerzésmenedzsment módszerei alkalmazása a vállalati teljesítmény javítására. Pénzügyi és Számviteli Kar.

N

Nagy Alexandra (2016) Nők és karrier, nők és vezetés. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Nagy Viktória (2016) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Nagy Patricia Katalin (2016) Környezetbarát munkahelyi megoldások a magyarországi felsőoktatási intézményekben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Németh Bence (2016) Az üzleti transzformáció és annak támogatása a digitális világban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Németh Noémi (2016) Agrár-környezetgazdálkodási program hatásai a magyar gazdaságra a Dél-dunántúli régiót vizsgálva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

O

Orbánhegyi Béla Zsolt (2016) Tanárok, mint rendhagyó tudásmunkások. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Osvald Ádám Róbert (2016) Mobilfizetési megoldások, és számlafizetési szokások a Magyar Telekomnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

P

Pap Zsófia (2016) A filmtámogatási rendszer működése Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Papp Zoltán (2016) Deviza hitel Magyarországon és a forintosítás. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Papp Zoltán (2016) KÉSZLETEZÉS - MENEDZSMENT GAZDÁLKODÁSI ÉS HATÉKONYSÁGI KÉRDÉSEI ÉS GYAKORLATI MEGVALÓSÍTÁSA A HOESCH ÉPÍTŐELEMEK KFT.-NÉL. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Parragh Regina (2016) Kontrolling rendszer bevezetése és hatékony működtetése vállalkozásoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Parragi Renáta (2016) A levelezős hallgatók munkavállalási nehézségei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

Pekk Gabriella (2016) A digitális hirdetésblokkoló szoftverek elterjedésének gazdasági hatásai az online marketing szektorra és különös tekintettel annak visszaszorítására alkalmas eszközök bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Peszlen Tibor (2016) A vállalati életút elemzése a Humán Centrum Kft. esetében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

Pirót Zsófia (2016) Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Pongrácz Ákos István (2016) Az Észak-alföldi régió vállalatainak versenyképessége. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Pálfi Norbert (2016) A marketingkommunikáció és az intézményi PR tevékenység kapcsolata. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Pálinkás Péter (2016) Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

R

Rab Balázs (2016) Projektek működtetésének tapasztalatai mátrix szervezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Ribényi Bence (2016) Sport: a jövő generációjába való befektetés. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Rácz Sándor (2016) Dány Község Önkormányzat vagyoni és pénzügyi helyzetének elemzése 2013-2015. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Rácz Sándor (2016) Elektronikus kereskedelem és fizetési rendszer Magyarországon a kereskedelmi banki szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Rémiás Ernő Zoltán (2016) Kereskedelmi bankok vállalati finanszírozása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Réthi Ádám (2016) A nők helyzete a munkaerő – piacon család, karrier és vezetés tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Révész Petra (2016) Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor? Pénzügyi és Számviteli Kar.

S

Sebestyén Elemér Richárd (2016) A kríziskommunikáció jelentősége és kezelése PR segítségével a multinacionális vállalatoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Simonyi Babett (2016) Egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése a Magyar RTL Televízió Zrt.-hez. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Steiner Zsófia (2016) Az Y generáció pénzügyi tudatossága. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szabó András (2016) A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szabó Attila (2016) Devizahitelek Magyarországon és a régióban – Összehasonlító elemzés a devizahitelek válságáról és kezeléséről. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szabó Fruzsina Bernadett (2016) Innovációs módszerek hatékonysága a kisüzemi sörgyártásban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szabó Renáta (2016) Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szita Nóra (2016) Családi vállalkozások generációváltás hatásának bemutatása a badacsonyi régióban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szél Dávid (2016) Sportfinanszírozás helyzete Magyarországon különös tekintettel a magyar birkózó sportban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szép Szabolcs (2016) Beszerzésmenedzsment módszereinek alkalmazása a vállalati teljesítmény javítására. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Szücs Julianna (2016) Fundraising gyakorlatok a társadalom szolgálatában egy gyakorlati példa alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Sári Ádám (2016) Kisvállalkozások finanszírozási kérdései. Pénzügyi és Számviteli Kar.

T

Tomán Lilla (2016) Márkaépítés a közösségi média használatával - Gyakorlati megvalósítás a Chio márkamenedzsmentben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Tóth Andrea (2016) Az adócsalás és adóelkerülés Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Tóth Balázs (2016) A professzionális szolgáltatások kérdésköre a tanácsadási területen, kihívások és ráhatások a vállalati környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Tóth Barbara (2016) Likviditástervezés fejlesztése az MVM Paksi Atomerőmű Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Tóth Bernadett Magdolna (2016) A szolgáltatás-stratégiai modell fejlesztése az Industrieplan Kft vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Tóth Márk (2016) Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. az üzleti modell fejlődése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Tóth Márta Vivien (2016) Magyarország első intelligens bevásárló mobil applikációjának, a ,,Cetli´´ marketingstratégiai tervének kialakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

U

Ujfalusi Réka (2016) Ösztönzési rendszerek kialakítása és fejlesztése a Multi Level Marketing alapú mátrix szervezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

V

Varga Zsanett (2016) Családalapítási hajlandóság és a munka-család konfliktus összefüggései a GE Hungary Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Vargha Péter (2016) Kisvállalkozások túlélésének titka. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Vass Bálint (2016) A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló? Pénzügyi és Számviteli Kar.

Vass Bálint (2016) A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló? Pénzügyi és Számviteli Kar.

Vitéz Ildikó (2016) Állami szerepvállalás a Kis- és középvállalkozások forráshoz jutásában - Állami hitelek és a hitelgarancia. Pénzügyi és Számviteli Kar.

W

Wéber Soma Bence (2016) A Public Relations Gyakorlata a Magyar Kereskedelmi Bankszektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 02:13:40 CEST.