Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | O | P | R | S | T | U | V | W | Á
Találatok száma: 58.

B

Bergmann Ernő (2015) Egy balatoni cukrászda gazdasági működése, számvitele. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodri Tamás (2015) Főiskolai hallgatók táplálkozási szokásai és fittségi jellemzői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boros Nikolett (2015) Az olimpia hatása a szervező ország turizmus fejlődésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bánáti Csilla (2015) Létszám és bárgazdálkodás az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csizmadia Szilvia (2015) Gluténmentes és laktózmentes ételajánlatok az Egyesült Államokban és Hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czifra Bálint (2015) A pálinka készítése és fogyasztása napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dedinszky Emese (2015) Kenyérfajták és kenyérfogyasztási szokások a hazai lakosság és a vendéglátás körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Elek Zsófia (2015) A túlzott sófogyasztás káros hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fail Dóra (2015) HACCP ELEMZÉSE A MUSIC BOWLING ÉTTEREMBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fügedi Áron (2015) Az emberi erőforrás menedzsment bemutatása egy szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gondola Anita (2015) A budapesti és bécsi kávéházi kultúra összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyuricza Brigitta (2015) Az olasz és az újhullámos kávék nyomában, cserjétől a csészéig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajtó Gyula János (2015) Kvízjátékok a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Halmai Rebeka (2015) A lakáséttermek helyzetének bemutatása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Zsolt Olivér (2015) A magyarországi és a nemzetközi halfogyasztási szokások összehasonlítása, valamint belföldi felhasználás a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Krisztián (2015) Economic importance of coffee culture through catering businesses. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hrisztov Stefan (2015) Uticél Európa közepe, avagy barangolás Szlovákia gasztronómiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Incefi Réka (2015) Lannathai étkezési szokások és a thaiföldi ételek térhódítása a hazai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jován Annamária (2015) A budapesti kávéházak története. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kiss Zsófia (2015) Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kizman Enikő (2015) A szállodai beruházás megtérülésének vizsgálata a Club Thermál Kastélyon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsy Anett (2015) Vendéglátóipari egység profilváltásának oka, lehetőségének, piaci pozíciójának vizsgálata és elemzése a Palace Café & Restaurant példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kolonics Nóra (2015) A BGF Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi kar hallgatóinak folyadékfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuli Valentina (2015) Az elmúlt 5 évben Magyarországon előfordult szalmonellózisok elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kóczon Viktor (2015) A pálinkakészítés, a pálinka ajánlása a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Könczöl Fanni (2015) Revivification of old Hungarian wine varieties - Already started revivals and the possible future. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszeri Virág (2015) Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lakatos Nóra (2015) A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lelkes Henriett (2015) Az újhullámos cukrászat jelene és jövője - Az Édesem Cukrászda és a Chez Dodo Macaron Manufaktúra bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lángh Tímea (2015) A HACCP elmélete és gyakorlata a Gundel étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyar Petronella (2015) Gluténmentes konyha a mindennapok gasztronómiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Magyar Zsófia (2015) A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mladenovic Kristina (2015) A Kempinski Hoteliers since 1897 szállodacsoport magyarországi és németországi szállodájának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Adrienn (2015) A cukrászipar fejlődése, a cukorpótlók jellemzése, és a diabetikus cukrászat. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Kinga Alexandra (2015) Laktózmentes termékek a vendéglátásban és a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Onofer Krisztina Xénia (2015) Adalékanyagok a modern cukrászatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Papp Boróka Anna (2015) A romkocsmák múltja, jelene, jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Papp Sára (2015) Indiai konyhaművészet elemző bemutatása és népszerűsége Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pisók Krisztina (2015) Az allergén anyagok helyettesíthetősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Radics Bence (2015) A pálinka bemutatása a Szigetköz Lelke Pálinkaház példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rudolf Márton András (2015) Új trendek a vendéglátás szakmai színvonalában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rádai Barbara (2015) Descriptive analysis of the Hungarian catering industry with a special focus on the restaurant sector. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Simon Dóra (2015) A szállodai Revenue Management oktatásának lehetséges formái Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Judit (2015) A CRM alkalmazása és fejlesztési lehetőségei a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Somogyi Karina (2015) A boldogító igen Magyarországon a nemzetiségek szemszögéből - Szokások, hagyományok, gasztronómiai különlegességek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stolczenberger Andrea (2015) A Mantel Étterem működésének gazdalkodásának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabolcs Anna (2015) A HR tevékenység hatása a szállodai dolgozók elégedettségére és hatékonyságára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Barbara Kitti (2015) A kiwi konyha - Különböző kultúrák hatása Új-Zéland gasztronómiájára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sziládi Márton Péter (2015) Zsidó és keresztény ételkészítési és étkezési szabályok napjaink élelmiszerbiztonsága és közegészségügye tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sütő-Nagy Zsuzsanna (2015) Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tóth Eszter (2015) A Saliris Resort vendégkörének bemutatása, valamint a táplálkozási szokásuknak a vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Péter (2015) A zsidó gasztronómia bemutatása a Rosenstein Vendéglőn keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Ulmer Gergő (2015) Az internet és a szállodaipar, avagy a szállodai online értékesítés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Gábor (2015) A válság hatása a szállodák működésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vilhelm Dóra (2015) Az éttermi viselkedési kultúra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Wellmann Borbála (2015) A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Windisch István (2015) Fine dining a magyar vendéglátásban, hatása a gazdálkodásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ádám Mónika (2015) A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:04:46 CEST.