Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | W
Találatok száma: 73.

A

Antal Ádám (2016) Hagyományos magyar meleg tészták a budapesti éttermek kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Balla Dalma (2016) Burjas Üdülőfalu megvalósíthatósági tanulmánya. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borbély Éva (2016) "Farm- to- table" törekvések és éttermek Magyarországon, illetve Amerikában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Breuerné Boross Noémi (2016) A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal szerepe a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Demeter Dóra (2016) Ételallergia és táplálékintolerancia, avagy az új „népbetegség” kezelése a hazai és angliai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Deák Gábor (2016) A marhahús a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dudinszky Mária (2016) A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dávid Ádám (2016) A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Ekker Dorina (2016) A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fazekas Ede (2016) Az informatika a szállodaipar fejlődő erőforrása, szállodai programok ismertetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fejes Dóra (2016) A falusi turizmus fejlesztési lehetőségei Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferenczi Dóra (2016) A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Foltyn Vivien (2016) Balatonparti vendéglátóipari üzlet működtetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Füle Barbara Zsuzsanna (2016) Kézműves sörök budapesti piacának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gazda Boglárka (2016) Megvalósíthatósági tanulmány: Vendéglő és bár Balatonfüreden. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gál Stella (2016) Az édesítőszerek fogyasztási szokásai és fogyasztásának okai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Horváth Ádám (2016) Több napos konferencia vendéglátóipari szervezési feladatainak bemutatása ,jövedelmezőségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Izsó Zsuzsanna (2016) Kávéfogyasztási szokások különböző kultúrákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Juhos Fanni Hanna (2016) A budapesti zsidó gasztronómia irányvonalainak bemutatása és hatásuk vizsgálata az azokat képviselő éttermek működésére három étterem összehasonlító elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jávor Lili (2016) Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Keviczky Krisztina (2016) A hazai csokoládé gasztrokultúra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Petra (2016) Esküvői fogások a világ 4 földrészéről. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Ádám (2016) Mediterrán konyhák, étkezési szokások és megjelenésük a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Tímea (2016) Szeged és környékének gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Klaudia (2016) A hagyományos és gyorséttermi üzemeltetés összehasonlítása a McDonald's példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kulcsár Kata (2016) A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kurgyis Zsuzsanna (2016) Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kóbor Anita (2016) A nemzetiségi konyhaművészet összehasonlító elemzése Komárom-Esztergom megyében - Egy sváb (Csolnok) és egy szlovák falu (Kesztölc) példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Laczkó Zsombor (2016) A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Less Bettina (2016) A fagyasztott termékek térhódítása, avagy a mirelit mint kényelmi termék. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Láng Szabolcs (2016) Wellness szállodák piaci pozíciója, és a Velence Resort & Spa F&B tevékenységének, működtetésének és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

László Fruzsina (2016) Különleges étkezési igényeknek megfelelő fagylaltok sokszínűsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Maczákné Chikán Dóra Éva (2016) Személyi higiénia fontossága egy vendéglátó egységben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mede Fruzsina Anna (2016) Az Egri borvidék kultúrája és fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mile Réka (2016) A mai koktéltrendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Moldván Beatrix Ágnes (2016) Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Barbara (2016) Erdély gasztrokultúrája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mátó Fanni (2016) A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nádudvariné Vályi Zsuzsanna (2016) A Paulaner Sörház gazdálkodásának és szolgáltatási színvonalának alakulása a keresleti viszonyok változására tekintettel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Dóra (2016) Szervezeti kultúra a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Nóra (2016) Hungarikumok a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Paizs Dávid (2016) A magyar gasztronómia jelene és jelenléte. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pankotai Emese (2016) Az esküvőszervezés és gasztronómiai vonzatai hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patkós Gabriella (2016) A kuponok szerepe a magyar turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perjámosy Leila (2016) A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rokolya Alexandra (2016) Mézfogyasztási szokások a felsőoktatási hallgatók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schramek Marianna (2016) A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schurina Anett (2016) Hagyományok és korszerűségek a sváb gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schweigert Szimonetta (2016) Laktózmentes, gluténmentes és cukormentes édességek bemutatása a Zelenák Sütiház példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Beatrix Réka (2016) Rooftop bárok - új trend a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Skamla Pál (2016) A limousin szarvasmarha húsa a gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Skázel Nándor (2016) Vendéglátó egység weblapjának tervezése,működtetése és annak problémái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Somogyi Lili (2016) A szállodák osztályba sorolása jogi szabályozásának története Magyarországon az 1950-es évektől napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabados Bettina (2016) Az angol délutáni tea meghatározó szerepe a vendéglátásban a brightoni The Grand szálloda tükrében, valamint magyarországi potenciál vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Salamon (2016) A molekuláris gasztronómia és a fine dining. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szeker Zsófia (2016) Élelmiszerbiztonság a hazai fesztiválokon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szomolányi Brigitta Bianka (2016) A street food elterjedése Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tepliczky Fanni (2016) Méz értékesítése a vendéglátásban, a Tepliczky Méhészet tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tordai Péter (2016) Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tot Stefánia (2016) A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tréber Dóra (2016) Az online és televíziós műsorok hatása az étkezési szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tézli Cintia (2016) Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Gabriella (2016) Szállodai munkakörök betöltéséhez szükséges képesítésekre és gyakorlatra vonatkozó elvárások változása az elmúlt 20 évben, álláshirdetéseken keresztül Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Réka Sára (2016) A kávéházak jelentősége a társadalomban kialakulásuktól napjainkig, nevezetes kávéházak példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Uzinger Dóra (2016) A "food truck" helyzete Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Alexandra (2016) Lecsó a magyar gasztronómiában, a gyömrői lecsófőző és hagyományőrző fesztivál példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Vivien (2016) Nemi egyenlőtlenség okai a szállodaigazgatói poszton. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga-Haszonits Krisztina (2016) Az új, egészségtudatos táplálkozási irányzatok megjelenése a budapesti vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vattay Evelyn (2016) A rendezvényszervezés aktuális hazai trendjeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Lilla (2016) A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vig Dávid (2016) Kiskakukk étterem, mint magyar tradicionális vendéglátóegység működése, piaci pozíciója és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vándor Szilvia (2016) Az ökoturizmus hatékonyságának mérése zöld szállodákban: Összehasonlító elemzés, Silvanus Hotel - Visegrád, Thermal Hotel Visegrád ****superior. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Wagner Viktória (2016) A sajt szerepe a világ gasztronómiájában és hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 01:10:08 CEST.