Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V
Találatok száma: 43.

A

Andóczi-Balog Rita (2018) A Mellow Mood Hotels Atrium Fashion Hotel, Buda Castle Fashion Hotel és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace sales és marketing tevékenységének összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Barabás Xénia Anita (2018) A hagyományőrzés ereje Székelyföld örökségturizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bogáthy Evelin (2018) Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bugyinszki Orsolya (2018) Magyarország online utazásközvetítő irodák siker tényezői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Busai Dorottya (2018) A szállodai piac hosszú távú trendjeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Butkóczi Gergely (2018) Horvátország sikerei a turizmus stratégiái tükrében az elmúlt években. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Czegle Noémi (2018) A közösségi média adta lehetőségek vizsgálata a budapesti fürdőkben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dorogi Anna Katalin (2018) Duna-partok: változó városrész, változó szerep. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dénes Klára (2018) Határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze, a székelyek és jászok példáját tekintve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Erős Eszter (2018) A lovas turizmus jelene és jövője, illetve a lovasterápia fellendítése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fodor-Pap Barbara (2018) A Magyarországi Zarándokutak Turisztikai Hasznosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fórisch Fanni (2018) Airbnb versus Szállodaipar: Betekintés a végfelhasználó és a szakma szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gajdács Ádám (2018) Representation of cultures through food: gastro-tourism in the 21th century. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Goda Vivien (2018) A hazai gyógyidegenforgalom fejlesztési irányai Bükfürdő térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Görög Orsolya (2018) Tenerife turizmus stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajdu Zsòfia (2018) Orvosi konferencialehetőségek Baranya megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Király Dominika (2018) Modern technológia megjelenése a múzeumok és kiállítások világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kondor Bernadett (2018) A viselkedéskultúra és kommunikáció szerepének fontossága a turizmusban - Interkulturális tréning Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kondor Evelin (2018) Cell-Cup Nemzetközi Kézilabda Fesztivál szervezési lépései és a lehetséges hatásai a résztvevő városok turizmusára,különösképpen Veszprém város turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Konrad Kornélia (2018) Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kádár Csenge (2018) Posztmodern attrakciók a városok kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lukácsfy Dóra (2018) Gasztronómiai trendek és kínálatváltozás a magyarországi Accor szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyar Barbara (2018) Családbarát szállodák bemutatása a Danubius Hotels Group szállodaláncon belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Makai Dorottya (2018) Hajós rendezvények Magyarországon a szervezési és környezetvédelmi kihívások tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mädl Klaudia (2018) Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Angela (2018) Oroszhegy turizmusának múltja, jelene, jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Fruzsina (2018) A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Vivien (2018) A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyíri Bernadett (2018) Szentes turisztikai kínálata és fejlődésének lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Olasz Adriána (2018) München turizmusának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pázmány Gergely (2018) A sportesemények hatása a magyar turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Ricsóvári Márta (2018) A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Répászky Márk Tamás (2018) Erasmus plusz turizmus? (A hallgatói mobilitások és a turizmus kapcsolata). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szabó Zsófia Brigitta (2018) Magyarok motivációja az El Caminon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakáts Ibolya (2018) Kastélyok, kúriák, várak hasznosítási lehetőségei Erdélyben az Erdővidéki régióba. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

hallgató Szász Julia (2018) Sportegyesületek szerepe a turizmusban - Kovászna, Hargita és Brassó megyékben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sáhó Tamás Olivér (2018) Turisztikai Fejlesztési Lehetőségek Pest Megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Noémi (2018) A turisztikai kiállítások létjogosultsága az internet uralta világban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Balázs Dániel (2018) Effects of tourism on the environment. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Enikő Vivien (2018) A rendezvények hatása egy választott kistérség turizmusának fejlődésére - Békéscsabai kistérség példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Uhlár Anita (2018) Gasztronómiai fesztiválok népszerűsége Magyarországon, a Budavári Borfesztivál példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vojka Martina (2018) A rendezvényszervezés világa– Céges rendezvények, családi napok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vu Hoang Anh (2018) Vietnám turizmusának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:45 CEST.