Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | S | T | V | Z | Ö | Ő
Találatok száma: 102.

A

Adriany Csenge (2017) Az ökoturizmus fejlődése és potenciálja Magyarországon a belföldi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Agh Kinga (2017) Udvarhelyszék természet nyújtotta lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bakk Orsolya (2017) A magyarországi családbarát szállodák versenyképessége az Oxigén Hotel Family & Spa Noszvaj példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balogh Imola (2017) Geocaching és a turizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bartha Krisztina (2017) Az Amerikai Egyesült Államok, mint a magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető küldő piac vizsgálata, lehetséges marketing stratégiák kialakítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Baán Csenge (2017) Egy új budapesti étterem és borozó komplex elemzése a vendéglátóipari piacon való sikerességének tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bede Alexandra (2017) Az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Rudas Gyógyfürdő összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borsy Lilla Blanka (2017) Rendezvények hatása a turizmusra Budapesten. Összehasonlító kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Breitenbach Angéla (2017) ONLINE SZÁLLÁSHELYFOGLALÁSI RENDSZEREKKEL KAPCSOLATOS ATTITŰDÖK. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bádonyi Anita (2017) A NÉMET UTAZÓK SZOKÁSAI ÉS ELVÁRÁSAI, VALAMINT MAGYARORSZÁGI LÁTOGATÁSAIK MOTIVÁCIÓJA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csaholczi-Goró Imola (2017) A BEUTAZTATÓ IDEGENFORGALMI KÍNÁLAT MINŐSÉGI VÁLTOZÁSA AZ ELMÚLT 5 ÉVBEN, MAGYARORSZÁG HELYZETE A BRIT INCENTIVE PIACON. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csernyánszky Lívia (2017) Szállodatípusok változása Magyarországon a XX. század végén, XXI. század elején. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csesznik Emese (2017) Az elektronikus kereskedelem hatása a szálláshely-szolgáltató szektorra, és a Szállás.hu és a Szállásvadász.hu összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czirják Nikolett (2017) Kulcsosházak szerepe a magyar belföldi idegenforgalomban, A magyar belföldi turisztikai fogyasztás szerkezete a kulcsosházak viszonylatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Darázs Viola (2017) Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Deli Alexandra Csilla (2017) A Budapesti Gellért Gyógyfürdő és a Hajdúszoboszlói Hungarospa Fürdőkomplexum összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Demeter Viktor (2017) TURIZMUSBIZTONSÁG ÉS TERRORIZMUS KAPCSOLATA A KULTÚRÁLIS ÖRÖKSÉGEKKEL A KÖZEL - KELETEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dömötöri Dorina (2017) Fesztiválturizmus szerepe Magyarországon, avagy a Hegyalja Fesztivál újbóli megrendezésének lehetősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Engelhardt Éva (2017) Helyi termékek jelentősége a falusi turizmusban a Bicskei és a Székesfehérvári kistérség vizsgálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fabu Anasztázia Klára (2017) Múzeumok a turizmus szolgálatában-A kulturális turizmus és a múzeumok szerepe az Észak-magyarországi turisztikai régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Noémi Kinga (2017) A méhészet és a méz gasztronómiájának megjelenése és fejlesztési lehetőségei a falusi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fekete Barbara (2017) „Urlaub in Österreich – Üdülés Ausztriában márka" menedzsmentjének hatékonysága Magyarországon Zell am See és Osttirol példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Feuerstein Tímea (2017) Keresleti trendek elemzése, új piacok keresése a Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda csoport- és rendezvényértékesítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fóner Kristóf (2017) Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földvárszki Lilla (2017) A turizmus szerepének összehasonlítása Magyarországon és Spanyolországban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Geréb Krisztina (2017) Pénzszóró románok, gyökereket kereső magyarok - Ki a turista Székelyföldön? A beutazó idegenforgalom trendjének komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Glózer Gergő (2017) A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Greksa Viktória (2017) Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Guba Zsófia (2017) Az állatbarát turizmus Magyarországon és külföldön. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gulyás Adrienn Dóra (2017) Budapesti butik hotelek marketingtevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyenge Izabella (2017) A dunai hajózás turisztikai helyzetelemzése Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Havas Réka (2017) A turizmus szerepének bemutatása egyes országokban - Ausztria. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Dóra (2017) Fogyatékkal élő személyek turisztikai lehetőségei Magyarországon, különös tekintettel a 4 csillagos szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Enikő (2017) A hajós turizmus bemutatása, szállodahajók és rendezvényhajók keresletének és kínálatának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Laura (2017) A szezonalitás, szállodai élőmunka gazdálkodás és élőmunka költséggazdálkodás bemutatása a Hotel Albaida Nature*** példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hrabovszki Dóra (2017) A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

János Orsolya (2017) A Budapest-Vác közötti térség turizmusának bemutatása és idegenforgalmi célú fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jónás Enikő (2017) A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kalmár Lilla (2017) A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kalotai Petra (2017) Bükfürdő szerepe a Nyugat-dunántúli egészségturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kamuti Réka (2017) Vallási turizmus Spanyolországban: az El Camino. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karkus Alexandra (2017) Tokaj-hegyalja épített örökségének turisztikai jelene és lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Katona Szilárd Péter (2017) Híres nők megjelenése Európa kulturális turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Keczeli Viktor (2017) Vadászturizmus Somogyban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kerekes Orsolya Beáta (2017) Egy gyógyszálloda komplex elemzése Danubius Health Spa Resort Sovata****. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Király Petra (2017) A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Dávid (2017) Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Evelin (2017) Fuerteventura és Lanzarote különleges idegenforgalmi kínálata a Kanári-szigetek térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kristóf Petra (2017) A beszerzési tevékenység fontossága a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kun Tamás Ernő (2017) A zöld szállodák helyzete Magyarországon és CSR tevékenységük lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuruc Anna (2017) A teljes idegenforgalmi egyenleg tényezői – az idegenforgalom makrohatásainak mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lakner Krisztina (2017) Klímaváltozás hatása a finn turizmusra, különös tekintettel a síturizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Liki Dorina (2017) Szécsény és térségének turizmusa, fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

László Henriett (2017) A szegény turizmustól a szegényekért turizmusig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőri Ágnes (2017) A magyarországi könnyűzenei fesztiválturizmus vonzereje az európai fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőrinczi Orsolya (2017) Turisztikai imázs vizsgálatok-Hargita megye vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyar Anita (2017) A Velencei-tó ifjúsági turizmusának fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Major Krisztina Dóra (2017) Eger és környéke turizmusának fejlesztése a TDM szervezet segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Makai Beáta (2017) Egyiptom turizmusának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Marczisák Boróka (2017) Andorra gazdasága a turizmus tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Martos János András (2017) Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mecseki Andrea (2017) Pilisvörösvár és környékének sváb hagyományú rendezvényei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mohácsik Mária (2017) A kézilabda szerepe a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Edit Gyöngyi (2017) Budapest rejtett titkai Tematikus városnézések bemutatása túraszervező cégek vizsgálata alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mézes Anita Nikolett (2017) A szállodai rendezvények lebonyolítása a részlegek közötti kapcsolat és a gasztronómia fontosságának tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Melánia (2017) Gyergyószentmiklós és a hozzá tartozó Gyilkostó település turizmusa - helyzetfelmérés, helyzetelemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nguyen Cintia (2017) A fiatal felnőttek múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata és hatásuk a muzeális intézmények kínálatára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Bianka (2017) Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Tamás (2017) Az aktív turizmus és a természetjárás helyzete Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Viktória (2017) Az utazási irodát befolyásoló tényezők a légitársaság kiválasztása során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Ocskó-Sós Krisztina (2017) Az Egri járás wellness- és gyógyturizmusának bemutatása és annak alakulása az elmúlt években. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Papp Éva Marianna (2017) A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Peitli Bálint (2017) A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perger Zsófi (2017) A turizmussal kapcsolatos biztosítások Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Zsuzsanna (2017) Vidékfejlesztés és a falusi turizmus összefüggései a Börzsöny-Duna-Ipoly térségben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pál Éva Zsuzsanna (2017) A fogászati turizmus szerepe Magyarországon a frankofón küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sebestyén István Mátyás (2017) Sopron, mint klimatikus gyógyhely helyzete és fejlesztési lehetőségei a Soproni Hegység Natúrpark koncepció alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simon Regina (2017) A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Somogyi Vivien (2017) Az Y generáció hatása a magyar szállodák HR területeire és a szállodai kínálatra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sosity Boglárka (2017) A hazai ásványvízpiac elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stignani Gréta (2017) Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakács Zsuzsanna (2017) Új-Zéland alternatív turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szemesy Dorottya (2017) A rendezvényszervezés piacán való fennmaradás és versenyképesség megőrzése a Hello Event példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szentes Dominika (2017) Az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál hatása Győr turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szombathelyi Flóra (2017) A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Viktória (2017) Dubaj szállodaiparának elemzése, a Jumeira Rotana szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szőlősi Georgina (2017) Gettó-turizmus a feltörekvő országok nagyvárosainak nyomornegyedeiben India és Mexikó összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcs Alexandra Bella (2017) A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sáfrán Judit (2017) Az egészségturizmus bemutatása a budapesti törökfürdők példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sólyom Rita (2017) Védett területek a fővárosban és turisztikai hasznosításuk. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sőrés Nóra (2017) Hajdúböszörmény szerepe a Hajdúvárosok turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Edina Dóra (2017) A MICE piac programkeresletének tendenciája Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tar Bernadett (2017) A francia beutazó turizmus Magyarországra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Terebesi Diána Ilona (2017) Az egészség- és gyógyturizmus jelene és jövője Magyarországon azon belül Sóstógyógyfürdőn. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Turú Orsolya (2017) Kiskőrösi kistérség turisztikai elemzése, a térség adottságaiból adódó fejlesztési lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Erika Lívia (2017) Egy szálloda megnyitásával kapcsolatos előkészületek és költséggazdálkodási összefüggések bemutatása a Hotel Moments Budapest szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Noémi Fanni (2017) A NUR Neckermann Kft. árualapjának vizsgálata a családosok szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Lilla (2017) Versenyképesség-versenyelemzés: a Magazine Hotel & Apartments vizsgálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vincze Valentina (2017) A terrorcselekmények és a természeti katasztrófák turizmusra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zsombok Ibolya (2017) Magyar Kolping Szövetség családbarát üdülőhelyei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ö

Ötvös Zsófia (2017) Idegenforgalmi célú fejlesztések Budaörsön és környékén, különös tekintettel a budaörsi repülőtérre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ő

Őry Kinga Eszter (2017) Óvóhely és bunkerturizmus Magyarországon: háborús örökségből turisztikai termék. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:07:12 CEST.