Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | G | M | N | O | P | R | S | T | Z
Találatok száma: 35.

B

Bicskei Orsolya (2015) A hagyományos légitársaságok és hagyományos utazási irodák kapcsolata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Lotti (2015) Salgótarján kistérség kerékpáros turizmusának jelene és jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodzán Réka (2015) A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bollók Éva (2015) Bogács és Cserépfalu falusi turizmusának értékelő elemzése a hagyományok tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bugóczi Bettina (2015) Rendezvények hatása Balatonfüred turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bátori Barbara (2015) Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Böjte Rebeka (2015) A Nyitott Balaton programsorozat szerepe a Balaton régió turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Császár Bence (2015) Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csőkör Ágnes (2015) Az Európai Uniós pályázatok hatása Tata turizmusfejlődésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Debreceni Anetta (2015) Magyarország versenyképessége a spanyol küldőpiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dobay Péter (2015) A belföldi turizmus alakulása a Balaton környékén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Domonkos Edina (2015) A Bellevue Konferencia-, és Wellness Hotel **** versenyképességének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dékány Dorina (2015) Ép testben ép lélek-az egészségturizmus helyzetének bemutatása a "Tiszazug északi kapujában". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farmasi Nikolett (2015) Idegenforgalmi célú beruházások és fejlesztések Szilvásváradon és környékén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Goschler Bianka Éva (2015) Ayurvéda az utazási irodák kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gálfi Dorina (2015) Balatonfüred kistérség vonzerejének szerepe a falusi turizmus fejlesztésében. Tihanyi hely hagyományok ming idegenforgalmi vonzerő. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Maticsek Flóra (2015) Egy új szegmens, az egészségtudatos szeniorok kialakulása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Matits Krisztina Klára (2015) Grúzia kulturális turisztikai szerepe és fejlődési potenciálja a magyar kiutaztató turizmus szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mogyorósi Balázs (2015) Magashegyi turizmus lehetőségei Ausztriában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Máté Dorottya (2015) Szabolcs-Szatmár-Bereg megye turisztikai imázsjavítási lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Lili Vera (2015) A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Németh Kamilla (2015) A turizmus szerepének bemutatása Ausztriában, Magyarország és Ausztria turizmuspolitikájának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Orosz Laura Andrea (2015) A Dunakanyar turisztikai jelentősége és fejlődési lehetőségei Szentendrétől Visegrádig és a Szentendrei-sziget. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Papathanasziu Patrik (2015) Szigetköz, mint turisztikai célterület hasznosítása az idegenforgalmi beruházások tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Purman Dorottya (2015) A Budai Várnegyed fejlesztésének hatása a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pápai Tímea (2015) A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pónya Benjámin (2015) Netes szállásfoglalási rendszerek hatása a magyarországi szállodákra az Airbnb példáján kerszetül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Radovits Roxána (2015) Balaton turisztikai régió borturizmusa - kiemelten egyes borfesztiválok hatása a települések turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Révész Kinga (2015) Magyarország és Új-Zéland turzimuspolitikájának összehasonlító elemzése egy turisztikai kisvállalkozás alapítási és működési feltételein keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szolcsánszky Anna (2015) A szezonalitás és annak enyhítésére irányuló módszerek a szállodaiparban, több magas kategóriájú szálloda példáján szemléltetve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűrös Dorottya Szilvia (2015) A magyarországi és a franciaországi szállodai minősítési rendszerek összehasonlítása a Hotel Belle Plage példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takáts Vivien Fanni (2015) Új típusú szórakozási lehetőségek fiatal városlátogató turisták számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tarsoly Csenge (2015) A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Trbovics Zóra (2015) A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zentai András (2015) Nemzeti értékeink megőrzése. A hungarikumok és a köréjük szerveződő rendezvények Magyarországon és külföldön. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 22:36:23 CEST.