Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á
Találatok száma: 125.

A

Anka Krisztina (2016) A Baleár-szigetek sajátos turizmusának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Augusztin Diána (2016) Az egészségtudatos fogyasztói szokások vizsgálata a LOHAS szegmens példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Babik Barbara (2016) A kisvasutak szerepe az Észak-Magyarországi idegenforgalmi régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balog Emese (2016) A turisztikai munkaerő-hiány mögötti folyamatok komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balogh Timea (2016) Innováció és vendégigény változás a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bende Erzsébet Olivia (2016) Kiemelt turisztikai vonzerővel rendelkező rendezvények hatása az idegenforgalomra Balaton idegenforgalmi régió példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benkó Júlia (2016) A palóc és a matyó hagyomány összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bernert Réka (2016) Zöld hotel működési lehetőségének bemutatása – a brüsszeli Thon Hotel EU példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bessenyei Nóra (2016) "Balaton-szelet", avagy az északnyugat balatoni régió fejlődése és turizmusa, a kiemelt települések és beruházások tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borzsák Mariann (2016) A Hungexpo Zrt. hazai és nemzetközi versenytársainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bot Viktória (2016) Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Brósz Alexandra (2016) A Zsámbéki- medence idegenforgalmi célú fejlesztései az elmúlt évtizedben és napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

But-Pálfi Brigitta (2016) Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bálint Györgyi (2016) A MODERN ÉS A HAGYOMÁNYOS ESKÜVŐK SZERVEZÉSI SAJÁTOSSÁGAI. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bándoli Dóra (2016) A golfturizmus jelentősége és fejlesztési lehetőségei a Nyugat-Dunántúlon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bécsi Bianka (2016) Fogyatékkal élők lehetőségei a turisztikai szolgáltatások igénybevételére – A magyarországi és az angol helyzet összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Béres Judit (2016) Timeshare Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Börczi Anna (2016) Minőségirányítás a Danubius Hotels Group Szállodáiban, alkalmazott eszközök és módszerek, valamint a 2015. év tapasztalatainak bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Búza Blanka (2016) Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csetnegi Andrea (2016) A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csicsely Nóra (2016) Utazás egy mozgássérült szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiszár Bálint (2016) A magyarországi beutazó turizmusban az orosz küldő piac vizsgálata Zala megye szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csizner Zsófia (2016) Duna-parti városképek változásai, és turizmusra gyakorolt hatása az elmúlt évek fejlesztései alapján, hazánkban és külföldön. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czigány Gabriella (2016) Környezeti fenntarthatóság vizsgálata a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Deák Judit (2016) A legújabb turisztikai trendek statisztikai elemzése és a hazai utazási irodák alkalmazkodása a kialakult helyzethez – a dinamikus utazási csomagok vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dimitriadis Petra (2016) Orvosi szolgáltatásokon alapuló turizmus lehetőségei Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Draxler Viktória (2016) A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dévai Dóra (2016) A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fahmy Habib Reda (2016) A katasztrófák hatása a célterület vendégforgalmára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fenyvesi Tímea (2016) A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Florentz András (2016) A Balaton-felvidék múltja, jelene és várható jövője az idegenforgalom és a vendéglátás szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor Ivett (2016) Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor Kinga (2016) Az utazási irodák érzékenysége a terrorizmus és a menekülthelyzet tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor Nikolett (2016) A wellness turizmus és a gyógyturizmus támogatási rendszerének hatása, lehetőségei Budapest és környékén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Foki Réka (2016) Az Apollon Travel Utazási Iroda változó szerepe a kiutaztatási piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fonth Tamás (2016) A magyarországi horgászturizmus fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földi Borbála (2016) A zöld koncepciók és a környezettudatos, fenntartható táplálkozás kapcsolatrendszerének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földvári Tímea Ajna (2016) Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gasparik Gergő (2016) A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Giltner Teodóra Amália (2016) Holokauszt-turizmus Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gubacsi Zsanett (2016) Ausztriába irányuló síturizmus elemzése az értékesítési csatornák és a programkínálat tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gubis Eszter (2016) Műemlékvédelmi előírások érvényesítése a budapesti szállodafejlesztések során a Gresham Palota példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gáspár Ferenc Bálint (2016) Új szórakozóhely nyitásának lehetőségei és korlátai a vigalminegyedben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gőry Zsuzsanna (2016) Vidékfejlesztés és falusi turizmus összefüggései a Pilisvörösvári kistérségben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Haraszti Csilla (2016) A budapesti Palotanegyed jelene és lehetőségei a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hegedűs Tímea (2016) Benczúr Hotel gazdasági elemzése a válságot követően. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Bence Zoltán (2016) A passzív sportturizmus kereslete és kínálata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Viola (2016) A terrorizmus következtében kialakult válsághelyzetek kezelése a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Huszics Katalin (2016) Rehabilitációs vidéki panzió alapítása Bánoson. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Illés Renáta (2016) Design és belsőépítészet a szállodák világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ispán Dorina (2016) Az aktuális politikai helyzet hatása a magyar turisták desztináció választására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Janiszewski Nóra (2016) A városi turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése az alternatív vendéglátóhelyek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jónás Julianna (2016) Az épített örökségek turisztikai hasznosítása - A Budai Vár és a Várkert Bazár. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karkó Zoltán (2016) A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kenderfi Anna (2016) Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Khéli Dávid (2016) A városlátogató turizmus térnyerése a magyarországi passzív turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Evelin (2016) NYelvtanulás, mint turisztikai motiváció az EU-ban az Erasmus+ mobilitási program példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Knével Anita (2016) Egy németországi és egy magyarországi háromcsillagos szálloda élőmunka gazdálkodásának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kolnhofer Patrícia (2016) Vas megye turizmusa - Az Írottkő Natúrpark szerepe a turizmusfejlesztésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Brigitta (2016) Gyógyfürdők, mint turisztikai vonzerők Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Dorina (2016) Bor-, falusi- és ökoturizmus háromszöge Heves megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Nikolett (2016) Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kárpáti Marietta (2016) A norvég turisták belföldi és külföldi utazási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kátai Anikó (2016) Idegenforgalmi célú fejlesztési törekvések a Dunakanyarban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lehoczki Anita Luca (2016) Az utasbiztosítási módozatok alkalmazkodása a kiutazási piac változásaihoz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lénárt Edina (2016) A Start Utazási Iroda a magyar utazás irodai piacon napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőrincz Erika (2016) Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőrincz Tünde (2016) Tusnádfürdő és környékének turisztikai helyzetelemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Majtényi Gréta (2016) A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Majtényi Stella (2016) A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Marcheschi Fanni Diána (2016) A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Markos Anita (2016) A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Matavovszky Teodóra (2016) A Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft. marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Megyeri Dorottya (2016) A nemzetközi tendenciák hatásai a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Meleg Vivien (2016) Szállodák és szállodavállalatok küldetésének összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mihályi Fruzsina (2016) A magánszálláshelyek turisztikai hasznosításának tendenciája Magyarországon az Airbnb megjelenésével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Milios Melissa (2016) A Zempléni Hegyköz Helyi TDM Egyesület és a Tokaj-Hegyalja, Taktaköz, Hernád-völgye Idegenforgalmi és Kulturális Egyesület tevékenységének összehasonlító elemzése a sikeres turizmus fejlesztés érdekében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Monori Zsanett (2016) Az Egyesült Államok és Magyarország természeti értékeinek turisztikai szempontból történő hasznosítása a barlangok példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mukli Zsófia (2016) Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Márkus Lilla (2016) Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mártyán Dorottya (2016) Fesztiválok,rendezvények hatása Balatonfüred turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Barbara (2016) Az utazásközvetítő kisvállalkozások bemutatása a Brest Consulting Kft.-n és a Cívis Tours Idegenforgalmi Kft.-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Dolóresz Leila (2016) Fine dining éttermek a budapesti turisztikai piacon (a Le Parlement étterem üzleti terve). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Emese (2016) A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér forgalmi működése, és a földi kiszolgálás folyamatának bemutatása a Menzies Aviation Kft-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Kamilla (2016) A múlt és a jelen kereskedelmi helyszínei a turizmus szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Lídia (2016) Fegyveres konfliktusok hatásai Izrael állam turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Illés (2016) A magyar idegenvezetés helyzete – Az alternatív programkínálat hatása a magyar idegenforgalmi piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Rebeka (2016) Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pahocsa Zsuzsanna (2016) Tematikus utak jelentősége az Észak-Magyarországi idegenforgalmi régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pethő Dorottya (2016) A víz és a néphagyományok szerepe a Bajai kistérség turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Nikolett (2016) Morton's Travel versenyképessége és versenytárs elemzése az USA-ba történő kiutaztatás kapcsán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Páll Krisztina (2016) A bárkultúra múltja, jelene és a budapesti bárok jelentősége a turizmus vonatkozásában, a romkocsmáktól az elit bárokig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Radnóti Viktória (2016) A futballturizmus kialakulása, gazdasági hatása. A magyar futballturizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rechel Bettina (2016) Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rákos Borbála (2016) Seniorturizmus Az európai helyzet és a magyarországi piaci potenciál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sarkadi Dóra (2016) A budapesti Utazás kiállítás változó szerepe és szervezési sajátosságai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sarkadi Réka Luca (2016) Orvosi turizmus Európa egyes országaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Satyillo Irina (2016) A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Siska Bettina (2016) Hogyan segíti a felsőoktatás a hallgatók munkaerő-piaci integrációját. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sors László (2016) A bor és a kultúra a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stolcz Ágnes (2016) Az utazásszervezői és –közvetítői tevékenység különválásának sajátos problémái az utazási irodák létesítésében és működésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Strifler Márton (2016) Egyiptom és Tunézia turizmusa - van-e kiút a válságból? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Surján Eszter (2016) Tematikus utak lehetősége Magyarországon, összevetése a német tematikus utakkal. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Alexandra (2016) A Novotel Budapest Danube szálloda bemutatása a vendégek, a munkatársak és a tulajdonos szemszögéből vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Péter (2016) Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Borbála Petra (2016) A rendezvények hatása Vác és Dunaújváros környékének turizmusának fejlődésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sziller László (2016) Mobil applikáció egy magyarországi szállodacsoport részére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilágyi Lilla (2016) Kecskemét szálláshely-szolgáltatás fejlesztési lehetőségeinek az elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sztrunga Tünde (2016) "Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szép Viktória (2016) A húsvéti ünnepkörre épülő attrakciók és rendezvények turisztikai jelentősége hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sárga Fanni (2016) Csepel-sziget és a Ráckevei Duna-ág környékének, természeti, és kulturális értékeinek turisztikai bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Dávid László (2016) A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Torma Ramóna (2016) A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Turcsán Barbara (2016) Berekfürdő - A hazai gyógy-idegenforgalom fejlesztési területei a Tisza-Tavi régió alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Brigitta (2016) A fogyatékkal élők – mozgássérültek, látássérültek és hallássérültek – utazási szokásainak vizsgálata a budapesti utazási irodák image-nek tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Teodóra (2016) Aktív turizmus a Balaton térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tölgyesi Anna (2016) A "zöld Duna-part" kialakítási lehetőségeinek vizsgálata a belvárosi szakaszon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török Bálint (2016) A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Túri Zsuzsanna (2016) Az utcai futórendezvények hatása a gazdaságra és az egészségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vasadi Barbara (2016) Magyarország és Németország turizmuspolitikájának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Várfalvi Réka (2016) Gyűrűfű ökofalu turisztikai tevékenysége gyermekek számára és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Végh Dóra Krisztina (2016) Két szálloda élőmunka- és létszámgazdálkodásának összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zmák Szilárd (2016) Zarándokturizmus speciális keresleti és kínálati tényezői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zubor Ágnes (2016) Mikro-, kis-, és középvállalkozások indítási lehetőségeinek bemutatása Magyarországon egy konkrét példán keresztül - Egy cukrászda indítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ábrám Evelin (2016) Tematikus rendezvények megszervezése, lebonyolítása és gasztronómiai hátterének bemutatása hazai példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 21:43:17 CEST.