Vissza |
Birinyi Balázs (2017) A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Breier Fanni (2017) Megvalósítható-e a nők számára a család és munka közötti egyensúly? Pénzügyi és Számviteli Kar.
Falusi Bálint Károly (2017) A közösségi média jelentősége a marketingben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Fehér Kármen (2017) A hazánkban kialakult társadalmilag felelős fogyasztói trendcsoportok vizsgálata: különös tekintettel a környezettudatos és etikus fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Fromm Gergely (2017) Online kereskedelemmel foglalkozó mikrovállalatok működése Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Fülöp Boglárka (2017) A KÉSZ Csoport 2017-es arculatváltási projektjének bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Gyarakiné Szántó Bettina Melinda (2017) Oktatás, mint megtérülő befektetés. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Horváth Cintia (2017) A fogyasztói magatartás változása a Budapest Bank személyi kölcsönei esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Komlóné Dobóczi Valéria (2017) A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Katalin (2017) A felsőoktatási intézményben tanulók migrációs hajlandósága és annak okai. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Németh Krisztián (2017) Vállalatok társadalmi felelőssége: vállalati esettanulmányok – CSR használata, megtérülése a General Electric működésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Tóth Bernadett Ildikó (2017) Az energiahatékonyság mikro- és makroszintű lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Verebélyi Lúcia Viktória (2017) Vállalatok társadalmi felelőssége a bankszektorban, különös tekintettel a K&H Bank Zrt. CSR tevékenysége. Pénzügyi és Számviteli Kar.