Tételek ahol a szak "Keresekedelem és Marketing" és a mű dátuma 2015

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Ó
Találatok száma: 87.

A

Aghalkalaa Omár Mátyás (2015) Az Országos Klinikai Idegtudományi Intézet minőségmenedzsmentje A betegellátás biztonságának fejlesztési lehetőségei a ’BELLA’ akkreditációs program segítségével. Külkereskedelmi Kar.

Akram Soreia (2015) Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat. Külkereskedelmi Kar.

Alföldi Adél Fanni (2015) A magyar használtruhapiac helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata a HÁDA példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

B

Bakó István (2015) Az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségügyi szabvány bevezetésének lehetőségei az INTENDÁNS Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

Berényi Viktória Tekla (2015) A paleolit életmód fogyasztói magatartásvizsgálata, avagy miért esszük azt, amit Samu?! Külkereskedelmi Kar.

Bárány Katalin (2015) "Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Böszörményi Bálint (2015) Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

C

Csőke Enikő (2015) A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Czibik Tibor (2015) Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek. Külkereskedelmi Kar.

Czérna Balázs (2015) TQM bevezetésének lehetőségei a hazai kis- és középvállalkozásoknál a Voltaker Kereskedelmi Kft. példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

D

Dominkó Anna (2015) Mozgóárus gasztrotrendek marketing háttere:A food truckok marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

Domonkos Lívia (2015) Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon. Külkereskedelmi Kar.

Dorozsmai Dorina (2015) A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Extra Dániel (2015) Útlemondás biztosítás piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fekete Gábor András (2015) A SPAR Magyarország Kft. Integrált Irányítási Rendszerének bemutatása és javaslat a rendszer javítására. Külkereskedelmi Kar.

Ferencz Melinda (2015) A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Fábos Lills (2015) A Zilola termék piaci bevezetése saját módszerrel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Garajszki Ágnes (2015) A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében. Külkereskedelmi Kar.

Girán Katalin (2015) Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience. Külkereskedelmi Kar.

Greznár Gábor (2015) Egy mikro méretű mobil vidámparkos vállalkozás minőségügyének vizgálata, és teendők a szolgáltatás minőségének fejlesztésére. Külkereskedelmi Kar.

Gyurics Viktória (2015) STRUKTURWANDEL IM UNGARISCHEN TABAKMARKT Die Einführung des Konzessionsrechts im Tabakeinzelhandel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gálfi László (2015) Felkészülés az ISO/DIS 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetésére. Külkereskedelmi Kar.

H

Hajtman Zita (2015) A Persil Duo-Caps magyarországi bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

Hatlaczki Ádám (2015) Eladásösztönzés Big Data módszerekkel. Külkereskedelmi Kar.

Hetényi Péter Soma (2015) A minőségmenedzsment szerepe a Medicor Elektronika Zrt. működésében és eredményességében. Külkereskedelmi Kar.

Holló Réka Katalin (2015) Egy leendő mezőgazdasági vállalkozás alapítása és piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Dávid (2015) A kézműves sörfőzés helyzete Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Hénap Zsolt András (2015) A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Iharos Mónika (2015) A forintosítás marketing eszközei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jakab Cintia (2015) A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben. Külkereskedelmi Kar.

Juhász Balázs (2015) A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Jónás Dorottya Klára (2015) Egy könyvkereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemzése (A magyar könyvpiac helyzete,különös tekintettel az Ulpius-ház csődközeli állapotára). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kantár Bence (2015) A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karsai Dóra (2015) A világvásárló, mint fogyasztótípus sajátosságai és döntéspszichológiája a travel retail szegmensen belül. Külkereskedelmi Kar.

Kelemen Lili (2015) Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz. Külkereskedelmi Kar.

Kerese Kitti (2015) A szervezeti kultúra és a minőségmenedzsment összefüggéseinek vizsgálata a Zalavíz Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Kertész Márton (2015) A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Felícia (2015) Az ISO/TS 16949 szabvány alkalmazásának hatásai az innovatív vállalkozásfejlesztésre a Magnetec- Ungarn Kft.-nél, az MB-420,-421 termékekre vonatkozóan. Külkereskedelmi Kar.

Kongsaysak Vanda Katalin (2015) Egy multinacionális vállalat belső kommunikációjának elemzése - Computacenter Services Kft. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Krisztina (2015) A belső kommunikáció eszközei és azok hatékonysága, motivációs szerepe a Vodafone Magyarországnál. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Róbert Szilárd (2015) Az eljárások dokumentációja az ISO szabvány alapján. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Viktória (2015) A Magyar Telekom Nyrt. minőségirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Kudrjavcev Sándor (2015) Az e-commerce világa az internetes vásárlási szokások. Külkereskedelmi Kar.

Kutas Zsuzsanna (2015) Az ECL franciaországi bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

Kóbor Petra (2015) A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lencsés Rebeka (2015) A cafeteria-rendszer bemutatása a DRV Zrt. példáján keresztül, és az egyes juttatások munkavállalókra gyakorolt hatásai. Külkereskedelmi Kar.

László Flóra (2015) Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Maros Rebeka (2015) Az IT Services Hungary Kft. környezetvédelem iránti elkötelezettsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mendez Eszter (2015) Az ISO 9000/2001 szabvány bevezetésének hatásai a hódmezővásárhelyi Németh László Általános Iskola és Gimnáziumban. Külkereskedelmi Kar.

Metlágel Richárd (2015) A magyarországi pálinkapiac helyzete. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Tamás (2015) Az Aegon Magyarország Zrt. sportszponzorációs tevékenységének vizsgálata a Ferencváros-Rail Cargo-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Monori Anett (2015) A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Gábor (2015) Napelem vásárlási szokások Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Krisztián (2015) A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán. Külkereskedelmi Kar.

Nagyváradi Roland (2015) A környezetbarát autók magyarországi kereskedelmének sajátosságai és fogyasztói szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nevelős Annamária (2015) A női felsőruházati divatcikkek kereskedelmi-, termék- és minőségpolitikai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyerges Norina (2015) A védőgázos csomagolás szerepe és megítélése a hazai élelmiszerpiacon. Külkereskedelmi Kar.

Nákó Erika (2015) Minőség és biztonság a nemzetközi közúti áruszállításban. Külkereskedelmi Kar.

O

Oláh Erik (2015) A Co-op Hungary Zrt. minőségügyi színvonalának növelése, kiemelten a beszállítókkal való kapcsolat terén. Külkereskedelmi Kar.

Orosz Flóra (2015) A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei. Külkereskedelmi Kar.

P

Petrusz Péter (2015) Kapszulahostel: Egy vállalkozás marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pletenyik Lili (2015) A divatipar konkurenciaháborúja - Önálló tervezők márkakommunikációjának versenyfutása a nemzetközi franchise vállalatokéval. Külkereskedelmi Kar.

Prisznyák Gábor (2015) A VT-Metál Kft. folyamatba épített belső minőségügyi ellenőrzése a Volvo olajszivattyú megmunkálása során. Külkereskedelmi Kar.

Puskás Krisztina (2015) A közterületi reklámeszközök bemutatása a világvezető outdoor médiavállalatának szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálfi Alexandra (2015) A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

R

Radnics Annamária (2015) A mai magyarországi reklámfilmgyártás helyzete. Külkereskedelmi Kar.

Rittgasszer Adél (2015) Fogyasztói döntési preferenciák különböző kontextusok függvényében a multivitamin piacon és a Supradyn. Külkereskedelmi Kar.

Rozancsugov Kirill (2015) A DB Schenker Hungária Kft. logisztikai folyamatainak és gazdasági működésének vizsgálata és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schmidt Dániel (2015) A Rodent Hungary KFT. termékpolitikájának elemzése, fókuszban az új Jack termékek bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schuszter Gabriella Diána (2015) A vállalati életciklus megállapítása alapján javítható mutatószámrendszer. Külkereskedelmi Kar.

Straub Tímea Szandra (2015) A Borsodi Sörgyár kiskereskedelmi értékesítési rendszerének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Emőke (2015) AZ Ipress Center Nyomdaipari Központ társadalmi felelősségvállalásának bemutatása, Veled Vagyunk programján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Szabó István (2015) A forgalmazási jog változásának hatása az Intercom Zrt. működésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Laura (2015) "Tindergeneráció" - Társkereső mobilalkalmazások az Y generáció életében. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Lilian (2015) A hazai gazdasági hírportálok sajátosságai, fókuszban a Portfolio.hu tevékenysége és a fogyasztói szokások. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szkiva Lázár (2015) A Budapesti Értéktőzsde bemutatása négy vezető részvény és a BUX-index elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szántai Orsolya (2015) A környezettudatos fogyasztás térhódítása és annak vizsgálata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Anna (2015) Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tomcsányi Tamás (2015) Hazánk Európa asztmás betege? –Az új dohánytörvény fogyasztói és gazdasági hatásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Erzsébet (2015) Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Viktor (2015) A ChargeIt! Szolgáltató Bt. Marketingterve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Törzsök Luca (2015) Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

U

Urbán Tamás (2015) A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vass Szilárd (2015) Marketingfogások a táplálékkiegészítők piacán, valamint Magyarország egyik legismertebb gyártója a Béres Gyógyszergyár Zrt. esetében. Külkereskedelmi Kar.

Vincze Krisztina (2015) A minőségügyi rendszerek közoktatásra gyakorolt hatása Magyarországon. Hollandia és Magyarország közoktatásbeli minőségügyi rendszereinek, módszereinek, eljárásainak összehasonlítása, elemzése : Kőbányai Janikovszky Éva általános iskola - Üllői úti tagintézmény bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Vogl Máté János (2015) Game On - Videojáték és Marketing. Külkereskedelmi Kar.

Ó

Óvári Viktória Katalin (2015) Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:31:45 CEST.