Tételek ahol a szak "Keresekedelem és Marketing" és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V
Találatok száma: 81.

A

Apró Dóra (2016) A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében. Külkereskedelmi Kar.

Ari Marcell (2016) A Stern spol s.r.o stratégiai menedzsmentje. Külkereskedelmi Kar.

B

Boros Tímea (2016) A Hrt Spedition Kft. működésének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bándy Gergely (2016) Trendek, változások az ellátási láncokban a technológiai fejlődés hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csizmadia Márton (2016) CRM az FMCG szektorban -a DanOn program. Külkereskedelmi Kar.

D

Dékány Bettina (2016) Illatmarketing a gyakorlatban: Az illatok hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

E

Endrédi Péter (2016) Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

F

Fajka Fanni (2016) Sanofi-Aventis Zrt. logisztikai és disztribúciós platform vállalati tevékenysége a lean szervezeti kultúra tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Faragó András (2016) A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében. Külkereskedelmi Kar.

Farkas Dávid (2016) Szponzoráció és társadalmi felelősségvállalás az E.ON-nál. Külkereskedelmi Kar.

Fejes Márk (2016) Az Audi Hungaria Motor Kft. környezetvédelmi és társadalmi tevékenységeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferenczi Fanni (2016) A BLOGÍRÁS AKTUALITÁSÁNAK ÉS HATÁSMECHANIZMUSÁNAK VIZSGÁLATA. Külkereskedelmi Kar.

G

Gajdos Mercédesz (2016) A magyarországi McDonald's Kft. környezeti hatásmechanizmusának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Galambos Gergely (2016) A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Gergely Richard (2016) Retail Display Planning as an enabler for efficient stock management. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyenes Fanny (2016) A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Gyulainé Botos Szilvia (2016) Minőségirányítási rendszer bevezetésének lehetőségei a Power Belt Kft.-nél az MSZ EN ISO 9001:2015 szerint. Külkereskedelmi Kar.

Gáspár Nóra (2016) Optionen, einen Golfclub profitabel zu führen. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Horváth Luca (2016) Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Höflinger Jennifer (2016) A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél. Külkereskedelmi Kar.

J

Jaszenák Tamás (2016) A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Jákli Judit (2016) Az E.ON lakossági áramszolgáltatásának marketingstratégiája az ügyfélközpontúság tükrében. Külkereskedelmi Kar.

K

Kacz Ádám (2016) Drónlogisztika, mint innováció az ellátási láncokban , különösképpen a CEP piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kerekes Tamás (2016) A negyedik generációs mobiltechnológia ismertségkutatása, a Magyar Telekom szolgáltatásának jellemzői alapján. Külkereskedelmi Kar.

Keresztúri Péter (2016) Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Keszei Dorottya (2016) A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

Kihári Nikolett (2016) A HACCP rendszer működtetése és továbbfejlesztési lehetőségei a Lidl Magyarország Bt. bicskei üzletében. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Norbert (2016) A fenntartható fejlődés: UTZ Certified és a Nestlé kapcsolata - a jövő generációknak történő megőrzésével. Külkereskedelmi Kar.

Kolonics Beáta (2016) A környezettudatosság és vizsgálata a lakosság viselkedésében,vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Koncz József (2016) A fogyasztói magatartás befolyásolása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Korcsák István (2016) A Persil mosókapszula magyarországi versenyhelyzete. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Dávid (2016) Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban. Külkereskedelmi Kar.

L

Lengyel Anita (2016) Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben. Külkereskedelmi Kar.

Lengyel Krisztina Ágnes (2016) A minőségkontrolling rendszer kiépítése, a minőségköltségek optimalizálásának bemutatása egy konkrét vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar.

László Nikolett (2016) Startupok vállalati modelljének és marketing stratégiájának összehasonlítása a kis- és középvállalkozásokéval. Külkereskedelmi Kar.

Lázár Orsolya Vivien (2016) Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével. Külkereskedelmi Kar.

M

Madarász Lilla (2016) Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban. Külkereskedelmi Kar.

Markotányos Anna Judit (2016) A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Masát Márton (2016) A német diszkontláncok piacbefolyásoló szerepének bemutatása a vásárlói üzletválasztási szokások vizsgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Medve Ildikó (2016) A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Attila (2016) A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Attila Péter (2016) A HVG Karrier Plusz bemutatása és marketing stratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Ákos Bence (2016) Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben. Külkereskedelmi Kar.

Mozsár Orsolya (2016) Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mozsárik Laura (2016) A Clean Center Kft. értékesítési rendszerének vizsgálata a tisztítószer ipar sajátosságai tükrében. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Edvárd (2016) A nem megfelelőségből adódó hibák előfordulásának csökkentése Lessons Learned módszer alkalmazásával a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Richárd (2016) Betekintés a magyarországi BURGER KING marketingtevékenységeinek és marketingstratégiájának kialakításába. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Tamás Albert (2016) A Heliglob Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyikos Adrienn (2016) A beszállítói teljesítmény javítása az (elő)válogatási rendszer fejlesztése által a Robert Bosch Elektronika Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

Nyékiné Tóth Judit (2016) Kereskedelmi egység létesítése, működtetése, bővítése és annak problémái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Palotás Johanna (2016) A Lean menedzsment és a TQM kapcsolatának összefüggései nagyvállalati környezetben. Külkereskedelmi Kar.

Papp Alexandra (2016) Az At Home Budapest Kft. luxus ingatlan közvetítő vállalat online marketing lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Peterke János (2016) Marketing Iránytű A Pálinka és az Etyeki Czimeres Pálinkaház, Peterke János túravezetésével. Külkereskedelmi Kar.

Pásztor Katalin (2016) Megújuló energiaforrások lakossági felhasználása Magyarországon - különös tekintettel a napenergia hasznosítására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pósafalvi Anett (2016) Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

R

Reichardt Petra (2016) A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Reitinger Mercédesz (2016) A főbb logisztikai tevékenységek meghatározása és a Philatelia Hungarica Kft. raktározásának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Simon Nóra (2016) Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban: A szeretet, mint a márkák éltetője. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Dávid (2016) Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra? Külkereskedelmi Kar.

Szabó Napsugár (2016) Virtuális fogyasztói szocializáció, Avagy a Z generációs kiskamaszok fogyasztói szocializációja az internet árnyékában. Külkereskedelmi Kar.

Szegfű Szabolcs (2016) Árufuvarozási és szállítmányozási feladatok elemzése Alba Fix Kft és Alba Zöchling vállalkozásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Petra (2016) VEVŐKAPCSOLAT-MENEDZSMENT ALKALMAZÁSA A GENERAL ELECTRIC DIGITAL SOLUTIONS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szikszay Levente (2016) Analysis of an OOG Shipment Transportation across Several Countries - Cooperation of Freight Forwarder and Haulier Companies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlifka János (2016) Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcs Noémi (2016) „Look good, pay less...” - A Primark árpolitikájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sápi Milán Pál (2016) A menedzsmentet a hibaokok feltárásában és javításában segítő eszközök. Külkereskedelmi Kar.

T

Takáts Réka (2016) A minőségirányítás és a fogyasztói elégedettség összefüggései és fontossága az élelmiszerkereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.

Tarcsi Szilvia (2016) A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Tarján Fanni (2016) Fiatalok fogyasztási hajlandósága a gyógyteákkal kapcsolatosan. Külkereskedelmi Kar.

Thury-Bajai Adrienn (2016) Jó ügy vagy jó vállalat? : A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról. Külkereskedelmi Kar.

Tordai Réka (2016) A Big Data és a marketing kapcsolatának vizsgálata, a Google példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Troll Kitti (2016) Online marketingkommunikáció bemutatása az e-kereskedelemben egy konkrét példán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Barnabás (2016) A Pannon festékhálózattal való együttműködés hatása a Globál Festékáruház működésére. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Martina (2016) Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tökölyi Anna (2016) Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vajda Péter (2016) Az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer hatásai egy vállalat szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Villányi Gábor (2016) A Netflix Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Virga Noémi Viktória (2016) A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vittkay Éva (2016) A csomagolás ezer arca - a Manuli Stretch Kft. költségoptimalizálási módszerei a termék- és környezetvédelem tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vizi Orsolya Mercédesz (2016) A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Váncza Panna (2016) A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 22:08:24 CEST.