Tételek ahol a szak "Keresekedelem és Marketing" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | D | G | H | K | L | M | N | P | R | S | Z
Találatok száma: 38.

B

Beleznai Márk Gábor (2017) A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Bindics Klaudia (2017) A dolgozók elégedettsége a NISZ Zrt. Kormányzati Ügyfélvonal Igazgatóságán. Külkereskedelmi Kar.

Bóna Ádám (2017) Automatizált és adatvezérelt marketing és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

D

Draskovits Dániel (2017) A Fanta Instamix piaci bevezetése és eladásának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

G

Garamvölgyi Dóra (2017) A DunaPro Kft. disztribúciós tevékenysége az FMCG szektorban. Külkereskedelmi Kar.

Gráfel Vicne (2017) Sicherheit in der Lieferkette unter Berücksichtigung der rechtlichen Rahmenbedingungen des AEO-F Zertifikats am Beispiel F.S. Fehrer Automotive GmbH. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gáspár Izolda (2017) Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

H

Harsányi Havaska (2017) Y generáció online vásárlási szokásai a divatáruk piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Heitz Vivien (2017) A korlátlan mobilinternetes szolgáltatások bevezetése a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

Hidasi Hanna (2017) Az online kereskedelem hétköznapjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Hodován Judit Viktória (2017) A franchise rendszer - A balatonfenyvesi szupermarket szezonális, Spar franchise üzletté alakítása. Külkereskedelmi Kar.

K

Kirilla Dániel András (2017) Programmatic buying: Az online hirdetés jövője? Külkereskedelmi Kar.

Kiss Nikolett (2017) Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán. Külkereskedelmi Kar.

Kovacsev Olivér (2017) Márkakövetés a közösségi média platformokon. Külkereskedelmi Kar.

Kucsa Cintia (2017) Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége. Külkereskedelmi Kar.

Kónya Ádám (2017) Small Enterprise Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Köböl Nikoletta (2017) Kockázatelemzés fejlesztési lehetőségei a hibaelhárítási folyamatban a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

L

Leskó Zita (2017) A krónikus obstruktív tüdőbetegek terápiás együttműködésének fejlesztése. Külkereskedelmi Kar.

Licz Orsolya Erzsébet (2017) Négy évszakos Balaton: A régió turisztikai lehetőségei és kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

M

Malaczkó Erika (2017) Tököl településmarketing stratégiájának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Marchis Andrea (2017) Márkaimázs a csokoládépiacon. A Ferrero Csoport kedveltsége Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Mayer Orsolya (2017) Fesztivál marketing az EFOTT tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Mendez Eszter (2017) A Well Csoport marketing munkájának minőségmenedzsment támogatása. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Máté Zoltán (2017) Politikai marketing – Refugees (un)welcome A migrációs válság tematizálása magyar és német kormányzati kampányokban. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Péter Márk (2017) Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei. Külkereskedelmi Kar.

Montskó Renáta (2017) Megrendelési folyamatok elemzése és hatékonyságvizsgálata az LG Electronics Magyar Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Berndett Blanka (2017) A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

Neményi Zoltán Dávid (2017) Kultúramarketing a 21.században,avagy a budapesti Vígszínház marketing tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

P

Papp Felicia Judit (2017) Márkaépítő rendezvények és kommunikációs megoldásaik bemutatása a DreherFeszten keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Pethes Barbara (2017) Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

R

Reider Dóra (2017) A kulturális hovatartozás és a nemzetiség befolyásoltsága a fogyasztói magatartásban. Külkereskedelmi Kar.

S

Hallgató Schulteisz Bálint (2017) A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Soós Annamária (2017) Érdek vagy érték? A vállalati társadalmi felelősségvállalás megítélése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Straszinszki Ágnes (2017) Filmforgalmazás és marketing Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Suta Máté Zoltán (2017) A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel. Külkereskedelmi Kar.

Svéda Ádám (2017) A környezettudatosság fejlesztési alternatívái a Rail Cargo Hungaria Zrt. esetében. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Ákos (2017) Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zörényi Bence (2017) A corporate social responsibility hatása a különböző vállalati szektorokra és fogyasztóikra. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:31:44 CEST.