Tételek ahol a szak "Keresekedelem és Marketing" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | G | K | L | N | S | V | Á
Találatok száma: 20.

B

Bali Vivien Kamilla (2018) A napenergia felhasználásának helyzetelemzése hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balla Tamás (2018) TEJHELYETTESÍTŐ ALTERNATÍV TERMÉKEK HAZAI VÁLASZTÉKÁNAK, FOGYASZTÓI PREFERENCIÁINAK KUTATÁSA. AJÁNLÁSOK A GYÁRTÓK ÉS A FORGALMAZÓK RÉSZÉRE. Külkereskedelmi Kar.

Berhidai Dániel Péter (2018) Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csanádi Inez (2018) Az OVB Vermögensberatung Kft. marketing tevékenységének vizsgálata a Facebook-on. Külkereskedelmi Kar.

Csiki Róbert (2018) Technológiai integráltság és online marketing a hazai vállalkozásoknál. Külkereskedelmi Kar.

D

Drabant Sebestyén (2018) A SOCIAL MEDIA HATÁSA A LUXUSMÁRKÁKRA ÉS A FOGYASZTÓI MAGATARTÁSRA. Külkereskedelmi Kar.

F

Farouq Suhil (2018) A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness). Külkereskedelmi Kar.

G

Győri Andrea (2018) A bevásárlóközpontok szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel a magyarországi helyzetre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gál Marcell (2018) Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gáti Stefánia (2018) A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

K

Kanta Krisztina (2018) A klasszikus networking rendszerek létjogosultsága. Külkereskedelmi Kar.

Koródi Ádám (2018) Promóteri munka jelentőssége a műszaki cikkek értékesítésében. Külkereskedelmi Kar.

L

Lapka Gergő Tibor (2018) Az alternatív pénzek jövője. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Judit, Szilvia (2018) Hova tovább Divatipar? Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás a Fast Fashion tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Ágnes Klaudia (2018) Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Lilla (2018) Vevői reklamációkezelés folyamata a Robert Bosch Elektronikai Kft.-nél egy radar termék esetén bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

S

Szekrényes Fanni (2018) Az egészségtudatosság fejlesztése a Personal Best Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

V

Verbóczki Viktor (2018) It and Net service marketingterv. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ács András (2018) Egy barbecue étterem indításának marketing vonatkozásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ángyán Mirella (2018) Élelmiszer gyártó berendezésekre vonatkozó műszaki- jogi- megfelelőség elérésének fejlesztése. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:31:45 CEST.