Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing" és a mű dátuma 2015

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | J | K | M | N | P | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 85.

A

Al-Zaghír-Tóth Szulamit (2015) Szubjektív jól-lét vizsgálata primerkutatással az USA-ban, Oroszországban és hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Antal Bianka Klaudia (2015) A termékelhelyezéshez kapcsolódó attitűdök Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

B

Balogh Renáta (2015) Egy fiatal vállalkozás kezdő lépései, azaz a Vmatex Solutions Kft. tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barta Katalin (2015) A Lendra bandage ruhák nemzetközi terjesztésének és online értékesítési tervének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Biró Annamária (2015) A performancia alapú online marketing eszközök alkalmazási területei és helye a marketingstratégiában. Külkereskedelmi Kar.

Borbély Henrietta (2015) Az Y és a Z generáció és a technológia legújabb vívmányai Fogyasztói magatartásuk elemzése a műszaki cikkek tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bánó Helén (2015) A megsemmisítéstől megmentett élelmiszerek útja a végső felhasználásig az Élelmiszerbank közreműködésével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bárdos Gábor (2015) Az ÓAM Ózdi Acélművek Kft. megítélése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Böröcz Norbert (2015) A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében. Külkereskedelmi Kar.

C

Csarkó Edina (2015) Az új ISO 9001 várható hatásai egy vállalat működésére az MSZ/T ISO/DIS 9001:2014 szabványtervezetet alapján. Külkereskedelmi Kar.

Csibra Aletta (2015) Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Csirke Anna (2015) Blogok a PR hálójában. Külkereskedelmi Kar.

Czobor Norbert (2015) Új termék bevezetése növekvő piacra. Külkereskedelmi Kar.

D

Dudás-Grényi Judit (2015) A DELTA - TECH Mérnöki Iroda Kft. marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

F

Farkas Bence (2015) Az Algoflex Forte reklámhatékonyságának elemzése és fogyasztási szokásainak bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Filep-Kasza Judit (2015) Cash management egy kereskedelmi vállalatnál - JTI Hungary Zrt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Furák Fanni (2015) A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

G

Galgóczi Gábor (2015) A Fornetti Kft. franchise rendszerének gyakorlati működése, és beolvadása az Aryzta AG a világ harmadik legnagyobb fagyasztottpékárú-forgalmazó vállalatába. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Geiger Klaudia (2015) A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével. Külkereskedelmi Kar.

Gyáfrás Marcell (2015) Transzatlanti Szabadkereskedelmi Egyezmény a minőségi szabályozók tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Gáspár Huba (2015) A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény. Külkereskedelmi Kar.

H

Halmai Zsolt (2015) A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Rebeka (2015) Elektronikus könyv olvasási preferenciák, a termékélmény a hagyományos és az elektronikus könyv tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Virág Viola (2015) Harc a fiatalokért : Marketingkutatás a fiatalok körében a Rossmann Drogéria és a Rossmann kereskedelmi márkáinak népszerűsítése érdekében. Külkereskedelmi Kar.

J

Józsa Adrienn (2015) A szolgáltatótevékenység hatékonyságának növelése az IT Services nemzetközi gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

K

Karmacsi Fanni (2015) A Facebook tündöklése és "hanyatlása". Külkereskedelmi Kar.

Karsai Gergely (2015) Kerékpár-út avagy A ROSE Versand GmbH ellátási rendszerének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kerekes Nóra Gabriella (2015) A Kristinus Borbirtok bevezetése a magyar piacra - Az Ax wine (e)motion arculatváltása. Külkereskedelmi Kar.

Király Éva (2015) A "Z" generáció preferenciái a munka világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kis Brigitta (2015) A minőségileg megalapozott munkavégzés hatása a termékselejt csökkentésére a Budaval Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Bettina (2015) A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Csilla Nikolett (2015) Árufuvarozási és szállítmányozási feladatok elemzése a Rail Cargo Terminal - BILK Zrt-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Luca Zsuzsanna (2015) A felelős Szerencsejáték Zrt. társadalmi megítélése. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Amelita (2015) A Generációváltás aktuális kérdései a Kis- és Középvállalkozások területén /Konkrét családi vállalkozások példáján keresztül/. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Andrea (2015) A Sziget fesztivál ország-és városimázs építő szerepe. Külkereskedelmi Kar.

Krajer Alexandra (2015) Az IT Services Hungary Kft. Integrált minőségügyi rendszerének, valamint minőség- és szolgáltatásmenedzsmentjének bemutatása, elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Krizsán Mária (2015) Verseny a hazai sütőiparban, a Félegyházi Pékség marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Kuncsik Katalin (2015) Gyógyszerpiaci sajátosságok a Q Pharma Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kádár Csilla Orsolya (2015) A fedezetlenné váló lízing ügyletek fizetési hajlandóságának javítása a lean menedzsment eszközeivel. Külkereskedelmi Kar.

Kálló Enikő (2015) L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata. Külkereskedelmi Kar.

Könyves Nikolett (2015) A közösségi média és a mém-elmélet térhódítása a magyarországi futballmarketingben - MLSZ kontra Trollfoci. Külkereskedelmi Kar.

M

Marencsák Noémi (2015) Successful drug launch strategy in Hungary - based on the example of Victoza. Külkereskedelmi Kar.

Mihály Róbert (2015) Társadalmi felelősségvállalás a kis- és középvállalkozások életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Misek Márk Bence (2015) A napelemes rendszerek jelene és jövője, a Get Energy Magyarország Kft. napelemes üzletágának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

MÜLLER NIKOLETT (2015) A kereskedelmi márka tendenciái és népszerűsítésének hazai gyakorlati eszközei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Máthé Tibor (2015) A marketing megjelenése egy színtársulat életében. Külkereskedelmi Kar.

Mátyás Péter (2015) A Balaton szelet márkafiatalítása. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Bettina (2015) A termékek és szolgáltatások továbbfejlesztési lehetőségei egy alkatrészgyártó cégnél. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Dorina (2015) A Sanofi- Aventis Zrt. ellátási láncának vizsgálata a készletgazdálkodás és a partnerkapcsolat építés területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Dóra (2015) Jól működő bank minőségirányítási rendszer nélkül, fókuszban a Lean menedzsment - a Raiffeisen Bank példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Orsolya (2015) Racionális döntések vizsgálata a fogyasztói társadalomban. Külkereskedelmi Kar.

Németh Lilla Gitta (2015) A minőségellenőrzés szerepe a Nespresso kapszulás kávéfőzőinek gyártásában. Külkereskedelmi Kar.

P

Papp András (2015) Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Patkós Gergely (2015) Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Poller Bence (2015) A Tízpróba Magyarország Kft. kereskedelmi kommunikációs stratégiájának elemzése, értékelése, adaptálása a gazdasági környezet változásához 2015-re. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Potyondi Emese (2015) Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései. Külkereskedelmi Kar.

Prisznyák Gábor András (2015) A VT METÁL KFT. FOLYAMATBA ÉPÍTETT BELSŐ MINŐSÉGÜGYI ELLENŐRZÉSE A VOLVO OLAJSZIVATTYÚ MEGMUNKÁLÁSA SORÁN. Külkereskedelmi Kar.

R

Révész Jenő (2015) Javaslatok a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. non-produktív beszerzése által használt beszállítói minősítő rendszer fejlesztésére. Külkereskedelmi Kar.

S

Seres Anita (2015) A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Marcell (2015) NFC technológia ismertetése, újfajta fizetési módok, illetve ezek gazdasági hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Adrienn (2015) VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Diána Éva (2015) A Continental Automotive Hungary Kft-nél alkalmazott visszamérési eljárás során felmerülő problémák elemzése és javítása, különös tekintettel a VED részlegre. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Sarolta (2015) Y generáció a szolgáltató központok világában. Külkereskedelmi Kar.

Szakácsi Dalma (2015) Nők ábrázolása a televíziós reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

Szarka Viktória (2015) "Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya. Külkereskedelmi Kar.

Szili Beáta (2015) A nonprofit szervezetek társadalmi felelőssége, a nonprofit szektor bemutatása a Gyermekétkeztetési Alapítvány átfogó eredményei alapján. Külkereskedelmi Kar.

Szokol-Humay Dea (2015) A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai. Külkereskedelmi Kar.

Szádóczki Melinda Krisztina (2015) A Biolab Zrt. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Sándor Fanni Zsófia (2015) Pályakezdők szakmai énmárka-építése online eszközökkel és a LinkedIn oldalán. Külkereskedelmi Kar.

Sárközi Bettina (2015) Egy családi vállalkozás működésének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Tünde (2015) Az AIESEC marketingkommunikációs politikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Takács Delani Rita (2015) Elégedettségmérés a HungaroControl Légiforgalmi Irányító Bál alapján. Külkereskedelmi Kar.

Takáč Ladislav (2015) Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Taligás Tamás (2015) A marketing szerepe az energia kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.

Tanka Tímea (2015) Egy online vállalkozás megjelenése az offline világban - az Indulhatunk Cégcsoport példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Anikó Erzsébet (2015) A MOL Gold és Silver üzemanyagkártyák piaci helyzetének bemutatása központban a fogyasztók véleményével. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Lilla Emese (2015) Budapesti vendéglátás marketing az Evidens Bistro példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Tünde Viktória (2015) A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Törőcsik Hanna Berta (2015) A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra. Külkereskedelmi Kar.

V

Varga Eszter (2015) A színek szerepe a reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Krisztina (2015) Az Invitel Távközlési Zrt. vállalati ületágának stratégiai-auditja 2009-2013 között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vatamány Vivien (2015) Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Viz Mercedes (2015) Az egészségtudatosság szerepe, mértéke a fogyasztói magatartásunkban az élelmiszer vásárlás során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zsoldos Boglárka (2015) A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

Zólyomi Bálint (2015) Szingapúr gazdasága. Szingapúr gazdaságának változása az elmúlt ötven évben. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 09:14:27 CEST.