Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing" és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á | É | Ó
Találatok száma: 170.

A

Andik Szandra (2016) Fogyasztói magatartás a hazai egészségpiacon a kis- és középvállalkozások szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

Antalóczi Tünde (2016) A beszállítói minőségügyi folyamat gyakorlata és annak hatása a vevői elégedettségre projekt környezetben a GE Water vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

Apró Annamária (2016) Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Arsziri Mihály (2016) Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

B

Balonyi Áron (2016) Az Ikarus Járműtechnika Kft. tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balázs Róbert (2016) A vasérc fuvarozásának elemzése a Rail Cargo Hungaria Zrt. esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barta Diána (2016) Cider márkák kommunikációja Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Becz Éva (2016) A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berecz Krisztina (2016) A magyar bankszektor online lakossági szolgáltatásainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bihon Eliza (2016) Accor Hotels CSR tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Birnbauer Nóra (2016) Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Blaski Marcell (2016) A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Blesz Viktória (2016) Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában. Külkereskedelmi Kar.

Blázek Tamara (2016) Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodon Bence (2016) Eredmények és problémák az operatív anyagbeszerzés területén a MOL Nyrt. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boronkai Boglárka (2016) Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe. Külkereskedelmi Kar.

Boróczki Krisztián György (2016) A Hőáram-Kör Kft irányítási rendszereinek integrálási lehetőségeinek viszgálata az MSZ EN ISO 9001:2015 és az MSZ EN ISO 14001:2015 szabvány alapján. Külkereskedelmi Kar.

Botos Erzsébet (2016) Kiút a reklámdömpingből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Briski Brigitta (2016) A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

Bujdosó Ágnes (2016) BÁCSVÍZ Zrt. Nagykőrösön létrehozott üzemmérnökségének megvalósítása projektmenedzsment szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bánhegyi Márk (2016) Az UNION Vienna Insurance Group Zrt. márka aktivációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bánszki Eszter (2016) A Gallicoop Zrt. tevékenységének bemutatása. Kiemelve a private label termékkört egy konkrét termék ismertetésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bátki Tamás Dávid (2016) Private banking mint üzletág alakulása Magyarországon és a világban. Külkereskedelmi Kar.

Békési Gergely (2016) A napizokni.hu szolgáltatás piaci bevezetése Growth Hacking eszközzel. Külkereskedelmi Kar.

C

Cserba Bence (2016) Szálláskiadás- szálláskeresés, avagy egy turisztikai szállás kínálati és keresleti oldalának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Csereklyei Bálint Zsombor (2016) Megéri-e az OVB-nél kezdeni? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csige Noémi Krisztina (2016) Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiszár Cecília (2016) A francia boksz jelenlegi helyzete és fejlődési lehetőségei Magyarországon a marketing segítségével. Külkereskedelmi Kar.

Csobolya Adél (2016) ISO 9001:2015 szabványra való átállás feltételei, a kockázatalapú gondolkodás megvalósítása az Audi Hungaria Motor Kft.-ben. Külkereskedelmi Kar.

Csordásné Kantó Barbara (2016) ,,Az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány gyakorlati alkalmazása és eredményei a nagykanizsai Avius Kft-nél". Külkereskedelmi Kar.

Csányi Miklós (2016) Leendő vállalkozás üzletpolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dargai Andrea (2016) A folyamatos fejlődés elvének érvényesülése a szolgáltató központok esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Deák Csaba (2016) A Clean Center Kft. növekedési tényezőinek elemzése stratégia függvényében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Deák Eszter (2016) A Robert Bosch multinacionális vállalat európai szállítmányozói központ struktúrája, centralizálásának hatásmechanizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dobossy Edvin (2016) Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata. Külkereskedelmi Kar.

Domonkos Dániel (2016) Startupok Magyarországon: elakadási és kitörési pontok. Külkereskedelmi Kar.

Dévai Diána (2016) Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén. Külkereskedelmi Kar.

Dömötör Diána (2016) A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon. Külkereskedelmi Kar.

F

Fa Kitti (2016) Társadalmi felelősségvállalás határon innen és túl, munkatársi elégedettségmérés a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Fazekas Zsuzsanna (2016) Kis- és középvállalkozások bemutatása fogyasztói igényfelmérés alapján a Fazekas Irodabútor Készítő Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Fehér Dániel (2016) A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában. Külkereskedelmi Kar.

Fridez Olivia (2016) Egy speciális profilú vállalkozás humánerőforrás gazdálkodásának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fábián Réka (2016) Gyermekek az élelmiszerreklámok "fogságában". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fábsics Natália (2016) Az Algoflex piaci helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata és a gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Fülöp Zsolt (2016) A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gergely Tamás (2016) A Spar Maros Kft. jövőbeli élelmiszerboltjának üzleti tervének és üzletpolitikájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gondár András (2016) Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Goron Bettina (2016) A minőségirányítás szerepe, fejlődése az IBM Vállalatcsoport beszerzésének folyamatában. Külkereskedelmi Kar.

Gregori Fanni (2016) Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gál Tamás (2016) A fenntartható divat gazdasági, környezeti hatásainak vizsgálata egy primer kutatással. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gáti Zsanett (2016) A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajszán Viktor (2016) Fogyasztói elégedettség a magyar repülőtéren. Külkereskedelmi Kar.

Hegedűs Szimonetta (2016) Fogyasztói elégedettség mérése egy kisállatkereskedésben : Teendők a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztésére, a tovább terjeszkedésre. Külkereskedelmi Kar.

Hetei Marcell (2016) Egészségtudatosság a fogyasztói magatartásban - Az egészséget pozitívan befolyásoló szolgáltatások esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Holoda Kornélia (2016) A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

Horvát Alexandra (2016) Hosszú távú megtakarítások összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Patrik (2016) Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Zsolt (2016) Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon? Külkereskedelmi Kar.

I

Illés Tímea (2016) A Dreher Sörgyárak reakciója a kézműves sörök térnyerésére. Külkereskedelmi Kar.

Irmes Máté Benedek (2016) Bankfiók, mint a bankrendszer legkisebb működési egysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Janicsek Anett (2016) A DunaPro értékesítési hálózatának vizsgálata. A területi képviselői tevékenység bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Jámbor Bence (2016) A sport és a futás pszichológiai, gazdasági és életvezetési tényezőinek szekunder és primer elemző bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Jámbor Máté (2016) Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot? Külkereskedelmi Kar.

József Orsolya (2016) Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

K

Kacsenyák Barna (2016) Az Amazon magyarországi térnyerésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Katonai Norbert (2016) Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kerekes Dóra (2016) A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Keserű Dóra (2016) A Danavox-H. Kft. piaci környezete és marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Kata Hajnalka (2016) A Kaqun vízmárka marketingtevékenységének analízise. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Klézli Krisztina (2016) A virtuális közösségek hatása a fiatalok egészségtudatos életmódjára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsis Barnabás (2016) Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsis Klaudia (2016) Promóteri tevékenység napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Koncz Jennifer (2016) Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. Külkereskedelmi Kar.

Kontor Zsuzsanna Tímea (2016) A Fusion Befektetési Zrt. gazdálkodásának, tevékenységének nyilvános számviteli adatok alapján való komplex gazdasági elemzése gazdálkodással kapcsolatos javaslattétel előkészítésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kopa Eszter (2016) A magyar borértékesítés helyzete, elemzés Tokaj-Hegyalján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kosztka Vivien (2016) Egy termék bevezetése a piacra, avagy hogyan értékesítsünk különleges lekvárt a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Aliz (2016) SQ Gasztro Kft. üzleti terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Kitti (2016) A Stabil-Invest Kft marketingaktivitásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Laura (2016) Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Ágota (2016) A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kurali Zoltán (2016) Új építésű lakások értékesítését támogató marketing tevékenység bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Kurdi Márk Erik (2016) A VISEGRÁDI ORSZÁGOK GAZDASÁGI RENDSZEREINEK ÁTALAKULÁSA A RENDSZERVÁLTÁSTÓL NAPJAINKIG. Külkereskedelmi Kar.

Káprály Mihály (2016) Vevői rendelések feldolgozási folyamata a Sanatmetal Kft-nél az MSZ EN ISO 13485:2012 7.2.2 "A termékekre vonatkozó követelmények átvizsgálása" szabvány követelmény tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Kármán Zsófia (2016) A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kökény Cintia (2016) A reklámzene befolyásoló hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Köő Csilla (2016) Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és gyakorlati szerepüknek megítélése a diabetológus szakorvosok informálódási szokásainak alapján. Külkereskedelmi Kar.

Kővári Dalma (2016) Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Laposa Csaba (2016) A videojáték ipar és az e-sport tendenciái, kereskedelme. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lasetzky Katalin (2016) A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lepeták Lizandra Mercedes (2016) Karácsonyi fenyőfa vásár : Hogyan vásárolja karácsonyfáját a magyar lakosság. Külkereskedelmi Kar.

Lesznóczki Dávid (2016) Rail Cargo Hungaria Zrt. gáz-elegy továbbításának elemzése, költséghatékonysági és környezetvédelmi szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lilik Szimonetta (2016) A Friends Club Hungary Kft. rendezvényszervező cég bemutatása egy konkrét rendezvény keretein belül. Külkereskedelmi Kar.

Liszi Tamás (2016) Letöltés jogszerűen! Külkereskedelmi Kar.

Lőrincz Ádám (2016) A Robert Bosch Elektronika Kft. személyzeti marketing tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Lőrinczi Ágnes (2016) "...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

M

Mag Levente (2016) Wallis Motor Pest Kft. pénzügyi szemléletű elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Marczer Anna (2016) Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mayer Eszter (2016) BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Morva Attila (2016) Per Aspera Ad Astra - A Cosa Nostra gazdasági tevékenysége az Egyesült Államokban. Külkereskedelmi Kar.

Munkácsy Anna (2016) A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Munz Kinga (2016) A Snowattack sí- és snowboard fesztivál marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Májer Tamara (2016) A Danubius Zrt. pénzügyi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Máté Villő (2016) Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Andrea (2016) Az Alnatura GmbH. társadalmi felelősségvállalásának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Dániel (2016) Introducing the Vehicle Manufacturing Activity of MÁV Group within the frameworks of Project IC+ and the examination of scopes in piloting to the market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Kitti Katalin (2016) Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban. Külkereskedelmi Kar.

Mészáros Ádám (2016) Az elektromos komposztáló bevezetése a hazai piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Henrietta (2016) Egy élelmiszer nagykereskedelmi vállalkozás környezeti hatásmechanizmusának elemző bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Nagy János Máté (2016) Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nemes András (2016) A sportágazati felnőttképzés minőségbiztosításának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Német Daniella (2016) A marketing menedzsment bemutatása a Törley pezsgőcsaládon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

O

Ott Gábor (2016) Új termék bevezetése a divatpiacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pethő Lilla (2016) Személyre szabott marketing az online kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.

Pinkóczy Anna (2016) Az ötlettől a megvalósulásig, avagy egy új termék bevezetése a RoseHill Tea Kft-nál. Külkereskedelmi Kar.

Pintye Krisztián (2016) A holnap egészségére, azaz a vitalime.hu marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Dániel (2016) Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében. Külkereskedelmi Kar.

Pluhárné Ferencz Krisztina (2016) A marketing jelenléte az esküvői szolgáltatások piacán. Külkereskedelmi Kar.

Pornói Zsófia (2016) Feltétel Nélküli Alapjövedelem bevezetési feltételeinek megteremtése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Párkányi Zsófia (2016) Salamander Hungaria Kft. pénzügyi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Péter Laura (2016) A Henkel Magyarország Kft. tevékenységének vizsgálata és a Persil piaci helyzetének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pólyik Andrea (2016) MUREXIN logisztikai folyamat rendszer bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Ragács Richárd András (2016) Egy lehetséges megoldás a nyugdíjrendszer javítására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Resetár Margaréta (2016) Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia. Külkereskedelmi Kar.

Rotyik Tamás (2016) Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ruff Aliz (2016) Magyarország mezőgazdasága és az agrárvállalatok marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Ruttner Tamara (2016) A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

S

Sarkadi Ákos (2016) Együtt zöldülünk?! : Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schipp Renáta (2016) Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben. Külkereskedelmi Kar.

Sebestyén Vivien (2016) Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Somfalvi Janka (2016) Egy sportoló énmárkájának a felépítése, kialakítása és befolyásoló hatása. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Mariann (2016) A nemzetközi közúti szállítmányozás és trendjeinek bemutatása a Hilltop Logisztikai Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Réka (2016) Marketingstratégia bemutatása egy kereskedelmi kisvállalkozásnál, a Partner Cable Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Katalin (2016) Egy kisvállalkozás alapítása és piaci bevezetése (Suprise Teahouse). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakács Noémi (2016) A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Szakály Ibolya (2016) Magnolia Home Kft. üzleti tervének az elkészítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szalai Katalin Anna (2016) A GMP és az ISO 13485:2003 összehasonlítása a Procter & Gamble Hyginett Kft szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

Szekeres Barbara (2016) A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Dániel (2016) Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban. Külkereskedelmi Kar.

Szentmiklóssy Viktória (2016) A 2016-os CSIO***W GRAND PRIX BUDAPEST nemzetközi díjugrató verseny szervezése és lebonyolítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szologhjan Inga (2016) Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Szuromi Lilla (2016) A Sony televízió üzletágának ellátási lánc vizsgálata egy konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szántó Franciska (2016) A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szász Dániel (2016) A vírusvideók sikerfaktorainak vizsgálata és egy konkrét vírusvideó elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szőke Eleonóra (2016) Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban. Külkereskedelmi Kar.

Szűcs Eszter (2016) A Csángó Fesztivál marketingtevékenysége a Jászságban. Külkereskedelmi Kar.

Szűcsné Salamon Rita (2016) Élelmiszer-kiskereskedelmi trendek Magyarországon az 1990-es évektől napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sárosi Liliane (2016) A HairCare Professionals Kft.hajhosszal vezető marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

T

Takács András (2016) A Nike valóban több mint egy márka? Külkereskedelmi Kar.

Takács Réka (2016) Az egészségtudatosság szerepe az alkoholfogyasztó egyetemisták körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Toma Nándor (2016) Minőségirányítás és a repülés kapcsolata, a karbantartás hatékonyságának javítása a Lean hátterű, projekt és teljesítmény menedzsment módszerrel. Külkereskedelmi Kar.

Tomkó Szabolcs (2016) Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

Térmeg Katalin (2016) A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben. Külkereskedelmi Kar.

V

Vadászi Kitti (2016) A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Dóra (2016) A SIÓ-Eckes Kft. hűségprogramja. Külkereskedelmi Kar.

Varga Karina (2016) A technológiai ipar vállalatainak CSR tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

Varga Kitti Noémi (2016) Az Iszlám Állam propaganda kampánya. Külkereskedelmi Kar.

Varga-Tiber Zsolt (2016) Az InfoService Kft. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Veres Bence (2016) A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!". Külkereskedelmi Kar.

Vida Róbert (2016) A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra. Külkereskedelmi Kar.

Vigh Fruzsina (2016) Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával. Külkereskedelmi Kar.

Vinyei Kitti (2016) A Robert Bosch Kft fuvarszervezési folyamatai: fókuszban a fuvarszervezési kommunikáció. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vágó Alexa (2016) A NetComWare Kft logisztikai tevékenységének vizsgálata és vevőelégedettségének mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vári Evelin (2016) Fejlődési lehetőségek az orvos-beteg kommunikáció területén. Külkereskedelmi Kar.

Végh Levente Vajk (2016) Lean szemlélet a Bosch csoport logisztikai folyamataiban az európai Transport Management Center példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Végh Máté (2016) Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zsákai Rebeka (2016) A magyarországi kommunikációs ügynökségek működése és a magyar reklámpiac bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zsóri Regina Szilvia (2016) A jótállási jegy kezelési folyamatának optimalizálása a Robert Bosch Kft. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ádám Dávid (2016) A Rákosy Glass tevékenységének elemzése, fókuszban a fűthető üveg. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

É

Érsek Renáta (2016) A Mastercard kártyatársaság magyarországi marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ó

Ótott Kristóf Miklós (2016) A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 20:06:03 CEST.