Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 178.

A

Andrássy Rebeka (2017) A közúti árufuvarozás megvalósulása a NetComWare Kft. tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Asztalos Adrián (2017) Festékértékesítés franchise rendszerben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

BOTKA DORINA (2017) A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Baki Andrea (2017) A keresőoptimalizálás módszere a gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bathó Réka (2017) Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára. Külkereskedelmi Kar.

Bencsik János Bence (2017) Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bencsik Tímea (2017) Salgótarján, mint a rendszerváltás vesztese, gazdasági elemzések alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benedek Marcell (2017) A Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan működő Részvénytársaság környezetvédelmi törekvései. Külkereskedelmi Kar.

Berczeli Betty (2017) Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei. Külkereskedelmi Kar.

Berkes Ferenc József (2017) Az Y- és Z-generáció kapcsolata a magyar vállalatok online hirdetéseivel. Külkereskedelmi Kar.

Bernek Krisztina (2017) Eredmények és problémák a kereskedelmi logisztikában Lapker Zrt. példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Bernadett (2017) A Robert Bosch Kft. versenyképességének vizsgálata a tudásmegosztás aspektusából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Réka (2017) A HACCP rendszer működése és fejlesztése egy gyorsétteremláncnál. Külkereskedelmi Kar.

Blézer Petra (2017) Millerius Kft.-Lipóti Pékség marketingkommunikációs tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodonyi Boglárka (2017) A Decathlon magyarországi vállalatának stratégia váltása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borbás Tünde (2017) A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boros Mercédesz (2017) A közúti árufuvarozás költségei a nemzetközi logisztikában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bozó Fanni (2017) Mosódió, azaz egy új ökobarát piaci szegmens születése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Budai Sándor (2017) A felnőttképzés napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bujdosó Daniella (2017) A vállalati kultúra elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bábel Vivien (2017) A nemzetközi élelmiszerlogisztika és a marketing kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

Bártfai Veronika (2017) A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Bátori Barbara (2017) Az e-kereskedelem gyakorlati megvalósulása a Misco Business Services példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Bója Boglárka (2017) Márkától a lovebrandig - a MOL Bubi példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bús Szilvia (2017) A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bürge Péter (2017) Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Cseke Dávid (2017) Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra. Külkereskedelmi Kar.

Cseke Mátyás (2017) Okostérkép Újbudán A projekt megvalósítása Budapest XI. kerületében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Debreceni Tomazina (2017) Egy gerillamarketing tevékenységekkel foglalkozó reklámügynökség létesítése és piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Deli Laura (2017) A Vodafone Magyarország Zrt. 2017-es arculatváltásának vizsgálata a lakossági szférában. Külkereskedelmi Kar.

Desztics Petra (2017) Szponzoráció szerepe a kézilabdában. Külkereskedelmi Kar.

Dreisziger György (2017) MechatroMotive Kft. működésének elemzése vezetői szempontok alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Déri Luca (2017) A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése. Külkereskedelmi Kar.

Dévényi Anna Ágnes (2017) Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Faragó Dávid (2017) Izrael állam gazdasági fejlettségének tényezői és nemzetközi kereskedelmi kapcsolatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Tamás (2017) A kereskedelmi ágazat szerepe a nemzetgazdaságban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Tibor (2017) A DSV Hungária Szállítmányozási Kft. közúti szolgáltatásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fejér Csilla (2017) Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban. Külkereskedelmi Kar.

Fekete András (2017) Politikai marketing eszközök. Külkereskedelmi Kar.

Fekete Kristóf (2017) A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Fenyvesi Nikoletta (2017) A Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. raktározási tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földi Bianka Johanna (2017) Egy természetes összetételű kozmetikumokat értékesítő vállalkozás létesítése és bevezetése a piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gelencsér Zsófia (2017) A Coca-Cola marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Gellai Tamás Béla (2017) Göngyöleg-raktározási módszerek bemutatása és optimalizálása A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gimesi Anna Zsófia (2017) Lack of marketing related to food intolerance. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Giricz Gábor (2017) Magyarországon élők pénzügyi szokásainak elemzése a hitelkártyákon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Glóner Márk (2017) A jövő legnépszerűbb fizetési módjai a magyar e-kereskedelemben a rexdigital.hu webáruház példáján. Külkereskedelmi Kar.

Gubek Nóra (2017) Leonardo S.p.A.: Stratégiai szemléletmód egy védelmi, repülés- és biztonságtechnikai vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

Gulybán Csenge (2017) Sárospatak városfejlesztése, városmarketing tevékenysége és külső imázsvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Gyetvai Bence (2017) A Surf márka piacravezetése és annak hatásai Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Gyöngy Bence (2017) A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Györkő Dániel Viktor (2017) A Buszesz Zrt. ellátási láncának és raktározási folyamatának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyüre Zoltán (2017) A 2014. évi CII. törvény hatása az élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozásokra Budapesten és az agglomerációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Halaska Betty (2017) A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete. Külkereskedelmi Kar.

Hertlik Bianka (2017) A technológiai innováció szerepe az Y és Z generáció kommunikációs- és médiafogyasztási szokásaiban. Külkereskedelmi Kar.

Hetzmann Edit (2017) Fogyasztói magatartás és generációs eltérések vizsgálata a házon kívüli étkezések kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

Hevér Bence (2017) A fenntartható ellátási láncok, azok környezeti hatásai és a reverse logistics. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Holló Júlia (2017) A reklámügynökségek és a szabadúszó munkavállalók helyzete és kapcsolata Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Hordós Ivett (2017) A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Gábor (2017) Az elektromos autók sajátosságainak elemzése a Nissan Leaf piaci helyzetének tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth-Zsikó Gréta (2017) The marketing plan to open a new retail outlet. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Illés Kevin (2017) A humánerőforrás elemző bemutatása egy középvállalkozásnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jakab Tamás (2017) On-demand videostreaming szolgáltatások, és jövőjük Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Jakubek Zsanett (2017) A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Joó Zoltán (2017) Egy vendéglátó egység nyitásának a lehetősége egy konkrét piaci környezetbe helyezve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhári Lilla (2017) A digitális média és a közösségi felületek hatása a klasszikus szakácskönyv-kiadásra és a receptekre épülő nyomtatott gasztrolapok piacára. Külkereskedelmi Kar.

K

Kalina Tamás (2017) Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Kapus Eszter Réka (2017) A metALCOM Zrt tevékenységének vizsgálata, fókuszban a szervezetfejlesztés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karádi Bianka (2017) Az LGBT+ közösség megjelenése a médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kazár Zalán Kristóf (2017) A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kerekes Tamás (2017) Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya. Külkereskedelmi Kar.

Kertész Péter (2017) Egy új termék piaci bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

Kis Kevin (2017) A FlyTeam Kft. komplex gazdasági elemzése az elmúlt 5 év beszámolói alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisbenedek Alex (2017) Egy közép-európai gyógyszeripari vállalat kereskedelmi tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisné Galgóczy Dorottya Éva (2017) Egy családi kereskedelmi vállalkozás javasolt üzletpolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Dóra (2017) A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Noémi (2017) Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Ádám Roland (2017) Hipermarketek jelenlegi szerepköre, annak változása, vásárlói szokások és a beszerzés bemutatása alapján. Külkereskedelmi Kar.

Kiss-Orbán Gergely (2017) Az Eagle Ottawa Hungary vállalati marketingje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisznyér Ádám (2017) A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban. Külkereskedelmi Kar.

Klopfer Áron (2017) A Kínából származó termékek beszerzésének és ezek Magyarországon történő tovább értékesítési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Knáb Réka Éva (2017) A Tyco Electronics Hungary Kft. bemutatása és kiszállításainak optimalizálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kohlmann Andor (2017) UBM Csoport stratégiai elemzése gabona üzletágon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Komáromi Ádám Zsolt (2017) A magyarországi kis- és középvállalkozások nehézségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Korpos Dávid (2017) Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Anna Zsófia (2017) A szervezeti struktúra hatása a vállalati stratégia megvalósulására, és a Danone szervezeti felépítésének leírása. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Kinga (2017) Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Kitti (2017) A fenntartható fejlődés szerepének vizsgálata a vállalati stratégiában és a fogyasztói attitűdben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Bettina (2017) A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában. Külkereskedelmi Kar.

Krizsán Viktor (2017) A közúti szállítmányozás és fuvarszervezés vizsgálata a DSV Hungária Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kun-György-Péterfi Andrea (2017) A Hungexpo Zrt. marketingstratégiájának kialakítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kurdi Márk Erik (2017) A visegrádi országok gazdasága a rendszerváltástól napjainkig. Külkereskedelmi Kar.

Kurdi Márk Erik (2017) A visegrádi országok gazdasága a rendszerváltástól napjainkig. Külkereskedelmi Kar.

Kántor Lilla (2017) Nagyvállalati tervezésben rejlő lehetőségek a controlling világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kárpáti Fanny (2017) A Smaller Earth Group működésének vizsgálata és a magyar cégcsoport növekedési tendenciájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Kőhalmi Réka (2017) Tengeri fuvarozás, szállítmányozás bemutatása és elemzése az Anda Present Kft. import beszerzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lendvai Benedek (2017) Kategória menedzsment és polctükör tervezése a gyakorlatban, kritikai elemzés a Gödöllő Coop Zrt. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Luczenbacher Attila (2017) A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lukács Gergő (2017) Az 'Arborétum' együttműködésen alapuló művészeti projekt tervezése és kivitelezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lévai Dorina (2017) A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

M

Markó Cintia (2017) A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

Mayer Noémi (2017) Fogyasztói trendek változása a zenepiacon. Külkereskedelmi Kar.

Miklós Norbert (2017) A margitszigeti szállodák árképzési és értékesítési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Miskei Anita (2017) K&H Bank humánerőforrás gazdálkodása különös tekintettel a toborzás és a kiválasztás területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Miszori Dávid (2017) Alkalmazott disztribúciós stratégiák a DUNAPRO Kft. tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

Miták Dóra (2017) Az Epic Burger versenyhelyzete. Külkereskedelmi Kar.

Mátrai Eszter (2017) Ellátási folyamatok rendszerszintű háttere A minőségfejlesztő részleg könyvelési folyamatának optimalizálása a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Móla Fanni (2017) A kikerülhetetlen reklám, termékelhelyezés a filmekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Dóra (2017) A közösségi média marketing hatása a sport világában. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Flávia (2017) A magyar középiskolás diákok médiafogyasztási szokásai a generációs marketing tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Kristóf (2017) A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Norbert Marcel (2017) Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Roland (2017) A Volkswagen-csoport stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Navrasics Réka (2017) Termékdemonstrációs folyamat - GE Healthcare -. Külkereskedelmi Kar.

Nemes Dávid (2017) A Danone Kft. működésének elemzése vezetői számvitel szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyitrai Edina Terézia (2017) Környezetbarát csomagolóanyagok és azok fogyasztói szokásainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Nedda (2017) Az egészségtudatos fogyasztói magatartás a felnőttek körében, különös tekintettel az élelmiszerpiac területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Oláh Petra (2017) Marketingkommunikáció életkezdő szingliknek. Külkereskedelmi Kar.

Orbán Viktória (2017) A fenntartható fogyasztói szokások elemzése Magyarországon és Németországban, fókuszban az ökotermékek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Orbán Eszter (2017) A KAMÉLEON HUNGARY KFT. MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI GYAKORLATA MSZ EN ISO 9001:2009. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Palotás Nikoletta (2017) Tárgyi eszközgazdálkodás a Magyar Telekom Nyrt. életében a One.ERP rendszer függvényében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Papp Kristóf (2017) Filmnézési módok és szokások Magyarországon, az Egyesült Királyságban és az Amerikai Egyesült Államokban. Külkereskedelmi Kar.

Perei Kitti Andrea (2017) A Shoptec Kft. beszerzési folyamatainak optimalizálása A belső vevői elégedettség és a csomagolóanyag raktározás optimalizálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Peringer Gergely (2017) Egy kiválasztott kereskedelmi raktár technológiájának és munkaszervezésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér András (2017) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Plausin Zsolt (2017) Az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványra való átállás hatása a szervezeti hatékonyságra az MVM OVIT Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Polgár Dóra (2017) Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Priegl Andrea (2017) A Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pápai Gyöngyi Éva (2017) A Gallicoop Zrt. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pölhőssy Norbert (2017) A Paleo Muesli 2 Go kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Reif Dániel (2017) Az ellátási lánc menedzsment folyamatainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rejtő Nikolett (2017) Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rosta Zita (2017) A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rozgonyi Bence (2017) Az Unisys Magyarország Kft. elemzése vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rácz Viktória (2017) A lakossági felhasználású multifunkcionális patkányetető csalétekállomás marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Rózsa Ildikó (2017) A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján. Külkereskedelmi Kar.

S

Salamon Stella (2017) Minőségügy a logisztikában a Toyo Seat Europe Kft. működési gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

Sebestyén Nikolett (2017) A Telekom Volt Fesztivál marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Dorina (2017) A CIB Bank 2014-es arculatváltása. Külkereskedelmi Kar.

Skoda Norbert (2017) Termék-előállítási folyamat ellenőrzése és fejlesztése a vállalat belső szabályozása és az MSZ EN ISO 9001:2015 szerint a Jász-Plasztik Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

Spielmann Laura (2017) A lean menedzsment és az ellátási lánc hatékonyságának vizsgálata a választott cég példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Srej Zsófia (2017) Az ultrahang gépek értékesítésének támogatása Közép-Kelet-Európában egy multinacionális vállalat példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Stossek Sára Luca (2017) Infuencer-marketing a könyvpiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Kitti Karina (2017) A hazai kávéházlátogatási és kávéfogyasztási szokások elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Ágota (2017) Cordia Management Kft. vezető ingatlanfejlesztő cég marketing stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szemeti Dóra (2017) A Novii Wireless Patch System Magyarországra való bevezetésének marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Szendrei Nikolett (2017) Egységes jelölés bevezetésének lehetőségei a laktózmentes termékek esetében. Külkereskedelmi Kar.

Sziklai-Sax Angéla (2017) A passzívházak sajátosságai és annak megjelenése Ausztriában és hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilágyi Szabolcs (2017) Üdítőital-gyártók marketingtevékenységének elemzése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Szolga Bianka (2017) Az Y generáció milyen közösségi média marketing stratégiákra fogékony? Külkereskedelmi Kar.

Szolnoki Zita Rózsa (2017) A Soliteint Luxury Gold kozmetikumcsalád piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szász Milán (2017) A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.

Székely Zalán (2017) Egy kisvállalkozás üzleti filozófiája a divatkereskedelem piacán. Külkereskedelmi Kar.

Sági Gyöngyi (2017) A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Sárközi Szilárd (2017) Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sátori Fanni (2017) A sváb néptánc online marketingkommunikációs tevékenysége Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

T

Tereh Bianka (2017) A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tobákos Ferenc (2017) Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tomor Dániel (2017) A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Turcsányi Bence Dávid (2017) A minőségmutatók és a vevői elégedettség közötti párhuzamok és eltérések az iData Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

Turjánszki Béla (2017) 7,5 milliárd márkamenedzser világa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Barbara (2017) Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tótok Barbara (2017) Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

Törő Nikolett (2017) A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tőzsér András (2017) A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Bernadett Ágnes (2017) SZOLGÁLTATÓKÖZPONTOK SZEREPE AZ ELLÁTÁSI LÁNCBAN: Beszerzési tevékenység a Roche SSC példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

Varga Evelyn (2017) Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Varga Péter (2017) A beszállítókkal való kapcsolat megfelelőségének vizsgálata a Sanofi-Aventis/Chinoin Zrt. esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Szilvia (2017) A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vasasné Kocsis-Tóth Andrea Erika (2017) Iskolai fegyelem, fegyelmezés, büntetés és jutalmazás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vass Ádám (2017) A marketingkommunikáció tömegbefolyásoló hatásmechanizmusai. Külkereskedelmi Kar.

Vida Rebeka (2017) A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Visnyei Timea (2017) Gerilla- és vírusmarketing a hazai kkvk-körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Véghelyi Jenő (2017) Termékmenedzser, mint a termékek CEO-ja a LED világítástechnika területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zagyva Ádám (2017) Az iSweet thai fagylaltozó értékesítési tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Zelizi Kristóf (2017) A napenergia felhasználás versenyképességének vizsgálata az E.K. Energiaközpont Kft. tevékenysége tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zugor Enikő (2017) A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Zupkó Klaudia (2017) A Fair Play Event Kft. arculatának menedzselése. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:33:12 CEST.