Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Á
Találatok száma: 59.

A

Ambrus Dorottya (2018) A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Babucs Nikolett (2018) Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai. Külkereskedelmi Kar.

Baja Alexandra (2018) Gyömrő város településmarketingjének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Bajcsev Brigitta (2018) A CCUSA és a Camp Leaders cégek ismertségének felmérése, marketingtevékenységük elemzésével. Külkereskedelmi Kar.

Berta Zsófia (2018) Az online marketing eszközök és alkalmazási javaslatuk egy kereskedelmi vállalkozás esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Blahuta Nikolett Andrea (2018) Változásmenedzsment és stratégiaváltás szükségessége egy külföldi HORECA munkákra szakosodott munkaerő-közvetítő cégnél - A Crew Agency Kft. jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bocz Bella (2018) A Robert Bosch Elektronika Kft. alapanyag beszerzési területének elemzése a lean menedzsment szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

Bodor Nóra (2018) A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán. Külkereskedelmi Kar.

Bognár Petra Brigitta (2018) Egy szoftverfejlesztő cég versenypiaci helyzetének alakulása. Külkereskedelmi Kar.

Boncz Anna Mária (2018) Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Budai Petra (2018) A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte. Külkereskedelmi Kar.

Bácsi Bence (2018) Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

C

Császár Borbála (2018) A BIOÉLELMISZEREK FOGYASZTÁSI SZOKÁSAI MAGYARORSZÁGON. Külkereskedelmi Kar.

D

Dubai Gréta (2018) Novo Parts Trade Kft. értékesítésének hatékonyság vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dudás Boglárka (2018) A Robert Bosch Kft. logisztikai szolgáltatóinak teljesítménymérése adott KPI mutatók bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dóri Tamás István (2018) DB Schenker Kft. tevékenysége, fókuszban a tengeri szállítmányozás sajátosságainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Egerszegi Csaba (2018) A Norbi Update Lowcarb Zrt. tevékenysége, fókuszban a vásárlói szokások elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Együd Nikoletta (2018) A Duna-Dráva Cement Kft. környezetvédelmi és CSR tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Eőry Dávid (2018) A gyártási és azt előkészítő folyamatok vizsgálata egy magyarországi termelő vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Frank Szilvia (2018) Az energiahatékony passzívházak és azok sajátosságainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Friedreich Sára Kinga (2018) A natúrkozmetikai termékek értékesítési sajátosságainak elemzése, a Manna cégcsoport tevékenysége tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gere Szilvia (2018) A CSOK hatása az ingatlanpiac változására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gulyás Zsuzsa (2018) A TQM és a “Design Thinking” kapcsolódási pontjainak feltárása a hatékony probléma megoldás érdekében. Külkereskedelmi Kar.

H

Hervert Dániel (2018) E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hesz Attila Gergő (2018) Az elektromobilitás jelene és jövője Magyarországon a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kecskeméti Balázs (2018) Erasmus+/eTwinning nemzetközi programok szerepének bemutatása a Ballysillan Általános Iskolán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Imre Ákos (2018) Logisztikai szolgáltatások jelene és jövőbeni alakulása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsis Gábor Mihály (2018) Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

Kollár Krisztina (2018) A dísznövények kereskedelme- A virág útja a termelőtől a fogyasztóig. Külkereskedelmi Kar.

L

Léber Alexandra (2018) Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Lódi Péter (2018) AZ ENERGIAITAL DIFFERENCIÁLÓDÁSA AZ ELMÚLT 5 ÉVBEN MAGYARORSZÁGON. Külkereskedelmi Kar.

M

Majoros Krisztina (2018) A Woco Ipartechnika Kft. tevékenységének vizsgálata-fókuszban a göngyöleggazdálkodás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mali Adrienn (2018) In-store marketing: a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben. Külkereskedelmi Kar.

Maros Ottó (2018) Egy lehetséges jelzáloghitel termékmódozat bevezetésének vizsgálata a K&H Bank Zrt-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mikos Júlia (2018) Új termék kommunikációja a hazai étrend-kiegészítők piacán. Külkereskedelmi Kar.

Mocsári Máté Valentin (2018) A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár István (2018) Analysis of the performance management system of Raiffeisen Bank. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mézes Anita Nikolett (2018) Az online visszajelzések fontossága a kommunikáció és a marketing tükrében a Plus Minus Media Group példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy-Szilitsán Gergő (2018) Jószomszéd - egy online közösségi hálózat létesítése és piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Orosz Diána (2018) Reklámozási tevékenységek bemutatása; Marco Polo Top Hostel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pocsai Beáta (2018) Pink Panda - állatkísérletmentes kozmetikumok forgalmazója. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rózsa Zoltán (2018) A konzumizmus szerepe társadalmunkban és annak megjelenésének elemzése a fogyasztói szokásokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sallai Vivien Imola (2018) Napenergia sajátosságai, és felhasználásának helyzetelemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipkai Alíz (2018) A CRM hatása a márkahűségre a Marionnaud parfümériáknál és egyéb vállalatoknál. Külkereskedelmi Kar.

Sulák Ádám (2018) A legendás szolgáltatás. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Fanni Enikő (2018) Az adott cég beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezési feladatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Júlia (2018) A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfélelégedettség-növelés CRM rendszerrel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Ádám (2018) Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül. Külkereskedelmi Kar.

Szalai Renáta Rita (2018) Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Nikoletta (2018) A vállalati kultúra vizsgálata- mint sikertényező- a startupok világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sáfrán Gréta (2018) A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

T

Tilaji Ádám (2018) Raktárlogisztikai folyamatok korszerűsítése a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Turnai Dániel (2018) Új lakossági hitelkártya-konstrukció marketingstratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth András (2018) A Get Work Trend Kft. minőségirányítási rendszerének továbbfejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

U

Ughy Ármin (2018) A SAMSUNG MARKETING TEVÉKENYSÉG ELEMZÉSE A TELEVÍZIÓK PIACÁN. Külkereskedelmi Kar.

V

Varga Márta (2018) Vissza a természethez, a XXI. század élelmiszer-fogyasztását befolyásoló trendek. Külkereskedelmi Kar.

Vass Olivia (2018) Turisztikai vállalkozás terve a somlói térségben. Külkereskedelmi Kar.

Visky Krisztián (2018) A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ács Anikó (2018) Kávéfogyasztási szokások az X és az Y generáció tükrében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 10:48:17 CEST.