Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (FOSZK)" és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 47.

Badics Bernadett (2016) A Békás Kft. rendezvényeinek vizsgálata és fejleszhetősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bak Levente (2016) A Veszprémi Közüzemi Szolgáltató Zrt. arculatának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balázs András (2016) Az elektronikus rakodási terv megvalósítása a Tesco gyáli logisztikai központjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Enikő (2016) Steel Eagle Commerce nemzetközi kereskedelmi tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bors Bence (2016) Az ITSH munkáltatói márkájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Báldogi Richárd (2016) A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bányay Gábor (2016) A Knorr-Bremse Kft. gyártáslogisztika folyamatának fejlesztési lehetőségei az outsourcing területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bényei Dániel (2016) Termékpolitikai döntések az Asso Imballo Kft. esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bősze Ágnes Stella (2016) A közösségi média és a Central Home Kft. részvétele a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cséri Bettina (2016) Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dudás Dóra (2016) A Jófogás marketingkommunikációs tevékenysége az OLX felvásárlásához vezető úton. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Eőry Dávid (2016) A Nilfisk Production logisztikai folyamatainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor Krisztina (2016) Multinacionális cég ellátása a Ghibli Kft. által. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Grimm Erika (2016) Egy szállítmányozó cég működésének vizsgálata a Ferrara 2006 Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hagyák Márton (2016) Az Euromedic Trading Kft. és a Creative World Kft. bérraktározási kapcsolatának hatékonysági vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hajdinák Anna (2016) A Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. cégfilozófiájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Herczku Zoltán (2016) A csomagolás-kiszervezés mögött meghúzódó döntések vizsgálata egy cég példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hevesi-Tóth Kata Eszter (2016) A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Anna (2016) A Budapest Bakering tevékenységi körének vizsgálata, fókuszban a fogyasztói szokások. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kaldenekker Nikolett (2016) Knorr Bremse Fékrendszerek Kft. Logisztikai és Raktározási Tevékenységének Bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Király Patrik (2016) AEGON Lakástakarék-Pénztár termék elemző ismertetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsis Nóra (2016) Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Gréta (2016) A BNI találkozók fejlesztésének lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lacza Ágnes (2016) A Deichmann online tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Major Ilona (2016) Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Nanetta (2016) Talentum Kontakt iroda marketingkommunikációs tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Márkus Ádám (2016) Egy kreatív ötlet születése és kivitelezése - Egy reklámügynökség működésének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Attila Roland (2016) A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Balázs Arnold (2016) Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Gyöngyi (2016) A szavak ereje, avagy a hatékony reklámszöveg titka. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Nelli (2016) Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nábrádi Zsuzsa (2016) A Weboptim Rendszerház Kft. online marketing tevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Peták Viola (2016) A tárgyi eszközök szerepének elemző bemutatása az Intertechnika Kft. életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Lajos (2016) Kreatív munka a Pesti Portré reklámműhelyben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Polgár Máté (2016) A Premed Pharma Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos László (2016) A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szalai Renáta Rita (2016) SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szendi Gábor (2016) A Cardif Biztosító Zrt. marketing elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szenohradszki Sándor (2016) A Vincotech Kft. tevékenysége és annak környezetre gyakorolt hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilfai Judit (2016) A Weboptim Rendszerház Kft. tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlovák Dorottya Mária (2016) A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Teszár Zsolt (2016) A magyarországi dohánytörvények változása és hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Trombitás Eszter (2016) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tzortzoglou Zoé Róza (2016) Egy kisvállalat marketingtevékenységének bemutatása az English Center nyelviskolán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török Fruzsina (2016) A Stiefel Eurocart Kft. marketing és kommunikációs tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vasas István (2016) A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Árki Viktória Alexandra (2016) A Waberer's - Szemerey Logisztika Kft. raktározási tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 22:54:51 CEST.