Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (FOSZK)" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | G | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | É | Ú
Találatok száma: 40.

B

Barancsi Janka (2017) Kiállításokon való megjelenési célok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csendes Réka Viktória (2017) A Propex Fabrics Kft. szállítmányozási tevékenységének megszervezése és kivitelezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cvijovic Lídia (2017) Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czerman Réka (2017) Blog, mint PR eszköz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gyevát Bettina (2017) Beszerzési feladatok kisvállalati szinten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Juhász Zsanett (2017) Intermas Eastern Europe Kft. marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kiss Réka Eszter (2017) Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kobela Lilla (2017) Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kottner Károly (2017) ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Vivien (2017) A SPAR raktározási feladatainak megszervezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kristóf Kitti (2017) A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lukács Klaudia (2017) A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

László Zsófia (2017) A Kábel Team Kft. beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezési feladatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Megyesi Anna (2017) A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mihálku Ádám (2017) Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Nanetta (2017) A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mátyus Viktor (2017) A BKV Vasúti Járműjavító Szolgáltató Kft. raktári tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Dóra (2017) Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. beszerzéséhez tartozó gyártószerszám élettartam vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Evelin (2017) A környezettudatosság és a fenntarthatóság megjelenése és a vásárlók felé történő kommunikációja az IKEA-ban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Ivett Krisztina (2017) EGY EGÉSZSÉGES KÁVÉZÓ BESZERZÉSI ÉS RAKTÁROZÁSI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSE, KIVITELEZÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nemes Bettina (2017) Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Novák Kristóf (2017) Fogyasztói magatartás változása az építési termék kereskedelmében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyíri Valentin (2017) ONLINE MARKETING NAPJAINKBAN - GYAKORLATOM A CEWE-NÉL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Ocsenás Kristóf (2017) A ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. beszerzési politikájának bemutatása, és a beszerzés gyakorlatának értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Olajos Richárd (2017) A Del Pierre Central Europe Kft. tevékenysége, fókuszban a beszerzési folyamatok elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Orgyán Bence (2017) EGY IDEGENFORGALMI SZOLGÁLTATÓ VÁLLALKOZÁS MARKETING STRATÉGIÁJÁNAK BEMUTATÁSA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Práczki Zoltán Szilveszter (2017) A Ventil Épületgépészeti Kft. raktározási feladatainak, valamint a szállítmányozási tevékenységének megszervezése és kivitelezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Riedl Fruzsina Anna (2017) Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rigó Imre Zoltán (2017) A fővárosi hulladékgazdálkodási rendszer bemutatása az FKF Nonprofit Zrt. vállalati stratégiáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szakal Eszter (2017) Jelzáloghitelek árazása a Budapest Bank gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tordai Eleonóra (2017) A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tápai Márk (2017) A RAIL CARGO TERMINAL – BILK ZRT. MŰKÖDÉSE, FÓKUSZBAN A KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Barbara (2017) AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT SZEREPE AZ ÁRUTOVÁBBÍTÁS KOORDINÁLÁSÁBAN A SEWS KOMPONENS ÉS ELEKTRONIKA EURÓPA KFT-NÉL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Márton (2017) A CIB Bank Zrt. központi beszerzési folyamatainak elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Bernadett (2017) A Lissé Édességgyár Kft. ellátási láncának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vizi Kinga (2017) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Végh Péter (2017) A Gelbmann Kft. működésének elemzése, fókuszban a környezettudatos tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Walczer Patrik Zsolt (2017) Tantaki Kft. számára végzett piackutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

É

Ébert Szilvia (2017) A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ú

Újmári-Tóth Gréta (2017) RAUCH HUNGÁRIA KFT TEVÉKENYSÉGÉNEK ÉS PIACI KÖRNYEZETÉNEK ELEMZÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 21. 20:10:55 CEST.