Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)" és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | S | T | V | Z | Ó
Találatok száma: 12.

A

Angyal Mariann (2014) The Future of Trade. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Arany András (2014) Challenges and optimization suggestions for the sales organization of an SME. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Beke Benjamin (2014) The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Luca (2014) Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Scheiling Katalin (2014) Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simon Lívia (2014) A judgemental study on corporate social responsibility. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Dániel (2014) Gayvertisement - Do same advertisements, have same-sex. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilvainé Turi Anna (2014) The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tóth Julianna (2014) Guerrilla marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Patricia (2014) History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zettelmayer Tibor (2014) The global financial crisis and its effect to the Hungarian external economy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ó

Óvári Ádám (2014) Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 06:46:16 CEST.