Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)" és a mű dátuma 2015

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | G | H | K | M | N | P | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 24.

B

Babka Henriett (2015) PORT OF GIJÓN: THE CONNECTION BETWEEN THE CITY AND THE PORT, AND THE MUTUAL INFLUENCE ON EACH OTHER. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Baji Nóra (2015) Gamification 2.0 - The new trend in business life. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bakalic Branimir (2015) Analysis of corruption in the process of privatisation in Serbia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balázs Bernadett (2015) Feasibility study of a health conscious bakery. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Béres Erzsébet (2015) Service launch process and optimization through the example of MyPrime. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gál Richárd (2015) Empirical Analysis of the Trust Systems in the Collaborative Economy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hauzer Ágnes (2015) The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Helik Krisztina (2015) The market introduction and PR activities of Garnier Olia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Ábel Jakab (2015) The Relationship of the Economy and the Healthcare System in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karsai Bence (2015) The situation of Fair Trade in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Fanni (2015) The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Mayer Dóra Anna (2015) International road freight industry’s profile and its future challenges in the European Union. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Flóra (2015) Comparative analysis of the SCM, assortment and pricing policy of Lidl and Auchan in Hungary and in Spain, and their impact on customer preferences. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Olívia (2015) Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Papp Eszter (2015) Town Image and Marketing Opportunities in the Context of the Destination Tourism and City Marketing: Eger, Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rakovszky Hanna (2015) The Real Estate Market is Refreshing – Potentials for Residential Developers in Budapest at the Time of Economic Recovery. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szegedi Brigitta (2015) The Impacts of Sunday Closing of Retail Units on Consumer Behavior in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szerb Mátyás (2015) Action Sport Marketing and Its Effect on Generation Y. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szöllősi Judit (2015) The Spanish Textile Industry The Success of Inditex. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szöllősi Judit (2015) The Spanish Textile Industry, The Success of Inditex. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tóth Melitta (2015) The Impact of City Branding on the Image of Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Dávid (2015) Blind bidding and its effects on the sell-out of cholesterol lowering medications in a specific pharmacy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zettelmayer Tibor (2015) The Characteristics of Foreign Direct Investments of Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zwickl Dániel (2015) Communication errors and pitfalls in social media - The four most common marketing mistakes brands make online. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 09:21:46 CEST.