Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)" és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | K | L | P | S | T
Találatok száma: 33.

A

Ambrus Márk (2016) Cinema Marketing In Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Balázs Áron (2016) The uncollateralized lending activity and its impacts on the customers in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bessenyei Anna (2016) Changing consumer behavior in the cultural sector with special regards to Vígszínház. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bogádi Ágnes (2016) Analysis of the Magenta clothing company’s marketing communication tools. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borsos Barbara (2016) Marketing Communication Through Events: The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csató Fanni (2016) E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csernus Dorina (2016) Internal communication and image building processes within MKB-Euroleasing as a universal leasing company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Drahos Éva (2016) The usage of mobile applications in the Hungarian insurance market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Egyeki Szabolcs Gergely (2016) Effects determining people’s attitude towards social media platforms. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Faller András (2016) Global and local features of the Sport Economy A Comparison of the British Arsenal Football Club and the Hungarian Ferencvárosi Torna Club. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Veronika (2016) Smart city, or how to establish electric mobility for internal usage? - Powered by Magyar Telekom. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fehérvári Krisztina (2016) Introducing sponsorship as a marketing tool trough research and evaluation based on the example of strategic sponsorship activity of Vodafone Hungary towards the Hungarian Water Polo Federation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gaál Vivien (2016) Possible demand among Hungarian citizens to equalize their monthly utility bills with the help of their smartphones. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gréczi Dániel (2016) Consumer behaviour of the Hungarian young adults in retail stores. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hossó Glória (2016) The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Házi Loretta (2016) The effects of Internet Advertising on Generation Z. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Ilics Mercédesz (2016) Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kancsus Hanna (2016) Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karádi Cintia Nikolett (2016) The importance of IT, related to the structure of companies - How can businesses use reach their full potential with Microsoft cloud? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Mihály (2016) Comprehensive Analysis of Napterasz food bar. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Komáromi Márk (2016) Inrtoduction of the Jelly Bean Factory products to the Hungarian market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kraszkó Döníz (2016) Cultural differences in brand image perception : Luxury brands in Hungary,France and the United States. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kurys Boglárka (2016) Analysis of the Marketing Strategy of Henkel in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

Kutas Bianka (2016) Sharing Economy: Developing a Hungarian Market Entry Strategy for Zipcar. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

László Balázs (2016) The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pap Kinga Kincső (2016) Shockvertising-The Benetton case: Effects of shocking and controversial advertising on brand image, brand awareness, and attitude of the customers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patányi Adrienn (2016) The usage of social media in business strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Andrea (2016) Analysis of the role of logistics to enhance customer service levels and reduce costs in a multinational company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Polyecskó Zita (2016) The Corporate Social Responsibility in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Strack Gergely (2016) Supplier Relationship Management and Achievement of Competitiveness through Strategic Procurement at Nilfisk. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Márton (2016) Franchise's role in retail growing strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Széphelyi Natália (2016) The CSR Activities of the main telecommunication companies in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tóth Etre (2016) Selling techniques and new methods. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 21. 17:34:20 CEST.